De har også fucket min pakke, bestillte 5 ting 3 af dem pakkede de i går og gjorde klar til afsending til pick up point. Det står stadig og hænger selvom jeg har betalt ekstra for afsendelse med det samme til de ting de har på lager. Mega amtøragtigt.
--
!!!!!!!!!111111
Sendte en mail igår via hjemmesiden til dem, om de havde noget nyt om mine diske, eller hvornår jeg kunne forvente at kunne afhente dem.. Her er korrespondancen.. ------------
[email protected] til mig 10.13 (4 timer siden)
Hej.
Den kommer desværre ikke i dag. jeg har forspurgt mit lager om en status på den og jeg afventer en status på den.
Med venlig hilsen XXXXXX XXXXXX
Kundeservice , Komplett.dk - Nordens største netbutik
Tlf.: +45 70 70 19 19, Fax: +45 70 70 19 02
http://www.komplett.dk[...]
-----------------
Obi Mac til Komplett 14.18 (49 minutter siden)
Er der ged i jeres lager? Synes jeg har hørt/læst om en del forsinkelser.. I plejede ellers at være så skarpe mht. leveringstider, især ved afhentning, så det synes jeg sgu er lidt ærgerligt :(
Mvh
-------------
[email protected] til mig 14.35 (34 minutter siden)
Hej.
Ja vi har desværre lidt problemer på lageret ligenu så der er nogle forsinkelser på lageret.
Med venlig hilsen XXXXXX XXXXXXX
Kundeservice , Komplett.dk - Nordens største netbutik
Tlf.: +45 70 70 19 19, Fax: +45 70 70 19 02
-----------------
Obi Mac til komplett 14.47 (23 minutter siden)
Hej igen,
det ville unægteligt være en god idé at gøre jeres kunder opmærksomme på den slags og ikke lade dem skulle gøre detektivarbejdet selv.. ;)
Mvh
----------------
[email protected] til mig 14.57 (14 minutter siden)
Sjovt du siger det for det har stået på siden i 3 uger uden 1 eneste person har set det.
så nu har vi fjernet det igen.
men tingene er ved at være på plads så nu skal vi bare have tømt de ordre som ligger.
Med venlig hilsen
XXXXX XXXXXXX
Kundeservice , Komplett.dk - Nordens største netbutik
Tlf.: +45 70 70 19 19, Fax: +45 70 70 19 02
http://www.komplett.dk[...]
----------------
Obi Mac til komplett 15.06 (5 minutter siden)
Det er jo sagen uvedkommende om andre har set det, og synes ærlig talt det er noget af et flabet svar at komme med. I kunne fx rette jeres leveringstider i "Leverings"sektionen, det er hvad jeg har at forholde mig til som kunde. Kiggede endda efter det inden jeg bestilte og står nu med en dårlig oplevelse og en skuffet familie der skulle have lavet backup af vores fælles billeder. Har svært ved at se det sjove i dét..
/XXXX
------------
Summa summarum; De har vist det i 3 uger og åbenbart annonceret det tidligere... Synes fandme ikke det ligner det Komplett.dk jeg engang henviste familie og venner til :/
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo #3 Syntes bestemt du bør skrive det der på Trustpilot - uden at ligge skjul på hvem der har skrevet det.
Det er ikke retfærdigt at et firma for ødelagt deres rygte at en enkelt, flabet medarbejder.
Mvh.
--
Hvis du har noget fornuftigt at sige, så hold kæft.
fisen = troll. Bare ignorer ham.
#4 Godt, lagde hele korrespondancen ud fordi jeg gerne lige ville have nogle andres input i sagen.. Var ikke sikker på om jeg måske er "i det røde felt" og ikke er helt objektiv.
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo
Bliver også nødt til at rive dem et nyt røvhul på trustpilot pga de tager penge for fragt til deres pickup point 2 gange uden at rent faktisk sende lortet. Ikke fordi det er nogle slags penge men en general princip sag.
--
!!!!!!!!!111111
#5 Det syntes jeg bestemt ikke. Hvis jeg havde fået et så flabet svar, var jeg klejnet helt ud, og nok ikke kunne holde tonen så sober som du gør.
Afsted og klag - det det vi forbrugere er bedst til ;)
Mvh.
--
Hvis du har noget fornuftigt at sige, så hold kæft.
fisen = troll. Bare ignorer ham.
det samme her ØV ØV venter også på en helt den fra dem :O(
--
jeg er ordblind, så jeg håber at du/i kan læse hvad jeg skiver ;o)
Arg, tog chancen og ringede derind for at tale med en leder a en eller anden art.. Samme medarbejder som skrev mailen tager åbenbart også telefoner. Bad med det samme om at tale med en anden, men de havde travlt og chefen sidder i møde og har meget travlt, og han kunne ikke udlevere en mail eller telefonnummer til ham, jeg kunne skrive på samme mail som tidligere(
[email protected])og bede om at blive ringet op..
Fik en kort snak med ham der resulterede i at han bad mig om at tie stille og lade ham snakke ud, vel og mærke mens jeg prøvede at forklare ham problematikken i det her i et nogenlunde toneleje.. Lod ham tale ud og fik en lang forklaring om at det var lagerets skyld, så var det marketing der havde pillet opslaget om leveringstiden ned, så var det lageret igen osv osv.
Selvmodsigende, arrogant og fuldstændig ubehjælpsom :/
Vil nu forsøge at skrive en mail derind og se om jeg får en opringning, eller om mailen "forsvinder"...
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo BabaMac - facebook NU!
Trustpilot - NU!
Det kan ikke gå for langsomt.
Syntes de har gået rigeligt med snor allrerede. Du skulle vel ikke have optage samtalen?
Ellers skulle du næsten ringe igen, og så optage det.
Mvh.
--
Hvis du har noget fornuftigt at sige, så hold kæft.
fisen = troll. Bare ignorer ham.
#9, ja prøv det også lad os høre?.
jeg står dog først og skal bruge tingen efter sankt hans,der kan min ven først hjælpe med at bygge min ny pc. men jeg kan se på på de vare jeg har bestilt bliver ryget lenger og lenger ud ud i tiden...
--
jeg er ordblind, så jeg håber at du/i kan læse hvad jeg skiver ;o)
Starter lige med en mail til dem og ser hvad der sker..
Hej Komplett,
Sagen kort:
Bestiller 14/6-2011 ca kl 22, 2 stk WD Green 2 TB harddiske med
forventning om at kunne afhente d. 16/6-2011
Skriver en mail 16/6-2011 om aftenen(Sagsnummer: 2681553)
Efter et par mails frem og tilbage mellem mig en XXX finder jeg den sidste mail så flabet at jeg griber knoglen og ringer
ind for at indgive en klage da jeg føler at svaret jeg får er flabet
grænsende til det arrogante. Her får jeg så XXX i røret, og
beder om at tale med hans chef(som jeg får at vide sidder i møde og er
MEGET travl så han kan ikke love noget og jeg kan ikke få hverken mail
eller telefonnummer til en anden medarbejder).
Jeg vælger at give ham en chance mere, men imens jeg forklarer ham
problematikken i hans måde at håndtere min sag på, svarene han gav mig
på mail og manglen på opslag om leveringsproblematikken i det hele
taget, afbryder han mig, og beder mig i en MEGET bestemt at tie
stille, for ellers vil han lægge på.
Jeg lader ham tale ud, men får en del søforklaringer om hvorfor min
ordre endnu ikke er at finde i Pickup-Point og hvorfor I har pillet
opslaget om ventetid ned fra jeres side, hvordan det er hhv. Lageret
og Marketings skyld at det opslag er fjernet, på trods af at han i
mails tydeligt skriver at det er fordi der ikke er 1 eneste der har
opdaget det(se korrespondance på sagsnummeret).
Ved ikke om I optager samtaler med jeres kunder, jeg nåede det
desværre ikke, men den er værd at lytte igennem.
Jeg vil meget gerne ringes op når I ser denne mail, og gerne af en
chef/leder/ansvarlig.
Mvh
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo
--
#12 Syntes også du skal smide det på facebook. Det plejer ikke at være så glade for offentlig, negativ kritik
--
Hvis du har noget fornuftigt at sige, så hold kæft.
fisen = troll. Bare ignorer ham.
#13 Det kan godt vente lidt, og har lige bedt en admin fjerne navnet fra post #12.. Afventer lige deres svar inden jeg går på Truspilot med den.
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo
#14 Hehe er ham jeg sidder med på komplett chatten lige nu, må vi håbe han er mig mere behjælplig.
--
i5 2500K @ 4.5 ghz
Gigabyte P67-UD7
2x Sapphire 6950 unlocked shaders
8gb Mushkin Redline 1866mhz @ 7-9-7-24
Corsair TX950W
#15 Good luck, og hils ham mange gange ;)
Tak til Fjummer for redigeringen :)
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo
bestilte også nogle ting der inde som VAR på lager ifølge siden, men der skete ikke noget. så jeg kontaktede support og de fortalte at de havde nogle IT problemer.
Ordre anulleret...
--
Gigabyte GA-890GPA-UD3H
Phenom II x4 965 BE - 3.8GHz (Corsair H50)
A-Data 4GB DDR3 2000X PC3
XFX HD5850 BE + XFX HD5850
Sjovt de diske er også en del af min pakke og de er jo slet ikke på lager endnu datoen har flyttet sig 3 gange de sidste 3 dage.
--
!!!!!!!!!111111
#18 Diskene er da på lager, +500 stk, så det kan ikke være dem der rykker på datoen.. Men han sagde at alle der bestilte +2 dele(fx skærm+bluray)ville opleve ekstra ventetid.
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo
Har også lige chattet med dem lyder jo som om de overhovedet ikke har kontakt med lageret de er bare aber der undskylder og intet aner.
--
!!!!!!!!!111111
Nu behøver det jo stadig ikke være den enkelte medarbejders skyld.
Nu det jo ikke en lille hjemmeside, der er trods alt ret mange der arbejder der, så at blive sur på en supporter eller to som ikke kan stille meget op fordi deres kollegaer i Norge tosser rundt og er fjeldaber får man sgu ikke meget ud af.
--
i5 2500K @ 4.5 ghz
Gigabyte P67-UD7
2x Sapphire 6950 unlocked shaders
8gb Mushkin Redline 1866mhz @ 7-9-7-24
Corsair TX950W
Virker lidt tyndt at de ikke har direkte kontakt med lageret men skal sende mails til deres eget lager og ikke rigtigt kan løse problematiken. Sådan har det åbenbart været i flere uger hos dem. Men det er åbenbart en norsk virksomhed og et eller andet sted kan jeg ikke se formålet med at købe hos dem lige nu vil da et eller andet sted hellere støtte en dansk virksomhed som Proshop? hvis proshop er dansk vel og mærke nogen der ved det?
--
!!!!!!!!!111111
#21. kroget. men er det ikke et gernaler problem får Komplett med lagerstatus?.
--
jeg er ordblind, så jeg håber at du/i kan læse hvad jeg skiver ;o)
Har netop haft en behagelig dialog med den ansvarlige for kundeservice, og vi kom frem til et plaster på såret og en uforbeholden undskyldning. Han lovedee at tage en snak med medarbejderen og mine diske kan afhentes mandag.
Jeg har i mellemtiden snakket med familien, og aftalt at vi skubber projektet en uge pga det her, så den del er på plads.
Tilbage er så lidt betænkningstid over det hele :)
--
Imac 21.5" -Samsung NC10 - WD TV Live - Readynas Duo
Hej folkens.
Jeg er super ked af at finde tråde som denne på HOL, da vi som regel har et rigtigt godt forhold til vores kunder i disse fora.
Det er korrekt at vi har oplevet nogle forsinkelser på pakker i øjeblikket, og vi gør alt hvad vi kan, for at få denne sag bragt i orden.
Jeg har desværre ikke mulighed for at gøre så meget andet end at undskylde mange gange, for de problemer i har oplevet på det sidste.
Vi arbejder på højtryk for at få disse probelmer ud af verden, så vi kan vende tilbage til vores normale punktlighed og service niveau!
Med venlig hilsen
Johnny
Komplett.dk
--
Komplett.dk
Okay det er super en mand får løst sit problem. Så kan vi andre forsætte med at blive skidt på. Bliv da bare ved komplett.
--
!!!!!!!!!111111