Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
En neutral fortælling – ta selv stillingAf Ultrabruger B-Stenskrog | 05-10-2006 17:23 | 1626 visninger | 18 svar, hop til seneste
Sagen er at jeg har haft en oplevelse med forhandleren Laptops.dk, og i stedet for at svine dem til, som andre har gjort her på HOL igennem tiden, så vil jeg nøjes med – helt neutralt – at fortælle om forløbet igennem de mails der er blevet udvekslet, og så kan i selv vurdere om I har lyst til at handle der, og derfor skal dette indlæg bare ses som alm. information, og ikke som mudderkastning:
Tirsdag d. 05/09/2006(uge 36): Jeg bestiller computeren – En IBM X60S. På dette tidspunkt står der, at der er 7 dages levering.
Torsdag d. 07/09/2006(uge 36): Skriver jeg til dem:
Hejsa.... :)
Jeg ved godt at der står leveringstid på 7 dage på jeres side, men jeg ville
lige høre om i vidste noget mere præcist, og om det er 7 arbejdsdage eller
hverdage, eller jeg er ubeskrivelig heldig og den er her inden der er gået 7
dage? :)
Mvh Brian Stenskrog
Søndag d. 10/09/2006(uge 36) : Skriver jeg til dem:
Jeg ønsker status :)
Mandag d. 11/09/2006 (uge 37) (efter at havde rykket yderligere en gang efter
svar) får jeg så at vide, at den først vil komme i den efterfølgende uge,
hvilket jeg selvfølgelig synes er ærgerligt, da jeg er startet på mit
studie, og godt kunne bruge den... Men ja. det er der ikke noget at gøre
ved. SJ skriver så at han vil vende tilbage onsdag, hvilket han ikke gør?!
Dog bliver her jeg tilbudt en X60 for 500 kr. ekstra…
Mandag. d. 18/09/2006 (uge 38) skriver jeg så til Laptops igen, for at høre hvordan og
hvorledes... Sagen er nemlig at skal på studietur med universitet, og vi
kommer hjem fredag eftermiddag, så hvis computeren kunne være her torsdag
aften, ville det være perfekt...
Tirsdag d. 19/09/2006 (uge 38) får jeg så fuldstændig samme svar som mandag d.
11/9, med at computeren først kommer i næste uge, og jeg kan købe en X60 for
500 kr. ekstra... Ydermere står der så på hjemmesiden, at leveringstiden kun
er 4 dage nu...
Onsdag d. 20/09/2006 (uge 38) får jeg at vide at computeren vil være hos dem d. 10/10/2006, og jeg vil få den dagen efter. SJ er vældig flink og tilbyder mig en opgradering af harddisken til 100 gb, mod standard 80 gb for min ulejlighed. Jeg acceptere dette tilbud med de 20 ekstra gb, mod så at vente med at få computeren leveret til d. 11/10/2006.
Mandag d. 02/10/2006 (uge 40) skriver jeg så til dem, får at høre om jeg stadig kan forvente at få en pakke med posten d. 11/10/2006.
Svaret på dette kommer i to omgange:
En medarbejder svare mig kl. 11.52 d. 03/10/2006 (uge 40) ”Pt. er der ikke store udsigter til at de kommer før i uge 42”Og SJs eget svar kommer kl. 11.05 samme dag: ” Hej Brian. Nej, de kommer desværre først sidst på ugen med lidt held. Går det ? Med venlig hilsen Søren Jansen” --> Altså vil den først komme hjem sidst i uge 41 med lidt held…
Jeg har nu mistet min tålmodighed og skriver kl. 13.52 samme dag:
Hej igen!
Jeg ønsker hermed at ophæve min ordrebekræftigelse fra d. 05/09/2006, af den
simple årsag at jeg ikke kan vente længere, sagt på en anden måde er det
uhensigtsmæssigt at vente så lang tid, da jeg er startet på studiet, og jeg
føler mig kraftigt holdt for nar, når jeg en uge får jeg at vide at den vil
komme efterfølgende uge - Næste uge er det samme smøre og så sent som den 20
sep. får jeg så at vide at den helt sikkert vil komme d. 10 oktober og jeg
vil have den dagen efter...
Kort og godt ønsker jeg således at ophæve:
Ordrebekræftelse xxxx, mit kundenummer er xxxx, og maskines spes er:
1 x IBM Thinkpad X60s ()
Ekstra ram (inkl. montering) Opgradering til 1 GB
Jeg forventer en bekræftigelse på denne ophævelse assp.
Hilsen Brian
Til det svare SJ kl. 14.05 samme dag:
Hej Brian
Ja, de er desværre forsinket en uge ifht. 10/10 og kommer først 17/10
Kan en X60 ikke bruges ? Jeg vil gerne fine en rigtig god pris på sådan en.
Med venlig hilsen
Søren Jansen
Jeg svare straks efter (kl. 14.08)
Hej igen...
Desværre - som allerede nævnt ønsker jeg med øjeblikkelig virkning at ophæve mit køb, da ventetiden har været til stor gene for mig, og som allerede besvaret to gange vil jeg ikke have en X60 istedet.
Mvh Brian
Da der så ikke kommer svar, skriver jeg senere på aftenen(kl. 20.27):
Hej igen...
Jeg forventer en bekræftigelse på min ophævelse af min ordre - får jeg ikke det inden d. 04/10/2006 kl. 16.00 betragter jeg ligeledes som en bekræftigelse.
Hilsen Brian.
Imidlertid viser det sig, at Søren faktisk svarede kl. 14.28 der d. 03/10, men denne mail sidder åbenbart fast et sted, så jeg først får den dagen efter kl. 10.24.
Sørens reaktion, på at jeg så sendte min mail fra kl. 20.27 var:
Hej Brian. Det har jeg sku da bekræftet. Med venlig hilsen Søren Jansen
Vi skriver så kort frem og tilbage, og opdager fejlen med at den har siddet fast i systemet.
3. oktober 2006 14:57, får jeg så en mail fra firmaets ordreadministrator, der ligeledes bekræfter at ordren er ophævet.
D. 04/10/2006 kl. 11.51 skriver Søren så igen:
Yep. Hvad køber du nu ? (jeg er bare nysgerrig) Med venlig hilsen Søren Jansen
Hvortil jeg svare kl. 11.56:
Umiddelbart ved jeg det ikke endnu... Er meget varm på den S'er der, men ja, har nogle eksamner foran mig, så det bare lige et par dage inden jeg får tid til at sætte mig ind i mulighederne...
Lige pludselig skriver han så kl. 15.39:
Hej Brian. Vi har lige fået én, som du kan have i morgen. Er det ok ? Med venlig hilsen Søren Jansen
Hvortil jeg svare kl. 18.44:
Hej igen...
Jeg vil ikke have den, dels fordi at handlen er ophævet hvilket du og en af dine ansatte har bekræftiget, og fordi jeg vil mene i har haft jeres chance for at sælge mig en bærbar (det er trods alt et par dage siden d. 5 september) og dels fordi jeg har fundet ud af at jeg hellere vil have en Apple PowerBook G4.
Ud fra dette kan jeg ikke se vi har mere at skrive om?
Mvh Brian.
Sørens svar dertil bliver:
Uh, undskyld forstyrrelsen. Med venlig hilsen Søren Jansen
Håber min ganske neutrale fortælling er relativ spændende at læse, ellers beklager jeg dybt.
--
DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame!
Jeg er målløs !! :O -- AMD64 3800+ X2 | 2048Mb RAM | 2x250 Gb 2500KS WD - RAID 0 | Chill Innovation 450W | ASUS A8N SLI Premium | CoolerMaster Stacker | Leadtek 7800GT | Dell 2405 FPW | Windows XP @ SP2 #1 - Over at jeg er en møjbesværlig kunde, der ikke gider at tage imod tilbuddet, når han får en hjem til mig, eller? :) -- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame! #2 - Du er helt 100% i din gode ret til at ophæve købet.
De har fået over 1 måned. Det er ifølge de fleste erfaring, ventetid nok!
At han så ligner Uffe fra chippen.dk/guncity.dk - gør det godt nok sørgeligt.
Han virker desperat ;) -- AMD64 3800+ X2 | 2048Mb RAM | 2x250 Gb 2500KS WD - RAID 0 | Chill Innovation 450W | ASUS A8N SLI Premium | CoolerMaster Stacker | Leadtek 7800GT | Dell 2405 FPW | Windows XP @ SP2 Evt. sig god for den X60s'er - men til 9-10k som kompensation :D -- AMD64 3800+ X2 | 2048Mb RAM | 2x250 Gb 2500KS WD - RAID 0 | Chill Innovation 450W | ASUS A8N SLI Premium | CoolerMaster Stacker | Leadtek 7800GT | Dell 2405 FPW | Windows XP @ SP2 #4 - På et tidspunkt tilbød han X60'eren til samme pris til X60S'eren, dvs. en rabat på 1.000 kr. ca, og der foreslog jeg, at jeg kunne få de 1.000 kr. i afslag på S'eren - Det ville han ikke, da han så ikke tjente noget - det var så her vi kom frem til de 100 gb hdd istedet for 80 gb..
Men må nok indrømme at jeg har dømt forretningen til at være for useriøs, til at jeg har lyst til at støtte dem med så meget som een kr., hvilket også er grunden til at jeg har bestilt en anden computer andetsteds. -- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame! #5 - Jeg troede s'eren var dyrere. Men nok mig der har misforstået ;) -- AMD64 3800+ X2 | 2048Mb RAM | 2x250 Gb 2500KS WD - RAID 0 | Chill Innovation 450W | ASUS A8N SLI Premium | CoolerMaster Stacker | Leadtek 7800GT | Dell 2405 FPW | Windows XP @ SP2 #6 - Ikke så vidt jeg husker - S'eren er jo også mindre kraftig mht. cpu... Den vejer så også lidt mindre og er lidt mindre rent fysisk - derfor jeg valgte den... -- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame! Sammenfattet:
Firmaet har ikke haft mulighed for at fremskaffe varen uanset hvormeget du "presser" dem. De har til gengæld tilbudt dig en anden maskine til en speciel pris.
Hva "faen" kan du mere forlange.? De har svaret så godt som muligt. At deres leverandør ikke kan levere.. ja det siger sgu da mere om vare mærket end forhandleren.
At du så vælger at købe en anden maskine et andet sted, ja det accepteree de fuldt ud. (og de svarer altid prompte) er det ikke god skik?
Hvor er dit problem ? -- #8, når der står 7 dages leveringstid, da han bestiler maskinen, og firmaet derefter forsøger at "stalle" handlen ved at skyde skylden på deres leverandør, kan han da bestemt ikke være tjent med. Han har handlet direkte med butikken - deres forhold til leverandøren hverken bør eller kan interessere manden, der bare vil have en ny laptop. Utrolig dårlig stil og service. -- Blog :: http://www.goodlooking.dk[...] #8 - Som #9 siger... De blev ved og ved med at trække i langdrag, og kom med "usande oplysninger" mht. leveringstiden - i form af en af følgende:
En medarbejder svare mig kl. 11.52 d. 03/10/2006 (uge 40) ”Pt. er der ikke store udsigter til at de kommer før i uge 42”Og SJs eget svar kommer kl. 11.05 samme dag: ” Hej Brian. Nej, de kommer desværre først sidst på ugen med lidt held. Går det ? Med venlig hilsen Søren Jansen” --> Altså vil den først komme hjem sidst i uge 41 med lidt held… blot for at nævne et eksempel, på hvad jeg ser som dårlig forretnings skik... Ku han forhelved bare ha meldt ud, istedet for hvornår han håber på/drømmer om maskinen er hjemme... Så havde man da noget at forholde sig til, istedet for gang på gang at blive skuffet...
Generelt synes jeg selv at ha' været ret så large i hele forløbet?! Jeg kender fint til leverandører, da jeg selv er i detailbranchen (godt nok kun eftermiddagsjob pt pga uddannelse). Men jeg bestiller trods alt maskinen d. 5. sep og annullere først min ordre d. 3. okt... Dvs. de har ca. haft en måned til at levere en computer der sku være 7 dages levering på... I teorien har de i hvert fald haft TRE gange hverdags-7-dage til at levere den...
Ydermere synes jeg det er utroligt uprofessionelt af en virksomhedsejer at:
1) Ikke være enig med sine ansatte - det er rent faktisk de ansatte der er mest realistiske - som det ses i eksemplet oven over...
2) At svare en kunde (selvom han er provokerende, og det trods alt skyldtes en mail der ikke var kommet frem til min indbox rettidig) sådan: Hej Brian. Det har jeg sku da bekræftet. Med venlig hilsen Søren Jansen. I det mindste kunne han ha bandet korrekt... Sku er trods alt en forkortelse af at skulle, og ikke noget med bandeordet sgu at gøre...
3) At han d. 4 okotber skriver Yep. Hvad køber du nu ? (jeg er bare nysgerrig) Med venlig hilsen Søren Jansen. I min verden rager det ikke ham en skid...
4) At han samme dag, blot senere skriver: Hej Brian. Vi har lige fået én, som du kan have i morgen. Er det ok ? Med venlig hilsen Søren Jansen. Det er da ganske fantastisk, at han efter næsten en måned lige pludselig kan trylle EEN maskine frem, EFTER jeg har ophævet min bestilling..
5) Efter jeg så svare på i pkt. 4 nævnte henvendelse, får jeg endnu engang indblik i hans seriøse væremåde i form af denne besvarelse: Uh, undskyld forstyrrelsen. Med venlig hilsen Søren Jansen
Håber det giver #8 svar på, hvad det egentlig er mit problem er/var... -- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame! Forstår simpelthen ikke, hvad du tager sådan på vej for. Vi kan da hurtigt blive enige om, at det er beklageligt at din handel gik i vasken.
1) Ja, din handel blev forkludret if. med leveringstiden. Ærgerligt, men firmaet forsøger at kompensere ved at give dig rabat.
2) Herregud.. Stavede han virkelig sit sgu forkert - det kan du sikkert dø af.
3) Well.. Det kan diskuteres hvorvidt han burde sende den mail. Men hvis du ikke mener det rager ham, så er det jo ikke værre end du ignorer emailen.
4) Hvad er så fantastisk i det? Hvis maskinerne har været lige på trapperne, og han dermed kan tilbyde dig én umiddelbart efter at du har ophævet aftalen - det ville jeg dæleme også gøre som forretningsdrivende.
5) Han mærker, at du er irriteret over den sidste mail. Derfor undskylder han. *TADA!*
Nej.. De kan ikke trylle, men de prøver da i det mindste at gøre skaden god igen. Forstår ikke, at du vil hænge dem ud på hol.dk for sådan en bagatel. -- Der skal en klog mand til at håndtere en løgn. En idiot bør holde sig til sandheden #11 korrekt
B-Stenskrog, du er ikke verdens nemmeste kunde og sælge til. Ja du kan ikke få din varer til når du har brug for den til studierne, men det er sku ikke sådan så Laptops.dk fuldstændig ignorer dig eller ikke prøve at være nogenlunde venlige mod dig og giver dig en 100gb hd lidt for at du ikke begynder at gå helt ud. Jeg har sku prøvet at handle med steder hvor jeg fik en dårligere behandling! Ville ikke blame Laptops.dk for dårlig behandling. De skal selvfølgelig have at vide de hvilket jeg gætter på de ikke er glade for der skulle gå en måned før de kunne leverer din vare.
Welcome to the business! :/ -- #11 - Nå...
1) Tjae de forsøger da... Men som tidligere nævnt, ville jeg sætte stor pris på at de satte en realistisk dato, og hvis det så ende med at den kom FØR tid, så ville det jo bare være fantastisk...
2) Sikkert... Man kan dø af alt.. Min pointe er nu også bare at det er yderst uprofessionelt...
3) Sikkert - Min pointe er nu også bare at det er yderst uprofessionelt... Jeg valgte så bare, at sige at jeg var interesseret i en model som hans firma ikke forhandler, for at slippe for yderligere henvendelser..
4) Vil mene at han bare må acceptere at han har tabt kampen om mine 13.000 kr...Han har trods alt haft knap en måned til det.. Synes bare det lyder meget underligt at han samme dag, efter en hel måned, kan trylle lige netop een maskine frem... Men det er jo heller ikke KUN det.. Læser du #0, står der f.eks. også, at efter at jeg havde fået at vide, at der vil gå xx-lang-tid før de fik dem hjem, ændre de lige pludselig deres status på siden til 4 dage, selvom det er løgn osv. osv.
5) Og i mine øre, lyder Uh, undskyld forstyrrelsen. Med venlig hilsen Søren Jansen ufatteligt provokerende... Men no bare mig...
Men det er så bare min holdning..
Grunden til at jeg hænger firmaet ud, er at det tidligere er sket på HOL.dk
F.eks.:
http://www.hol.dk[...] - 2005
http://www.hol.dk[...] - 2005
http://www.hol.dk[...] - 2005
http://www.hol.dk[...] - 2005
og mener ligeledes at der har været sager længere tilbage. Jeg vælger så alligevel at handle der, da det trods alt er et stykke tid tilbage, og en af mine venner just har købt een hos dem uden problemer overhovedet...
- Og så vil jeg blot konstatere at der stadig kan være problemer. Så må folk selv vurdere hvor stor chancen/risikoen er, og om den er det værd. Fakta er at jeg sparede ca. 500 kr. ved at købe den andensteds og der var den her sgu dagen efter (Hvis ikke det var fordi at de valgte at sende den med GLS - men det er så bare GLS der ikke fungere optimalt)... Så vidt jeg husker, er det ikke en måned siden at en hængte SHG ud her på HOL - alligevel har jeg da absolut ingen planer om at holde mig væk fra dem fremover, da jeg selv altid har fået den mest upåklagelige service hos dem...
/Over and out... -- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame! 1) Beklageligt at du har måttet vente forgæves. Men det kan ske for alle forhandlere - selv for SHG(hvilket jeg faktisk selv har prøvet). Faktisk synes jeg, at Laptops har behandlet dig yderst pænt ved at kompensere med større harddisk eller rabat, hvilket du bestemt ikke skal regne med, at enhver anden forhandler ville gøre i samme situation.
2) Uprofessionelt - så skal der dæleme ikke meget til.
3) De fleste kunder sætter faktisk pris på, ikke at blive behandlet som et ordrenummer.
4) Acceptere at han har tabt? Forstår dig ikke. Hvor lang tid tager det at sende en mail med indholdet "Nej tak"? I fald du havde været interesseret, ville hans tilbud da have været helt fint.
5) Er ret sikker på, at han ikke ønsker at provokere dig. Han siger blot undskyld idet han mærker, at du var irriteret over den sidste mail.
Du siger, at du hænger Laptops ud, fordi de andre gøre? - Ja undskyld, men det skærer i mine øjne. Det holder ikke. -- Der skal en klog mand til at håndtere en løgn. En idiot bør holde sig til sandheden #14... Dårlig formuleret... Min fejl!
Jeg skriver:
Grunden til at jeg hænger firmaet ud, er at det tidligere er sket på HOL.dk
F.eks.:
http://www.hol.dk[...] - 2005
http://www.hol.dk[...] - 2005
http://www.hol.dk[...] - 2005
http://www.hol.dk[...] - 2005
og mener ligeledes at der har været sager længere tilbage. Jeg vælger så alligevel at handle der, da det trods alt er et stykke tid tilbage, og en af mine venner just har købt een hos dem uden problemer overhovedet...
- Og så vil jeg blot konstatere at der stadig kan være problemer. Så må folk selv vurdere hvor stor chancen/risikoen er, og om den er det værd. Fakta er at jeg sparede ca. 500 kr. ved at købe den andensteds og der var den her sgu dagen efter
Og dermed også at - Og så vil jeg blot konstatere at der stadig kan være problemer. Så må folk selv vurdere hvor stor chancen/risikoen er, og om den er det værd.
Og så kan de diskuteres til uendelighed om det er et godt sted at handle eller ej, og om jeg går i små sko eller ej... JEG følte mig på daværende tidspunkt holdt for nar af de evige udskydelser (sæt dog en realistisk leveringsdato, istedet for det dagdrømmerri som med f.eks. Altså vil den først komme hjem sidst i uge 41 med lidt held når en af hans ansatte sagtens kan finde ud af at melde ud, og sige hvornår skidtet faktisk kommer), og sådan er det bare. JEG synes det er mega uprofessionelt at komme med sådanne datoer, og at komme med sådanne udtalelser - og så kan det godt være at det bare er MIG der er god til "at læse mellem linierne" og blive provokeret af det, men det ændre bare ikke på at jeg blev provokeret da mail-udvekslingerne fandt sted.
OMG..... -- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame! Generelt må jeg sige, at jeg har MEGET svært ved at se hvordan dælen den her diskussion overhovedet er startet!
I sin tid oprettede jeg dette emne, netop som overskriften antyder, som en neutral fortælling hvor hele ideen er at man selv skal tage stilling til hvordan jeg er blevet behandlet i denne sag, hvilket man kan gøre ud fra samtlige mails der er blevet udvekslet i mellem Laptops.dk og undertegnede. Emnet har da ellers taget en noget underlig drejning, blot fordi jeg henviste til det, i et andet emne, hvor der blev spurgt til IBM bærbare, og hvor sådanne kan købes, og Laptops.dk i den forbindelse blev nævnt - så kunne jeg ikke se noget galt i at fortælle mine oplevelser.
JEG er af den opfattelse at det er en skidt sted at handle, selvom jeg self. blev tilbudt kompensation i form af en større harddisk, og tilbud om at købe en X60'er, først for 500 kr mere, og til sidst til samme pris. - Da jeg så spørger hvilke fysiske mål X60'eren har så kan jeg ikke få et ordenligt svar på det, selvom jeg skriver det er afgørende for om jeg vil have den eller ej, da jeg på det tidspunkt allerede har købt en taske fra Tyskland der passer til X60S'eren præcis, og derfor ik er skide fedt at få en comp der ikke passer i tasken!
At andre så mener at det er et fint sted at handle - jamen fred være med det! Igen hele formålet, som overskiften også antyder - ta selv stilling!
Har virkelig ikke mere at sige i denne sag....
-- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame! Af en eller anden grund er det blevet normalt i DK af en forretningsdrivende skal hagles ned hvis kunden ikke får det han forventer, UANSET forventningers niveau. Efter alle disse forbrugerprogrammer på TV2, ja så et det nærmest mere en borgerpligt end bare almindelig personlig arrogance.
Jeg kiggede lidt rundt efter tilbagemeldinger på Laptops, da jeg selv skal ud at købe inden for længe. Og ja der findes MASSER af meldinger på alle mulige slags forretninger i DK, så man må selv sortere, men dit "neutrale" indlæg var kun kommenteret af dem der var enige med dig, derfor genstartede jeg den for ikke at få denne "HALLELUJA" stemning der tit præger HOL.
Heldigvis er der der andre der er enige med undertegnede.
Jeg har ikke mere at sige, håber dem der læser tråden fremover selv danner deres mening om forretningen -- #17 - (Ja så fik jeg mere at sige :p) Du siger Jeg har ikke mere at sige, håber dem der læser tråden fremover selv danner deres mening om forretningen ... Det har sådan set også hele tiden været meningen med denne tråd... Jeg vil påstå at du ikke kan fremhæve noget i #0 der tvinger læseren til at vælge side, eftersom jeg trods alt kun har sat vores mail-udvekslinger ind... Jeg vil da med glæde indrømme at min personlige holdning efterfølgende er blevet luftet i denne tråd, men ikke i #0?!
Generelt vil jeg give dig ret i forbrugerprogrammerne ikke gør det lettere at være forretningsdrivende, og at disse skal have skyld for at give forbrugerne urealistiske krav over for de forretningsdrivende, DOG vil jeg samtidig mene at der er en stigende grad af forretningsdrivende der ikke er lige "ordentlig" over for deres kunder - eller også er den type forretninger bare blevet mere kendte i takt med at nethandlen er blevet mere udbredt.. Jeg ved det ikke...
Om mit forventningsniveu var dybt urealistisk, skal også være op til den enkelte at vurdere. Mit hovedproblem med Laptops.dk, var deres evige udskydelser er leveringstiden, og at de ikke internt i firmaet var enige om disse. Om det er deres leverandør der er et røvhul eller det er dem selv, skal ikke være op til mig at diskutere, men det var nu engang dem jeg handlede med, og det var dem der f.eks. rettede deres status på hjemmesiden til 4 dage, samtidig med at jeg havde fået at vide at der ville gå 7+ dage..
Jeg skal med glæde indrømme at de andre nævnte ting i i #10 er små ligegyldige petitesser, men på dette tidspunkt (d. 02/10) var jeg bare ved at være SÅ træt af deres konstante udskydelser (trods alt længe siden d. 05/09 + 7 dage til levering) at jeg ikke gad finde mig i det mere, og der ud over holder jeg stadig på at SJ var jævnt provokerende i hans formuleringer.
Men samtidig skal det da også siges at det var et rigtig godt tilbud han kom med, med den opdragering af harddisken - ingen tvivl om det! Bare ærgeligt at de ikke kunne nå at få den hjem i "rimelig tid".(og så kan vi jo igen diskutere hvad rimelig tid er, og hvis skyld det er).. Omvendt synes jeg også det ville ha krævet ufattelig lidt af dem, for lige at gå ud på deres lager og måle hvad en X60'er måler, så jeg kunne se om min nyindkøbte taske kunne gabe over den, eller jeg var nødt til at købe X60S'eren...
Håber det gir et lidt mere klart og nuanceret indtryk af hvad jeg mener :) -- DataXperten - Frederikshavn
Når dårlig reklame, er bedre end ingen reklame!
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 425 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|