Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Endnu en negativ erfaring med CyberCityAf Junior Nørd Laust | 28-11-2006 16:49 | 2003 visninger | 19 svar, hop til seneste
Hejsa Hol :)
Selv her 2-3 måneder efter jeg har stoppet med Cybercity irretere de mig. Jeg skiftede i til fullrate der kunne give mig 2.5x hurtigere forbindelse billigere end cybercity. Jeg skulle selvfølgelig sende mit gamle CC udstyr retur, og bad derfor CC om en returslip jeg kunne sætte på kassen. Modtager den efter 2½ uge, men det er på det tidspunkt ikke et problem for mig. Et par dage efter jeg har sendt udstyret, dumper der dog en rykker ind af døren, at de mangler mit udstyr og en opkrævning på 1300 kr(1200 for udstyr, 100 kr i rykkergebyr) okay?
Kontakter dem og de beklager men de har ingenting modtaget, et par dage senere modtager jeg dog en kreditering af udstyret, men ikke rykker gebyret. De siger at udstyret skulle være returneret indenfor 2 uger(hvorfor er de så 2½ uge om at sende en postlabel??)
Jeg får nu at vide at jeg fik en postlabel dengang jeg oprettede mit abbonement, som sku bruges i situationer som denne.. fedt nok, men dengang jeg fik CC havde de adresse på esplanaden :)
jeg troede for 1 måned siden at jeg var helt færdige med dem, men nu står jeg med et pisse irreterende rykkergebyr. Synes det er et typisk eksempel på mange af de klager man kan læse på mange forums omkring Cybercitys support, men havde aldrig selv oplevet dårlig service før efter jeg havde opsagt mit abbonement.
Mvh Laust --
Jeg har lignende erfaringer med CC Jeg har fået det tilbudt "gratis" gennem mit arbejde. Men vil ALDRIG være kunde i deres forretning igen!
-- Præcis det samme skete for mig, selvom jeg havde sendt routeren ind rettidigt..
Har *stadig* ikke fået rykkergebyret tilbage, selvom det var deres fejl og at de har klokket i det adskillige gange.. Bliver hver gang lovet at de nok skal sørge for at jeg får pengene igen, men der sker intet. -- #3 tror ik du skal regne med at få det, jeg har fået at vide at det IKKE KAN lade sig gøre. -- http://www.zettabyte.dk[...] - Pyro's Corner
why do birds . . . Jeg hader cybercity... Mage til utrolig dårlig service skal man da lede længe efter. De svarer på ens henvendelse, hvis den er nem nok til at de kan klare det, men man for sku aldrig svar hvis det er lidt for svært for dem at håndtere?! Forpulede... -- Ærgerligt i har haft dårlige oplevelser med Cybercity. Selv har jeg været kunde i 10 år og jeg har aldrig oplevet noget skidt. Heller ikke når jeg lejlighedsvis er flyttet og har sendt udstyr retur. Som nævnt så mange gange før, så kan man finde den slags eksempler hos jævnt set alle udbydere. Men det er da klart en ærgerlig situation.
#1 Endte sagen med, at du måtte betale det rykkergebyr? -- Mentor
http://www.pokerexperience.org[...] Jeg ville ikke betale noget, men prøve at banke det ind i deres tykke pander at det er deres fejl... -- GTR2, Simbin! prøv det og Du har forladt Gran turismo, "for good" #6 Så længe man stadig er hos dem, er de jo flinke nok.. det er først når man smutter der er problemer, og det gælder alle udbyderer.. Jeg blev også ved med at modtage rykkerer fra Tele2 i et halvt år hvor jeg til sidst betalte, bare for at slippe for at ringe til dem hver måned og snakke med 5 mennesker og få at vide at den blev slettet, men den kom altid igen måneden efter. -- #7 De kan desværre godt have ret i det de siger.. Desværre.. Hvis de sendte en med da du modtog udstyrret, er det ikke deres skyld at man har mistet den... Og så kan de vente så længe de vil med at sende en ny, og vil god væde med at i 99% af tilfældene sender de den så man ikke kan nå at sende udstyret tilbage...
De skal jo tjene deres penge. Bare ikke den fede måde at gøre det på :S -- #0
LAd vaere med at betale rykkergebyret.
Det er _IKKE_ dit problem at de er 2.5 uge om at sende rykkergebyret.
Jeg har lige kigget i min CC router aeske. Der ligger ikke nogen "returslip" .. Saa den kan de stikke skraat op naar jeg engang skifter til fibernet ;)
Ring til dem og naegt at betale et rykkergebyr fordi de er 2.5 uge om at sende dig en retur slip. -- I win? Har haft Cybercity i 7år nu, og har ingen problemer med dem, jeg klager når jeg er utilfreds og får svar inden 2-3 dage.. Man skal bare kunne tale sin sag.
Jeg har problemer med min Cisco 677 da den har disse settings:
cbos#sh in wan0
wan0 ADSL Physical Port
Line Trained
Data rate 6144 Kbps down; 768 Kbps up
Line capacity 8736 Kbps down; 928 Kbps up
SNR Margin 13 dB; previous 13 dB
Attenuation 25.0 dB; previous 25.0 dB
Efter deres kampagne for noget tid siden satte din min ADSL op til 8Mbit/768 som kom MEGET tæt på max på min routers linje kapacitet, og jeg kunne max hente med 250Kb/sek pga. det.
Jeg sagde så jeg forlangte ny router ELLER nedsættelse af prisen pga. jeg ikke havde fået noget ud af deres kampagne, jeg foreslog dem at sætte min ADSL ned til 6Mbit/768 igen og det gjorde de 1 dag efter jeg skrev til dem, og så hentede jeg med ca 700Kb/sek, jeg kontakter dem så for at få router eller nedsættelse i pris, og de forstår mig 100% og lover at sende ny router inden ugen er omme samt label til at sende den gamle ind igen da jeg har sendt 3 af den slags router ind gennem de sidste 7år, der går så 1 dag, så får jeg min nye router.
Folk med Solo glemmer tit de frakalder sig retten til flere services hos CC, så læs lige hvad du går ind til før du får Solo, jeg har selv fravalgt Solo af præcis samme grund. -- AMD Athlon 64 4000+ 2.4Ghz 1.3Vcore / DFI-LP-UT-NF4-D
2x512 Mushkin Special-222/6-2-2-2-T1/2.65V|
NX7900GT 512Mb GDDR3|22" SyncMaster 225BW
OcZ GSX700 4 x 18A | 4 x 120Gb WD120JB Din = De. -- AMD Athlon 64 4000+ 2.4Ghz 1.3Vcore / DFI-LP-UT-NF4-D
2x512 Mushkin Special-222/6-2-2-2-T1/2.65V|
NX7900GT 512Mb GDDR3|22" SyncMaster 225BW
OcZ GSX700 4 x 18A | 4 x 120Gb WD120JB #6 har ikke betalt endnu, men de vil ikke eftergive den.
#9 ja, måske gjorde de det, men da de har skiftet adresse siden kan jeg ikke se hvordan det skulle hjælpe.
#10 tja, ender jo med man er nød til at betale, ellers får man bare en rykker oven i, og inkasso opkrævning osv. -- http://www.zettabyte.dk[...] - Pyro's Corner
why do birds . . . #13 Hvis du HAR ret så skal du bare snakke med dem jo, der må være manglende kommunikation som jeg ser når alle andre kommer med deres fejl omkring CC, det er som regel pga. misforståelser da man sjældent snakker med samme supporter, derfor skriv en klage med HELE historien til ledelsen hos CC, det plejer jeg at gøre når jeg skal trænge igennem til dem, måske derfor jeg får svar så hurtigt.
Hvis du skulle tage fejl pga. du har glemt at læse det med småt, så må du jo bare betale..
En anden ting, hvis du sender den ind med label får du som regel en kvittering, den er bevis for du HAR sendt det ind, så CC og PostDK må slås med det indbyrdes, kan aldrig blive dit problem så længe du har sikret dit! -- AMD Athlon 64 4000+ 2.4Ghz 1.3Vcore / DFI-LP-UT-NF4-D
2x512 Mushkin Special-222/6-2-2-2-T1/2.65V|
NX7900GT 512Mb GDDR3|22" SyncMaster 225BW
OcZ GSX700 4 x 18A | 4 x 120Gb WD120JB Hvad tuder du for? Du SKAL returnere udstyret inden for 2 uger UANSET om du har et retur-post label eller ej. Du står selv 100% til ansvar for at få det sendt retur til tiden.
Det med at sige at det jo er deres fejl fordi de var 2½ uge om at sende dig et nyt label, holder ikke en meter. Det er "bare" en bonus for at gøre det lettere for dig at returnere udstyret hvis du ikke længere ønsker at være kunde. Du kan absolut ikke sige at fordi du ikke har dette label, skal du ikke betale det gebyr - for selvfølgelig skal du det.
Så få du bare betalt det gebyr og indse at det faktisk var/er din egen fejl.
Dette gælder desuden også jer andre der sidder og tuder.
Det står klart og tydeligt i deres betingelser, så i har intet at komme efter. -- #15
det var MIG der kontaktede dem for at returnere udstyret, de fortæller mig så de sender en label, så venter jeg da ikke 13 dage og tænker "nu har jeg ik fået den endnu". -- http://www.zettabyte.dk[...] - Pyro's Corner
why do birds . . . // Surt opkast ikke velkomment. -- #16 Gør som jeg siger, det er du meget bedre stillet med, kontakt ledelsen hos Cybercity hvis du er så sikker i din sag som du lyder til at være, for ret skal være ret og de skal bare makke ret, for ellers mister de alle deres kunder, og det er jo ikke for sjov Cybercity har et egetkapital på flere millioner, det er jo fordi vi kunder har kunne lide deres produkter + service, og som kunde vil jeg da gerne indrømme deres service er faldet siden jeg startede med at få Cybercity for 7år siden, og jeg har klaget ovet det til ledelsen og de har gjort noget ved lige min situation, så state you´r mind, til Cybercity som du har problemet med, ikke hol.dk.
Nej, det er ikke en fejl du oprettede en tråd om det herinde, synes jeg er helt fair og forståeligt, men husk det er Cybercity der styre din forbindelse, ikke os! :-)
Held og lykke, ved Cybercity ikke er nogle svin når alt kommer til alt. -- AMD Athlon 64 4000+ 2.4Ghz 1.3Vcore / DFI-LP-UT-NF4-D
2x512 Mushkin Special-222/6-2-2-2-T1/2.65V|
NX7900GT 512Mb GDDR3|22" SyncMaster 225BW
OcZ GSX700 4 x 18A | 4 x 120Gb WD120JB Du har bare været pisse uheldig. Normalt tager det kun 2-3 dage at få tilsendt en returslip. Det kan jo også sagtens have været Postdanmark der har klokket i det, og det er jo totalt uden for Cybercitys ansvar :-) --
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 425 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|