Nå ja, jeg har prøvet med 2 forskellige computere, og både med Zyxel routeren direkte sat til computeren, og gennem en switch, og det giver samme resultat.
--
Køb IKKE Dell! Deres produkter, kundeservice og forretningskoncept er under alt kritik..
Få undersøgt om der er fejl på linjen og om du overhovedet kan trække 8 Mbit
--
LS -55 c° | Asus P5WD2 | [email protected] Ghz | 2 x 1 GB PC5400 CL4 G.Skill | Inno3D 7900 GT 450@690 Mhz core 1,[email protected] Ghz Mem | Antec Truecontrol 550W |
------VMODS UDFØRES------ Du er da heldig... Jeg har også CC Solo 8MBit, og jeg kan kun downloade med 260KB/Sek hvilket svarer til 2MBit. Jeg ved godt at det er "best effort", men 25% af den lovede hastighed er vist lidt latterligt :o(
Du får intet ud af at kontakte CC, da de ikke svarer på support-spørgsmål for solo-kunder, hvilket også står i deres solo-betingelser. Dit problem er nok langsomme DNS-opslag, da disse udføres umiddelbart inden en hjemmeside kan åbnes. Prøv med nogle andre DNS servere i dine TCP/IP-indstillinger.
--
DS4/E6600/2GB_6400_CL4/7900GT
Min rekord: Det tog [71,7968800000] sekunder at generere denne side
HUSK at sige "Tak for hjælpen", når du får hjælp!
#2 Ja min download hastighed fejler ikke noget når den først er startet.. Henter med 850-900 KB/s som jeg skrev i #0, og det er vel helt ok i praksis..
#3 Har jeg også tænkt på at det kunne være. Jeg bruger 212.242.40.3 og 212.242.40.51 som henholdsvis primær og sekundær dns.
Hvilke andre kan anvendes?
Det mystiske er dog at jeg også har en anden lejlighed, hvor jeg har en 4Mbit/768 Kbit (også hos CC dog med en Cisco 677 router), og bruger de helt samme dns servere. Her er der ingen problemer...
--
Køb IKKE Dell! Deres produkter, kundeservice og forretningskoncept er under alt kritik..
Du kan prøve at pinge serverne og se hvad der sker. Tror ikke umiddelbart det er et DNS problem. Men ellers kan du prøve den her: 82.103.131.240 og se om det hjælper.
/CyberOpz
--
#3 prøv bare at ringe
Fik 8/512 i dag ... men det viser sig at det pt. kun er 2/512. Ringede til support, og det viser sig at linien først bliver opgraderet den 10/10. Prøv bare at ringe det kan være det samme gør sig gældende i dit tilfælde
--
ns.tele.dk = 193.162.159.194
ns2.tele.dk = 194.239.134.82
Burde være de hurtigste navneservere i DK ;o)
--
DS4/E6600/2GB_6400_CL4/7900GT
Min rekord: Det tog [71,7968800000] sekunder at generere denne side
HUSK at sige "Tak for hjælpen", når du får hjælp!
#6 Jep, men som jeg har skrevet, er min hastighed er fin nok, men det er ligesom at den går i dvale hver gang der er ikker er noget trafik i en kort periode...
Ringede til CC support, hvor jeg efter 15 min kø fik en supporter som lige ville undersøge det nærmere, og satte mig så på hold. Efter 8 min blive jeg så smidt af linjen uden at høre fra ham igen...
Hurra for CC!! :-(
--
Køb IKKE Dell! Deres produkter, kundeservice og forretningskoncept er under alt kritik..
#7 Tak, har prøvet dem, men det gjorde ingen forskel, så det er tydeligvis ikke et DNS problem..
--
Køb IKKE Dell! Deres produkter, kundeservice og forretningskoncept er under alt kritik..
Hvis andre skulle løbe ind i et lignende problem, kan jeg sige at jeg fik ombyttet min router til en Zyxel 660 istedet for, og det løste problemet...
--
Køb IKKE Dell! Deres produkter, kundeservice og forretningskoncept er under alt kritik..
Jeg har ringet til cc da min forbindelse oz køre op og ned support kiggede på min forb og fortalte mig at min forb var sat forkert op jeg kørte noget de kaldte flexbånd/net og det var forkert det bruger man ikke når man køre 8mb så skal man køre fast 8mb..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.