Se inden mange vil hade mig så er jeg bare en gamer der godt kan lide alle mulige spil og vil ikke diskuttere om mw2 er godt eller skidt..
Men mit problem er at når jeg prøver at starte mit MW2 så kommer den op med den meddelelse hvor der står om jeg vil køre MW2 i safe mode? lige meget om jeg siger ja eller nej så starter spillet overhovedet ikke? :)
Det skal siges at jeg er gået fra Windows 7 32 bit Pro (Install disc) til windows 7 64 bit home (oem). Jeg har 4gb ram 1600 mhz Corsair dominator AMD Phenom II 3.6gHz 4 kerner. AMD HIS 6870 1tb HDD og en bluray afspiller :) Motherboardet er et fra Gigabyte.
Mit Bf3 gider ikke starte ordenligt når jeg åbner mit origin og launcher Bf3 og kommer ind på battlelog og vil starte spillet så kommer der en EA fejlmedelelse på dansk frem hvor der står: Vi beklager men der opstod en fejl. Origin er ikke installeret og er påkrævet for at kunne spille dette spil. Installer venligst Origin igen.
Hvor jeg jo allerede har Origin? :) og aner ikke hvad problemet er.. Dog har jeg fundet ud af at hvis jeg KUN afinstallere mit Origin og installere det igen (Uden at have slukket min pc) så kan jeg findt starte mit Bf3 og spille det :) men så snart min pc er blevet genstartet eller har været slukket. Så virker Bf3 ikke mere.. Har prøvet live support.. men aner virkelig hvordan jeg gør som jeg er blevet fortalt her:
Heisnam:
I would suggest that you first try ending the background tasks running on your system. For this please follow the steps listed below –
Heisnam:
1. Hold down the Ctrl, Alt, and Delete keys at the same time
Heisnam:
2. Click the "Processes" tab.
Heisnam:
3. Click on the gray bar in the middle column that says User Name to sort by user name.
Heisnam:
4. Do NOT select anything for SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE.
Heisnam:
5. Click on anything besides EXPLORER and TASKMGR for your User Name or other user names.
Heisnam:
6. Click on END PROCESS
Heisnam:
7. Repeat these steps until only explorer.exe and taskmgr.exe are open for this user profile.
Heisnam:
I would like you to follow the instructions below on the computer that is directly connected to your Modem:
Heisnam:
Unfortunately, this will disconnect us from the chat. Please keep advised I will be sending you an E-Mail with the troubleshooting steps and your Chat ID: [ID] as well. This will all be located inside the Chat Log.
Heisnam:
1. Hold down the Windows key and press R
Heisnam:
2. At the Run command, type cmd and press enter
Heisnam:
3. Type ipconfig /flushdns and press enter
Heisnam:
4. Type ipconfig /registerdns and press enter
Heisnam:
5. Type ipconfig /release and press enter
Heisnam:
6. Type ipconfig /renew and press enter
Heisnam:
7. Type netsh winsoc reset and then press enter
Heisnam:
8. Restart the computer
Heisnam:
If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime!
Da jeg ikke er så velkendt med Windows 7 cmd :)
Håber nogen kan hjælpe mig :) og tak på forhånd..
--