Gå ind og skirv på HOL - måske ved de hvad man skal gøre.
Ellers så prøv at ringe til dem?!
--
Computer setups: Se profil.
If life was a cake, how fast would you eat it?
#1 fail? o.O
har prøvet at ringe til dem.. men de gider ikke at ta'den
--
ring til blizz det tager ca 15 min at komme igennem men så snakker de da heldigvis ogås eng LOL virkelig super service de holder sig de spader.
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#2 Ja du gør. "Duut, duuut, duuut" OK DE TA'R DEN IKK'!!!
--
Computer setups: Se profil.
If life was a cake, how fast would you eat it?
ja.. -.-' inde på blizz's hjemmeside står der et nummer for dansk support.. så siger de på engelsk.. tryk 1 for engelsk og 2 for andre.. OG SÅ ER DER IKKE NOGET MAN KAN TRYKKE FOR DANSK?! O.o lorte blizzard!
--
#4
Skrev fail fordi at du skrev "Gå ind og skirv på HOL - måske ved de hvad man skal gøre."
--
men anyways.. er der nogen der evt. kan hjælpe lidt ?
--
Jeg havde det ganske sjovt da jeg skulle snakke med en ansat fra Blizzard, en inder der snakker alt for hurtigt engelsk kan være svær at forstå en gang i mellem, men jeg fik da min account tilbage. Anbefalet: RING TIL DEM!
--
#5 Det er kun et dansk telefonnummer så du slipper for at betale penge for at ringe til deres support. Personerner taler engelsk.
#6 Jamen, hvorfor skriver du overhovedet her inde? HOL er et hardwareforum, ikke en WoW hotline.
--
Computer setups: Se profil.
If life was a cake, how fast would you eat it?
#8 er kun 12.. så er ikke lige verdensmester i engelsk s:
--
#9 hvis du har et problem og synes det er åndssvagt det her.. så lad dog vær' med at kommentere ?
--
#10 Så er der desværre ikke andet du kan gøre end at vente...
--
nu tjæner blizz jo ikke noget på wow så de har ikke råd ti ordntlig support på dansk eller i det mindste nordisk.
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#10 Hul i måsen .. Sig det til dine forældre, de kan vel engelsk ?
--
jeg har selv haft det problem..
jeg skrev til blizzard og 3 dage efter havde
jeg den igen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #14 altså kan godt engelsk.. men altså jeg kommer aldrig igennem når jeg ringer til dem s; og min mor er sq ikke lige så god til engelsk og min far døde for 3-4 år siden såé..
--
#16 Ring til dem i deres telefontid dvs IKKE NU imorgen når de åbner!!!!!
Alternativ , skaf dig en trial account dem hvor du kan prøve spillet gratis.. og lav en ticket til GM - men du får ikke meget held i respons tid her kl 23:18 om aften sjovt nok..
Tag en cola og gå i seng. Og ring imorgen
--
#7 / #14 Den eneste måde vi kan hjælpe dig, er ved at ringe for dig, men det bliver også hurtigt en meget mystisk samtale ("jeg kender en som har fået sit account hacket, og han vil gerne have det tilbage") ;D
Hvis du nu var min nabo, kunne jeg da godt gribe knolgen for dig, men jeg tror nu ikke det bliver en realitet ;S
Edit: Det med knoglen kunne da ikke lyde mere forkert! LOL Længe leve gamle vendinger
--
Computer setups: Se profil.
If life was a cake, how fast would you eat it?
#17 hvornår er der åbent? (:
--
#16 tror derees support er lukket nu prøv imorgen formiddag.
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#18. haha.. ja det ville sq blive en lidt mærkelig samtale.. xD
--
bQnne, det var da sjovt hvordan du lige fik vendt det udtryk ;D
--
´
_____________________
..__|___--_"_--___|__..
.._|__~~(~o~)~~__|_..
............../---\...
.............|-----|...
Hvorfor skriver du ikke bare via. deres webform, det er jo det den er til så sletter de den authenticator inden for 24 timer efter du har svaret på den mail de sender dig.
Havde selv problemer med en gammel authenticator og fik den bare slettet.
en helt anden ting jeg ikke lige fatter hvordan kan hackeren lave mail adressen om uden at have din mail oplysninger, der kommer jo en mail til den man skal bekræfte for overhovedet at kunne ændre fra en mail til an anden !!?
Og den mail du har fået skal du ikke bekræfte ang. mail skift med mindre du er sikker på den er direkte fra Bliz.
--
GA-EX58A-UD3R|I7 920 D0|Hydro H70|12GB Corsair 8-8-8-24|2xEAH5870 1GB|Cooler Master CM 690 Pure.
den er fra Bliz.. og det er over 24 timer siden at jeg lavede den der webform.. det var igår klokken 16 ca.
--
#24 forvent svar enten mandag eller tirsdag. Sidst jeg kontaktede Blizzard gik der 3-4 dage før de svarede. Er jo ikke fordi man dør på grund af den ventetid. Desuden får du alt tilbage som evt. bliver rippet fra dine karakterer mens den er hacket.
Derudover vil jeg anbefale dig at tilføje en Authenticator til din account når du har fået den tilbage. Til en anden gang, så lad være med at svare på den/de mails du har svaret på med dine accountoplysninger. Har aldrig oplevet en account der er blevet hacket som sådan. Det har altid været fordi folk har svaret på en af de fake mails der bliver sendt rundt hvor man skal svare på alt muligt som Blizzard alligevel aldrig ville spørge om omkring din account, eller fordi folk har åbnet links de ikke skulle og derfor har keylogger, eller har fået oplyst deres oplysninger til deres email og de er kommet ind den vej igennem :)
--
Athlon IIx3 425 @ 3,2GHz | AsRock K10N78FullHD | 4GB DDR2 RAM | 160GB Hitachi 7200rpm | GeForce 9800GT 1GB | 20" Samsung | Windows 7 Pro 64bit
#24 loool lad mig se cirka du lavede den fredag kl 16..... Tja så startede weekenden ergo blizz har ikke andet end nødbemanding på efter arbejdstid. Så ring indtil dem Mandag formiddag og skub på sagerne.
--
Så har de sq fjernet authenticatoren! :D
--
så få bestildt en selv ellers er den altså for let at hacke.
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*