Når du drifter er det vigtigt at huske du har rigtig meget tid til det, personligt tager jeg den med manual gear, kører i anden gear, og får bilen i 'sving' - så kan du få den til at svinge fra til side til side, og derved opnå høj score (:
--
Søg FØR du spørger, google er genial, udnyt det da
http://google.zaicrez.dk[...] hvis du har mulighed for at købe Mazda Rx7, så gør det, den er virkelig kanon til det..
Men du skal bare prøve at få bilen til at slingre med høj fart, håndbremsen er ikke nødvendig at bruge..
Og kontrastyring er din ven.. :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. manual gear og så sæt lortet i andet gear og så giver du den bare gas
--
#include coffee.h
for(;!CupIsEmpty();Refill();Drink()) CodeSomeMore();
The basic difference is this: hackers build things, crackers break them
det første at lære er at få bagenden til at svinge kontrolleret ud. prøv at se om du kan køre ligeud med bagenden konstant svingende. når du først har lært det vil det være meget nemmere også at få bilen rigtig rundt i svingene.
--
Det er progressionen, der retfærdiggør religionen.
Hov, glemte lige at skrive at du bare skal give den hane.. :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. I det gamle NFSU skulle mand bare gi den gas og tvinge den til udskridning så det passede med svingene, piece of cake
--
Slå over på manual gear, og brug håndbremsen rundt i svinget. Sørg for at motoren tar rigeligt med omdrejninger. Søg ind ad på banen på vej rundt i svinget, modsat når du skal køre alm. Prøv at holde forenden nogenunde tæt på inderbanen, og få bagenden til at skride ud bag dig. Prøv et par gange at glemme at spille for at vinde, og se hvor langt du kan holde den i skred rundt i et sving. Samtidig skal du prøve at få bilen ud af kontrol, så bagenden slingre fra side til side på lige stræk. Det vil gå galt nogle gange, for du skal finde grænsen for, hvor meget du kan få bilen i skred, får den snurre rundt
--
Der skal en klog mand til at håndtere en løgn. En idiot bør holde sig til sandheden
Jeg kører med automat gear. Når du kommer til et sving og allerede har drejet bilen en smule så tap kortpå håndbremsen. Det skulle gi rigtig god effekt. Men pas på autoværnet og vær klar til at rette op. Hellere hamre bremsen i og redde sine point end at banke ind i væggen i forsøg på at lave nogen flere.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg kører efter følgende princip...
op i go fart, drejer til den ene side...tænker:"ARRRGG"...drejer til den anden side, her tænker jeg så "ARRRGG" igen, og så kører det bare...
når nogle gange op på 100k mere en nr2 :)
--
It seems like I'm always getting stuck
Between the handshake and the fuck
Det er et arcade spil, kan da ikke være rigtigt du skal have instrukser til det? Manuelt 2nd gear, fuld power! :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg drifter sq derudaf med med aut. gear, men er manuelt bedre? Skal siges, at jeg ikke taber når jeg drifter mod konkurrenterne.
--
Hvorfor står du derude i regnen, svigermor? - Gå dog hjem!
En god idé er også at starte med at glide, mens du kører ligeud. Så fortsætter du bare rundt i svinget, og slipper for speederen hvis du kan se du vil ramme muren. Men jeg synes hvertfald der er mere kontrol hvis du drifter på lige vej, og fortsætter rundt i svingende.
--
Hvis jeg var en and og øl var vand, ville jeg svømme og aldrig gå i land.
The best tonic is the chronic.
Du skal ikke bruge håndbremsen, som ham gutten fra starten siger. Bare slingre fra side til side.
--
- kalkun af natur
1. Manual gear
2. håndbrems
3. Op i fart, desto mere fart - desto flere point
4. Ordenlig vinkel på svinet, jo mere vinkel i høj fart - desto flere point
--