Har du skrevet en mail til komplett?
--
Nej det har jeg ikke, men det kan jeg da hurtigt gøre. Tænkte at jeg blev nødt til at handle hurtigt og at de nok ikke svarer før imorgen (eller senere..)
--
Så ville jeg nok starte der :) Det skulle da ikke være første gang man hørte om at folk fik tilbagebetalt penge for et produkt der gik på udsalg kort efter køb.
--
kiggede lige deres handelsbengelser hurtigt igennem, og umiddelbart står der intet om at de kører med prisgaranti.
men prøv som #1 siger og skriv til dem, de plejer at være meget reele at snakke med, jeg har kun har positive oplevelser med dem.
--
Ok! Tusind tak for hjælpen begge to, det vil jeg forsøge :)
--
#0 Kan huske at jeg ringede til proshop, da de satte prisen på et TV jeg havde købt lidt ned.
Der overførte de tilbage med det samme.
--
Tak for input :)
Komplett skriver desværre: "Hej Kristoffer, det har vi desværre ikke mulighed for ved timesalg.".
https://www.facebook.com[...]
Ærgeligt
--
#0 kan du ikke skrive hvad udfaldet bliver? Om de siger ja til at du får noget kompensation.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#0 Det er da bare at bruge fortrydelsesretten på den første skærm du købte :)
--
*Tager altid imod bud*
*2860 Søborg*
skriv til dem at du har lige har købt dem og hør om de er interesseret i at returnere pengene i stedet for at du skal sende den retur. (Det gjorde jeg og fik refunderet de penge den var blevet sat ned 4 dage efter at jeg havde købt den.) Så længe at det er inden for 14 dage efter køb giver det ikke mening hvis du modsætter sig dette.
--
4770K|Maximus VI HERO|16GB Ripjaws 2133 CL9|
Inno3D GTX690 4GB|BenQXL2411T/DELL U2713HM
Samsung EVO 250GB|1TB WD Blue
Besynderligt de ikke vil gøre det.
Du kunne trods alt have bestilt den til den reducerede pris, og så benytte din fortrydelsesret på din første skærm, og sendt skærm nr. 2 retur uden overhovedet at have pakke den ud. (såfremt der ikke er s/n på) ellers blot sende den brugte skærm retur.
--
_
Det skulle være muligt for dig.
Jeg oplever efterhånden, at alle større kæder faktisk er blevet gode til at advare, når man køber hos dem.
Lige en guldhistorie som Elgiganten skal have credit for..
Var inde og købe en Xbox One og fik at vide, at hvis jeg gad vente 2 dage, så kunne jeg få samme konsol 700 kroner billigere, med Destiny bundlet. Kæft det var en dejlig information.
... Du burde sagtens kunne snakke med dem. Jeg tror også de er interesseret i at yde en god service.
--
2 hænder der arbejder, er bedre end 2 millioner hænder i bøn
Hvis du allerede har pakket det ud, og de ikke vil hjælpe, så havde jeg gjort som #13 skriver. :)
--
I5 2500k / 6 GB Corsair XMS3
Gigabyte GA-Z68X-UD4 / 500 GB HDD
2 x Evga GTX 470 SLI
Blog: http://unoldtechblog.blogspot.com[...] sig til dem at du agter at pakke skærmen ind og sende den retur som det jo er din ret jævnfør dansk lovgivning, og at du så bagefter regner med at bestille en ny skærm fra deres side af til den nedsatte pris:
Det er "loose loose for alle" hvorimod at et refund er win win for begge.
--
4770K|Maximus VI HERO|16GB Ripjaws 2133 CL9|
Inno3D GTX690 4GB|BenQXL2411T/DELL U2713HM
Samsung EVO 250GB|1TB WD Blue
0# det er jo nok for sent nu, men jeg havde bare bestilt skærmen, og skævet til support dagen efter og spurgt om jeg skulle sende den gamle retur eller om de ville betale diffen :-)
--
RAM =16 GB - Processer = i7 3770k - Board = Intel DZ77RE-75k - GFX = Intel 4000 - SSD = 240 GB - Screen=3 x ASUS VE248 (pt 1 da onboard gfx)
#16 Problemet er vel her at det er ikke sikkert at skærmen kommer på tilbud igen. Sådan som jeg kunne komme frem til er at det er et time-tilbud.
Ellers ville jeg holde øje med tilbuddet og slå til og efterfølgende ville jeg sende den første købte skærm tilbage, nu når komplett har meldt deres holdning til kende på facebook.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#0 Men tak fordi du ofrede dig, så vi andre ved hvad vi skal gøre ved dette problem næste gang.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#19 og alle andre: Tak :)
Sagen er ikke ovre endnu. Jeg overvejede naturligvis at købe en ny og benytte fortrydelsesret på den gamle, men synes alligevel det var for meget besvær for 300,-...
Jeg sendte dem en mail og forklarede sagen og venter nu på svar :) Sendte igår aftes, men jeg får nok først svar en gang i næste uge.
--
Jeg har fået svar fra Komplett og det er desværre stadig et nej:
"Hej Kristoffer
Nej det bliver desvære samme svar. jeg kan prøve at forklare det lidt nærmere.. det er fordi vores Time tilbud kommer fra en anden budget konto. og for vi kan måle på hvad der bliver soldt og returneret skal de holdes seperat. så ja det fjoldet men detsvære den eneste måde vi kan gøre det på.
Med venlig hilsen
Philip Salg & Service"
Så jeg vil anbefale at gøre som #11 og #13 siger. Havde bare håbet på at kunne undgå det, for at spare både mig og Komplett tid og penge.
--
Pas nu på de velmenende råd, det er ikke sikkert at de retunere det oprindelige beløb!
Jf.
http://www.forbrug.dk[...]
•Pas på varen. Varen må være prøvet men ikke taget i brug i en grad, så den ikke kan sælges igen, ellers skal du betale for værdiforringelsen.
db
--