Undskyld off-topic, men hvad var det for en sag med Getmore?
Jeg har selv problemer med 'Netgiganten', så ville gerne høre hvad du har prøvet/gjort, og hvad det har hjulpet.
På forhånd tak, og igen: undskyld for off-topic!
-r3g1uZ
--
--
Jeg købte et digitalkamera derinde til jul forrig år... Måtte rykke flere gange for det, men det var vist hovedsageligt fordi der ikke var nogen på lager. Udover det har jeg ikke nogen indsigelser mod forretningen overhovedet, men jeg har så heller ikke haft ydeligere brug for deres support.
--
--
166 Pentium m. MMX til salg! Msg mig hvis du er intra. (Den er meget billig!)
Der er hundredvis (tusindvis ?) af online shops der bare er stillet op af en enkelperson, ingen varelager, og bestiller kun hjem når de har fået en ordre på det.
Siger ikke at easyshopping er en af dem, men jeg holder mig til forretninger der er e-mærket.
--
--
AMD X2 4400+, Asus A8N32-SLi Deluxe, BFG 7900GTX OC, 2*1GB Corsair XMS 3500LLPRO, 2*74gb Raptors, X-Fi Xtreme Music, Logitech Z-5500, Dell 2405FPW.
Bestilte et LCD TV hos dem en uge før jul - Jeg fik en afsendings ordre med track&trace nummer og det hele så ud til at være OK.
Dagene gik og jeg modtog intet, jeg ringede og spurgte hvor det blev af. Fik at vide det slet ikke var blevet sendt og de havde ingen på lager :S
Lorte firma.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#1 modtog defekt vare to gange i streg - kæmpede dels med deres URIMELIGE lange behandlingstider og med at få mine penge igen.. Det tog over en måned fra jeg købte varen til det hele var iorden.
--
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
#5
Okay.
Du snakkede kun med butikken?
Du gik ikke til forbrugerrådet eller sådan noget?
Jeg står nemlig med en bærbar, der er sendt til RMA. Jeg mente den var i stykker (random lign. BSOD), men de siger selvfølgelig at alle problemerne er selvforskyldte, og vil ikke specificere, hvad der er præcist er galt. De vil have mig til at betale 1200,- for deres tekniker og 400,- for at få den lavet.
Irritrende. Ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre.
-r3g1uZ
--
--
#6 jo jeg går videre med sagen, for de ønskede ikke at dække mine udgifter til porto - så sagen kører stadig.
Hvor gammel er din laptop? Hvis den er under 6 måneder, så ligger bevisbyrden hos getmore - dvs. at de skal bevise at fejlen skyldes en brugerfejl fra din side.
Min erfaring er at du skal gå hårdt til dem, men forvent at dine mails ikke bliver besvaret hvis de ikke lige gider..
--
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
Håber dette lidt sene indlæg kan bruges - om ikke for andet, så fremover :)
Jeg har selv handlet hos easyshopping.dk en enkelt gang. Varerne kom godtnok næste dag, men den ene var beskadiget. -Da jeg i forbindelse med handlen (den beskadigede vare) kontaktede deres "kundeservice" fik jeg intet svar. Da svaret så endelig kom (efter flere mails med rykkere for svar), var det et svar, som slet ikke besvarede mit spørgsmål.
JEG KAN IKKE anbefale easyshopping.dk !!! - desuden er de vist heller ikke e-mærke godkendt!
Den (stort set eneste) internetbutik, som jeg kan anbefale og som jeg har brugt mange gange er shg.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.