Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Getmore.dk, køb ikke hos dem.

Af Maxi Nørd uniQue | 19-12-2005 15:29 | 1093 visninger | 11 svar, hop til seneste
Jeg vil bare dele en dårlig oplevelse med jer. Torsdag 15.12 ca. kl. 12 bestilte jeg en vægbeslag til fladskærm hos de. På hjemmesiden stod varen som på lager, og kunne sendes samme dag. Efter bestilling skriver jeg til dem på mail (torsdag): Hej Getmore, jeg vil gerne bekræfte min afgvine ordre, jeg håber, at i kan sende den idag, så jeg kan få den til at lege i weekenden. Hvis varen er udsolgt, så giv venligst besked. De svarer (torsdag): Den er ikke på lager, men vi skulle få den i morgen, men så kan du ikke nå at have den til weekenden. Jeg (torsdag): Ok, skriv endelig en mail om i får den imorgen. Dem (fredag): Det er kommet hjem idag til os. Jeg (fredag): Det lyder godt, hvornår afsender i varen, og hvornår kan jeg forvente at modtage den? Jeg får ikke svarer, så idag mandag skriver jeg til dem: Hej, jeg vil meget gerne høre, om i har fået varen hjem, om den er sendt, eller om den bliver afsendt idag? Hvis i ikke har varen hjemme, så vil jeg gerne høre, hvornår i får den hjem, hvis det på ubestemt tid, så ønsker jeg at annullere min ordre. Send da en bekræftelse herom, tak på forhånd. Dem (mandag): Varen er kommet hjem Jeg (mandag): Det sagde i også i fredags, men i har endnu ikke afsendt den, vil den blive afsendt idag? Hvis ikke ønsker jeg at annullere min ordre. Dem (mandag): Vi sender den idag Mig (mandag): Tak for det. T&T nr. er ønskeligt. Dem (mandag): Ordren er slettet Det skal siges, at jeg i mellemtime har forsøgt at kontakte dem på telefonen uden at komme igennem - telefonen er der vist bare for sjov. På mail svarer de kortfattet og utilstrækkelig på. Det betragter jeg som dårlig service og internetbutik, derfor anbefaler jeg, at ikke handler med dem. De skulle eftersigende også have en meget elendig RMA. Så hold fingerne fra dem - nogle kraftidioter.
--
If u hear - u forget, If u see - u remenber, If u do - u understand
#1
uniQue
Maxi Nørd
19-12-2005 15:31

Rapporter til Admin
Undskyld for stavefejl.
--
If u hear - u forget, If u see - u remenber, If u do - u understand
#2
Karse
Gæst
19-12-2005 15:38

Rapporter til Admin
Jeg kan heller ikke komme i kontakt med dem. Ikke en gang på mail. Det drejer sig om en del klomponenter, hvoraf 3 ikke kan skaffes inden d.24 hvor jeg skal bruge det hele. Meget skidt. De har udskudt hjemkomstsdatoen flere gange, og nu bliver jeg nødt til at afbestille varerne. De svarer ikke på hverken telefon eller mail. Er der nogen der nogensinde er kommet igennem telefonisk til Getmore?
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#3
Gripen90
Guru
19-12-2005 15:41

Rapporter til Admin
Har nu ikke det store imod getmore.dk Købte en fladskærm hos dem, som jeg havde i en uge men var ikke tilfreds med den så jeg sendte den retur og bad om at få pengebeløbet returneret, der gik 6 dage og jeg havde mine 1700kr igen.
--
..That what is incomprehensible to an idiot is not worth my care..
#4
the_hellboy
Gæst
19-12-2005 15:48

Rapporter til Admin
Jeg har bestilt en Ekstern HDD, en MX-1000, et tastatur fra logitech og et DvD-drev for lang tiden siden, jeg bestilte en lørdag, og fik det om onsdagen, Hvoraf de sendte en mail hver gang de gjorde noget, eks. Orderen bekræftet, nu pakker vi, nu sender vi. Og så fik jeg den dagen efter... Men jeg tænkte lige at jeg måtte undersøge de ting jeg havde købt nu jeg så denne tråd og det ser ud som om de er forsvundet fra edbpriser, kan ikke finde dem på nogle af de varer jeg købte efter jeg blev konfimeret... Det skal lige siges det var i år jeg købte det..
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#5
Claus
Gæst
19-12-2005 15:49

Rapporter til Admin
jeg kan godt forstå at getmore. reagere som de går i "samtalen" i #0, at kan en kunde på mailen der skriver sådan, allerede efter 3 dage, er ikke sjovt. vil man ha sine ting når man ønsker dem under 2 dage, så går man ned i en fysisk butik og betaler det, som de nu vil ha for dem. der er jo en grund til at fysiske butikker ofte er dyrere end nettet, fx et varelager der er opdateret, og personale til at sælge det. så efter min mening snup du en tudekiks
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#6
CV
Mega Nørd
19-12-2005 15:52

Rapporter til Admin
#5 Hvordan kan alle andre netbutikker (næsten) have god service så?
--
NOW RUNNING Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
#7
JayJay666
Gigabruger
19-12-2005 15:53

Rapporter til Admin
#5 Nu er det jo bare således at getmore lover en leveringstid på 1-2 dage på deres hp, så hvorfor må man ikke brokke sig over de ikke overholder det ?
--
- JayJay666
#8
Goosedick
Megabruger
19-12-2005 16:19

Rapporter til Admin
#0 Jeg syntes det er fair nok at du brokker dig, jeg kan heller ikke tage butikker der ikke gør som de har lovet/skal. Er forks. lige blevet røvrendt af Electriccity, de mener ikke at købeloven gælder pc-udstyr. Det er jo en direkte løgn. Det var endda butikschefen der stod og sagde det. Så man skal aldrig lade sådan nogle butikker fucke med en. Jeg håber at du kom ud af handlen.
--
#9
Claus
Gæst
19-12-2005 16:49

Rapporter til Admin
Problemet er at #0 regner med at man kan bestille fra en internetbutik torsdag middag også ha varen til weekenden, der er ikke noget man skal regne med fra nogle butikker hverken getmore, eller andre ej heller midtdata eller shg. til 1-2 dage de lover kan det være en god regl at lægge 1-2 dage til som postdk skal bruge, alt andet er naivt
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#10
silversand
Ny på siden
19-12-2005 17:05

Rapporter til Admin
Jeg havde ingen problemer med dem da jeg bestilte min gbit router. Bestilte den derfra en torsdag formiddag, og havde varen på posthuset fredag middag. Har mange gange før bestilt fra dem, og har aldrig haft problemer med dem, jeg vil nu hellere sige at IT-butikken.dk og prc-data.dk er nogle røvrendere.. hvis der på deres hjemmeside står: På lager, kan afhentes/leveres imorgen, kan man først HENTE varen dagen efter, eller i mange tilfælde først 2 dage efter, da varen ligger på deres lager, 50-100m nede af vejen.. og det tager jo lang tid for dem at få det leveret derfra.. prc-data's fjernlager ligger så et stykke længere væk, men der står også på deres hjemmeside at man kan hente varen samme dag, men det er altså først et par dage efter.
--
#11
Congen
Juniorbruger
19-12-2005 17:08

Rapporter til Admin
nu skal det så siges at getmore har et rygte for at være næsten lige så gode som chippen. jeg skal ikke kunne sige mht. service, men jeg bestilte et kamera som stod til at være på lager og fik en mail om at det var afsendt. så fik jeg en mail om at de ikke havde flere på lager men at de kom dagen efter. dagen efter skriver de at de kommer dagen efter igen, og jeg kiggede på hjemmesiden og de stod stadig til at være på lager. jeg afbestilte,og bestilte hos midtdata istedet og havde det 2 dage efter uden problemer. kender flere der har dårlig erfaring med getmore og er sikker på at der stadig er flere gamle tråde herinde der omtaler dem, både negativt og positivt. mvh.
--
hvad synes du selv?