jeg vil da også lige sige at deres motto kan de godt putte et hvis sted hen....
bob.dk tager sine kunder seriøst. Derfor behandler vi nu reklamationer hurtigt, og giver kunden svar inden 8 timer fra modtagelsen.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Prøv at søge i forummet. Der er mange som har spurgt om det, og der er mange delte meninger omkring dem...
Held og Lykke!
--
HA!
www.MooBoo.1go.dk[...] Jeg har ikke prøvet at bestille fra dem over nettet, men har været inde i deres butik her i Odense og der ser det nu meget godt ud. Deres priser er lidt dyre i forhold til tjdata som ligger lige ved siden af. Men jeg syntes de yder en god service når man står "face-to-face"...det er alt hvad jeg kan sige.
(lige lidt skjult reklame for tjdata.dk som efter min mening er fyns bedste hardware butik ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Har prøvet at handle med dem en gane, men isted for at kunne for det iløbet af det par dage som der stod på siden, fik jeg en mail om at der ville gå 14 dage for jeg kunne få varen!
Jeg anullerede orderen og købe andet steds fra!!!
Minder mig lidt om chippen.dk! Måske samme ejer :P
--
Xp 2000+|Abit NF7-s (lort!)|Corsair TwinX1024-2700LL @ PC3200|Gigabyte 9800 Pro|3dmark01:19818|3dmark03:5836|
Jeg har kun været inde for at hente, men der var der en meget fin service, der har været en tråd for et stykke tid siden omkring bob.dk, prøv at søge på den.
#4 den var ikke engang sjov. Det er nok det værste at beskylde nogen for!
--
Jeg har gode erfaringer med bob.dk jeg har handlet hos dem mange gange og ingen problemer der..!!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
skidt forretning, skidt opdateret hjemmeside, rod i papirene, samt ved de ansatte ingenting om hvad der står på deres hjemmeside og leveringsdato....
--
PS : pantsæt dit tandsæt
at man skal betalle 10 kr i ekspeditions gebyr for en printer kabel til 29 kr synes jeg er lige at tage røven på folk... bemærk det er selvhent
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
jeg bestilte også ved dem.
dog fik jeg aldrig mine ting... betalte med dankort...
Men skal så lige siges at de så heller ikke har hævet noget på min konto.
--
Jeg modtog lige nogle varer fra dem i går!
Intet problem og fin service!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Jeg handler regelmæssigt der. Det er korrekt at de har rod på deres hjemmeside hvad angår lager status og levering, mend face to face i butikken er de helt på toppen og de giver også prisgaranti inden for Odense området.
#4: Den udtalelse kan du godt droppe! den er ikke engang sjov ! Her er tale om et firma som ganske vist ikke altid er optimalt på net siden, men de tager IKKE folks penge og lader være med at sende mv !. Det er overhovedet ikke samme ejer !. Den men LANGT FRA om chippen.dk
--
>Simplified PC Specs<
http://www.overclocking.dk[...]
http://www.puters.ledm.us[...] Det er nu 20 kr i ekspeditionsgebyr hos studiedata, hvilket er nedtur, når man bare skal bruge en ekstra blæser eller lige har glemt en lille ting.
--
Hvorfor gøre det idag, hvis det kan vente til i morgen.
...Bestilte en MX1000 hos bob.dk, fik en ordrebekræftelse dagen efter med en leveringstid på 1-2 dage, da jeg endnu ikke havde modtaget noget efter 3 dage, skrev jeg til dem og fik efter endnu en dag af vide at der først kunne leveres efter d. 10/11...
Skodbiks.....
--
Citat :"Det er ikke muligt for et menneske at slikke sig selv på albuen. 80% af alle der læser dette prøver rent faktisk om de kan!!"
Griner nok at folk vil have det billigste men ikke vente på det :D
Mon det er derfor de andre har tingene på lager og at tingene koster lidt mere der.
Moral er godt - dobbel moral er dobbelt så godt.
bob.dk er ok - mne også absolut lavpris.
tjdata som ligger lige ved siden af - derfor sammenligningen - er lidt dyrer.
Men de har flere ting hjemme - bedre butik - så mon der er et sammenhæng.
Det jeg også lidt siger - at Jer der klynker - tag dog en kiks og tør øjnene :D
MVH Hunter
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#16, når de reklamerer med at varen er på lager og leveringsklar i løbet af 1-2 dage - så skal den f.... også være det..
Æd kiksen selv
--
Citat :"Det er ikke muligt for et menneske at slikke sig selv på albuen. 80% af alle der læser dette prøver rent faktisk om de kan!!"
Jeg prøvede selv at købe noget dér, men efter to uger fik jeg endelig afbestilt. Kunne ikke komme igennem på telefonerne og de svarede ikke mails. Skodbiks, men sikkert okay når man er i butkken fysisk.
Konklusionen må være, at man ikke skal handle over nettet hos dem, for det kan de åbenbart ikke styre, men tag ned på adressen i stedet...
--
MSN: [email protected] Jeg har droppet bob.dk og pc-netto.dk.. Simpelthen fordi alle har problemer med dem! Igår bestilte jeg et gfx fra pc-netto (ifølge deres HP var det på lager), så fik jeg en mail hvor der stod at det ikke var på lager alligevel. Imellemtiden havde jeg så læst herinde, at folk generelt var utilfredse med pc-netto. Så jeg annullerede min ordre og købte ved compumail.dk, mit gfx er ankommmet :)
--
tjek min info, for spec.
keep it real!
Bestilte en 19" Samsung 957 MB skærm i hvid hos dem. Jeg modtager så en papkasse, som ser ud til at have været med i Irakkrigen og som er tapet sammen på kryds og tværs. Deri er der så en skærm i sort/sølv og desuden har samtlige poser med tilbehør været åbnede og fodplade til skærmen har været monteret. Jeg gør skriftligt opmærksom på at varen ser ud til at være brugt og derfor vil jeg gerne have den byttet til det jeg bestilte og helst nyt eller afslag på den allerede leverede skærm, men får intet svar.
Så ikke en butik jeg kan anbefale.
--
Jeg har da købt et Logitech Tastatur UltraX hos dem. Var da fuld tilfreds, fik den dagen efter bestillingen så hmm intet dårligt at sige..
--
Hp:Http://www.nDn.Frac.dk[...]
Scooter: Piaggio NRG mc3
Fon: Nokia 6230
Skole: 1O'ende klasse Jeg har også handlet hos bob.dk, og der var ingen problemer.
Faktisk stod der på deres site at de ikke havde det pågældende produkt på lager, og at der ville gå 6-8 dage før de fik det hjem. Men 2 dage efter bestillingen kunne jeg så hente min pakke, det var sku cool nok.
Det eneste jeg måske lige kunne brokke mig over, var at pakken var utrolig dårlig pakket.
Er glad for at det ikke var noget der kunne gå i stykker.
Men alt i alt, så er jeg tilfreds med mit køb.
--
Don't eat yellow snow!
#0 har ikke lige ville læse det hele men min bror har købt der engang og fik det på det rigtige tidspunkt så du var nok bare uheldig
--
Motherboard:Asus P4C800 Deluxe, 800mhz
CPU:Intel Pentium 4 2.8 ghz
Ram:Dane-Elec, Dual Channel 2x256 MB
Grafikkort:P.O.W, FX-5900 XT, DDR 128 MB TV/DVI
#22 men selv om den kom før tid, så viser det stadig at de ikke har styr på deres lagerstatus :-) heldigvis for dig var det bare på den positive måde
--
PS : pantsæt dit tandsæt
Det er sku da for dumt at en forretning ikke kan styre deres support og opdatering af deres hjemme side da der er lig med at kunderne skrider.
Man skal ihvertilfald ikke love svar på email m.m. senest 8 timer efter de har modtaget den hvis de ikke kan overholde det, samt hvis de har telefon tid så skal de sku svare på henvendelser og ikke bare sige at man kan sende en mail som de så ikke svare på....
Den forretning jeg har gode erfaringer med er zitech computer men de er >F....dyre men servicen er i top, og ved rma sager laver din den på stedet hvis de kan....
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
hmm
ved det sq ikk, jeg handler i shg.dk only!! :)
--
Joe's Crematarium, you kill 'em, we grill 'em.
SKODBIKS
Jeg bestilte en router fra deres hjemmeside, og fik en mail at den var klar til afsendelse after 3 min,så jeg tænkte fed service. Men dagen efter fik jeg en mail med at der var 3 dage leveringstid, 10 min senere, at der var 7 dages leveringstid. Og sådan blev det ved, endte på 1½ års leveringstid. hvilket jeg finder meget mystisk. Jeg prøver at ringe til dem, men der bliver lagt på hele tiden, inden man når at snakke med nogen. Der bruge jeg en 1 time på at ringe,og sender så en mail. Det skulle jeg ikke have gjort, har fåe 256 auto svar fra dem eller sådan noget, men får også et rigtig svar efter 2 dage.
Alt ialt. Skodbiks, ikke styr på noget og et IT system man skulle tro var lavet af mental forstyrret mus. Det er ulogisk og forstyrrende. bare endnu en NEJ butik.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#27 "Og sådan blev det ved, endte på 1½ års leveringstid."
God stil :D
--
#16 dette går ikke ud på at folk ikke vil vente på det - det går ud på at man sgu da skal kunne stole på hvad der står i leveringstid. !!!!
For så kan vi oxe ligeså godt sige at biksen fejlagtigt lokker kunder til ved at sige at de har det på lager velvidende at det har de ikke.
Kan kun snakke generelt - jeg HADER at butikker lyver om leveringstider. Derfor "blacklister" butikker der ikke lever op til det de skriver på deres hjemmeside. DErfor er jeg efterhånden nede på et par butikker only.
'Også er jeg 99 % ligeglad med om varen koster 10 kr mere - så min ikke blacklist er
Shg
Bj trading
itbuttikken
--
weeeee linkz ? using firefox - so topnice hol made linkz work in it now :)
Bestilte et kabinet ved Bob på en tirsdag, det stod som lager vare, da jeg onsdag ikke modtog en ordrebekræftigelse, forsøgte jeg gentagende gange frem til fredag at ringe dem op uden resultat.
Fredag fik jeg fat i en "forkølet" lager dreng som forklarede at kabinettet ikke var på lager.
Flot, jeg bad dem om straks at slette ordren.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#29.. nogen erfaring med studiedata.dk ? eller er de os bar "blacklistet" ? :P
--
Jeg har for nyligt handlet med studiedata, og der var overhovedet ingen problemer. Jeg fik hurtigt min CPU-køler og den virker den dag i dag :o)
--
ikke for at flame bob.dk (igen), men jeg handlede der en gang, aldrig mere.
--
[CPU] AMD-64 3200+ (NewCastle) [RAM] 2x512MB DDR-400 Kingston HyperX
[MTB] : Gigabyte K8NNXP.
Alt andet bliver udskiftet over næste 2 måneder så må vente :)
Har handlet der 2 gange.
1. gang fik jeg varen ALT for sent i forhold til hvad de lovede (Lagerstatus)
2. gang skete det samme og jeg afbestilte min vare igen.
Stol ikke på deres lagerstatus. Man kan så gisne om det er fordi de har rod i systemet, eller om det mon ikke er for at få folk til at bestille ? Hvis de nu skriver varen ikke er på lager, handler man nok et andet sted.
Skodbutik.
--
til #3 Hvis du syens de er dyre siger du det bare ved disken. Så fikser han en pris så du er trilfreds :)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Du kan ikke regne med deres hjemmeside ang. hvad de har på lager og hvad de ikke har på lager. Desuden er reklamtionstiden lang. Jeg har handlet med dem 2 gange (ved ik hvorfor jeg bestilte der anden gang) og det var hvergang ikke en fuldt positiv oplevelse, som man feks får hos Midt-data. Ang Bob.dk vs. Tj data vil jeg klart anbefale Tj data det er bare bedre service og lige en note:
Hvad sker der for 10kr i "service gebyr" når du handler i butikken? så inkludér det da i prisen i butikken. Det er simpelthen svinsk det andet. Føj hvor må BOB.dk medarbejderne da have en grim smag i munden.
Bob.dk er indbefattet af edbpriser.dk taktik. "vi kan lige snige os op på den billigste pris, hvis vi så lægger 10kr oven i prisen når folk handler i den fysiske butik og vi lægger rigeligt til i porto når folk bestiller fra fjernlager. Og hvis vi oven i købet kan skrive at varerne er på lager og klar til afsendelse, ja så lægger folk penge i butikken..." At varen så ofte ikke er på lager er jo et velkendt faktum.
--
Hardball, fordi du fortjæner det!
#4: Jeg har prøvet det samme! PISSE IRRITERENDE for at sige det mildt, de er røvdårlige til at opdatere deres lagerstatus.
--
BLaCK BoX : AOpen AK79G-1394 | AMD Barton 2,08 Ghz @ 2,303 Ghz | Sapphire Ati Radeon 9700 @ 395/630 | Kingston HyperX 512 MB DDR3000 :D
On Windows Server 2003
i går fik jeg så en ordre bekræftigelse på min 2 vare som var bestilt til levering omkring d. 1 november(det blev bestilt den 28 oktober med 1-3 dags levering).
Den ene vare ville blive afsendt til levering d. 13 og den anden ting var varens leverings tid ukendt i følge ordre bekræftigelsen i går.
Jeg sendte dem en mail med besked om at de nok ikke kunne læse da jeg havde sendt flere mail på anullering af ordren, man kunne stadig ikke komme igennem på deres telefon, når man nåede sidst i telefon køen så cottede de en af.....flik butik.
Mmmm en butik som man ikke kan komme i kontakt med og som ikke svare på ens mail, det er vist efter min mening en forretning som man skal holde sig fra.
Jeg griner stadig over at de lover svar på mails inden for 8 timer, efter 14 dage har de ikke kunne svare på mine i nu, og det er jo rart at vide, da man for at vide i telefon køen at man kan skrive til dem i stedet for.
Skod butik, godt man ikke har en rma sag kørende......
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#38
jeg har sammer erfaring, jeg bestilte noget den 13 oktober.. får stadig mail om at deres ordre er modtaget og jeg har bestilt varen..
http://www.bob.dk[...] SUX big time
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. http://hol.dk[...] tråden også her omkring bob.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.