#1 Jaaa men man skal være bruger for at oprette tråd i deres forum!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#2 så opret dig som bruger
--
// Volny... Tjek mit system i profil..
Det er ikke udførelsen men opfindsomheden der skaber en ægte casemodder Citat fra WaY
#2
Så bliv dog bruger - hvad fanden er problemet? Det vildeste du kan sætte på en FS-1 er et 44,5mm tun (med en 16-17mm karburator) så vidt jeg ved.
Men hedder denne side Knallert Online eller er det bare mig der læser forkert?
Sagt med andre ord...
Jeg tror køb/salg forummet er beregnet til køb og salg af HW relaterede ting.
--
...fuck dig, n00b.
Boycotter Hyggekrogen, HOL's børnehave - YEAH!!
#3 Ja men så var det stadig nemmere at prøve her først
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Ahh, giv nu op for pokker. Det her er et hardwareforum, og ikke et knallert forum. Fat det nu. Der er ingen der ved nok om det... Og du er da ikke rigtig oven i hovedet hvis du vil have et voldsommere tun en 12,8 hk, den kommer til at køre 120 km/t eller sådan noget... Hold dig væk fra det, eller du smadrer dig selv.
--
/Picture
-Jeg hader måger...
#5: Kan godt være det er nemmere, men lad vær' fordi det vil svare til at jeg gik ind på mopedgallery og spurgte om der var en eller anden led trucker med olie på fingrerne der kunne hjælpe mig med at få sat min nye køler i min computer...
taak...
--
/Picture
-Jeg hader måger...
#6
A: 12,8 findes ikke hos protuna længere!
B: Kender en som har 47mm Cylender + 21mm kaburator(12,8 hk´s cylender er på 45mm og kaburatoren er på 17,5mm)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#7 ja men der er jo også (knallert/scooter tosser) her på hol!
se bare #1´s signatur [url]
http://www.friserverplads.dk[...] <- min skat
En jog er det ikke en scooter???
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jo, der er masser af folk der har en scooter. Der er også mange biologer der har en bil, derfor aner de da ikke hvordan man laver den...
--
/Picture
-Jeg hader måger...
Du kan få et såkaldt "14hk" hos skandinavisk tunningscenter, ikke fordi du skal regne med den får noget i nærheden af 14hk.
Køb det sæt og skift udstødningen ud så får du det ikke meget vildere i DK, så skal du til at hente det hjem fra prøjsen.
--
#10
"Der er også mange biologer der har en bil, derfor aner de da ikke hvordan man laver den...
"
NICE!!!! så kan de skide biologer sku lære det :D
--
"Vi gør dig ikke noget | Dit lille svin"
Citat Carsten Ekselund - Den ægte vare
- #TeamGNU, Den vildeste CS klan! -
#4 det er sq forkert... det hedder 45mm cylle og 17.5mm karbu...
#0 hørte igår at man kan/har kunne få et 16hk tun...
--
Større end de mindste, og mindre end de største:D
#12: slap af, min far er biolog :D Han er fandme også sær :) Tænk at have en far der kan ale planter og dyrs navne på latin :(
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
En Yamaha fs1 4g ..Af den gamle type er nok en af de eneste knallerter jeg har lyst til at køre 120 på..!!
Men du skal ha fat i den TYKKE forgaffel og så med skivebremse ..!!
Den er faktisk bygget til 70 fra fabrikken..!!
--
P4 2.0 @ 2.6.. 512 mb Samsung pc 2700..Msi 648 Max mobo..Nyt Asus g4 ti4200..Core 320 - Mem 620.!!
ring til polini de ved besked tro mig det ligger ved grænsen
--
0# Hej Christian!
--
Et ryk i pølsen er bedre, end en pølse i ryggen!
To stjerner i træet er bedre, end et træ i stjernen!
Gi' mig min sko tilbage røv!
#18 hej :)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Yamaha 4 gear hverken kan eller vil nogensinde kunne blive 'hurtig'. 7hk, 9hk eller 35hk - alt det reklame-pis og diverse salgstriks de preller af på os passer ikke en skid. Køb en Yamaha YZF R6... så snakker vi om det går hurtigt! Mit alternativ for at få min 4. gear til at rende de 'acceptable' 80kmt så man kommer nogenlundse omkring var: 43 cylinder-kit, high speed stempel da det der fulgte med var 5 potter pis værd, 15 tand fortandhjul, 18mm indsugplade, 17,5 kabu (kørte bedst med 120 dyse), helrund krumtap, 5,3 udstødning og nye lejer i svinet. Hvis du vil teste grænser af, er en så gammel knallert et ufatteligt dårligt eksemplar. Jeg tror MAX på 10hk da den 100cc motor - west-import.dk har til salg yder 8hk! En minarelli-motor foreksempel er yderst tunings-venlig - da der er uendelige muligheder at tune med... jeg stoppede ved 38.000kr og 3 smadrede cylindre... den sidste af policen! og nåede på toppen de 16hk... i en uge... men igen holdbarhed og tuning vejer mod hinanden. Hyper-racing-Cylinderer skifter man stempel-ring efter hvert løb! så hevrdagsbrug kan ikke ske ved 25hk cyliderkits medsmindre du kan finde en 200mm cylinder der passer? det mest holdbare kit der rendte 110 digitalt! var corsa... kørte og kørte til panzerne tog det og DER sluttede jeg på 38 kilo, som er småpenge i forhold til at 1 enkelt komplet racing-kit løber op i 50 med alt... og jeg havde 3 kits, imagine that!. den største jeg har kunne finde til Yamaha 4. gear, er en 45mm. cylinder på scooter-dele.dk, protunas er 44,5. har hørt et rygte om at hvis man kunne få honet cylinderen op til 48mm, kan man udskifte til minarelli 48mm stempel men dog kun med messing-bøsning i krydspind... igen dårlig kombination, men min nabo kører med det så.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
12,5 hestes tun også kan den køre 120-140km/t hvis du instiller den ordentligt.... men ét godt råd er at holde dig til omkring de 9-10heste for nå du nå så meget som med 12,5 slår du dig selv ihjel... Dog vil jeg sige få en rigtig god kaburator 20+ også lyder den rigtig fed :D kan også godt hjælpe med en knækpotte :) og ja de giver selvfølgelig også en masse kraft
--
21# En næsten 7 år gammel tråd... Jeg tror sgu ikke indehaveren kører knallert længere!
--