Tænker det her svarer på dit spørgsmål:
https://www.elgiganten.dk[...]
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q #1 + 2, TAK.
Havde kigget efter det længe men kunne ikke finde noget.. :s Er åbenbart ved at blive en boomer på nettet. Men det er dog utroligt kan slet ikke kan kontakte dem..
--
Vedr kontakt til Kundeservice
15.05.2020 - 09:05
Vi har ekstra travlt i disse dage. Vi har fået nyt IT-system og vi skal lige lære det og kende, hvorfor du kan opleve længere behandlingstid. Vi gør vores bedste for at minimere ventetiden, dog håber vi på tålmodighed og forståelse.
Chat uge 22
25.05.2020 - 10:05
Fra mandag d. 25/5 til og med fredag d. 29/5 kan du ikke chatte med en medarbejder efter kl 17:00 - dog er vores chatbot klar til at hjælpe. Har du behov for personlig hjælp, henviser vi til at kontakte os på telefon i tidsrummet 8-17 eller henvende dig i dit nærmeste varehus (se åbningstider i toppen af hjemmesiden). Vi gør dog opmærksom på, at vi får mange henvendelser i øjeblikket, og der kan derfor forekomme ventetid ved telefonisk henvendelse.
--
jep jep
Det står også i reservationsvinduet hvor man indtaster navn, email og mobilnummer.
"Reservér varen på vores hjemmeside og hent efter 1 time i et lokalt varehus. Reservationen gælder i 48 timer. Når betaling for ordren sker i varehuset, gælder pkt. 6 om betaling og pkt. 8 om fortrydelsesret i vores Salgs- og leveringsbetingelser ikke. I stedet gælder samme vilkår for returret, som ved køb i vores varehuse."
--
3700X - Gigabyte X570 I - Dark Rock Pro 4 - Intel 660P M.2 1TB - Vengeance LPX 3600 C18 - 5700 XT Red Devil - SF750 Platinum - Define Nano S - XG32VQR
#4 Det kan jeg så fortælle dig ikke stemmer.
Ingen chatbot at kontakte. Ingen svar på Email. Sad i kø på telefonen i 10 minutter og blev lagt på uden svar.
#5 Den del havde jeg ikke set, antog det ville stå i bekræftelsesemailen. Men tak
--