Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Ser i Kontant på DR1?

Af Junior Nørd kennyboy | 02-02-2010 21:51 | 4057 visninger | 57 svar, hop til seneste
DELL LORT!
--
#1
Lau,Henrik
Nørd Aspirant
02-02-2010 21:52

Rapporter til Admin
wut? fix lige dit topic, beskriv det dog lidt...
--
Hil Sandalmændene
#2
kennyboy
Junior Nørd
02-02-2010 21:54

Rapporter til Admin
Det handler om Dell's dårlige/ikke eksisterende kundeservice.
--
#3
CV
HOL Administrator
02-02-2010 21:55

Rapporter til Admin
Ja så det godt. Dell's service er godt nok faldet ENORMT meget de sidste 5 års tid.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#4
Comp
Ultrabruger
02-02-2010 21:56

Rapporter til Admin
Mage til et klamphuggerfirma (DELL) skal man længe lede efter. Fed reklame for dem :-(((((
--
Core2Duo E8500 3.2 MHz Asus P5Q3 Deluxe Wifi-AP @n 2x1GB Crucial Ballistix 1600 MHz DDR3 XMP, Asus Radeon 4770 Formula,Chill CP-700M 700 Watt
#5
Siepher
Semi Supporter
02-02-2010 21:59

Rapporter til Admin
Tænk engang, jeg troede ellers de havde god kundeservice. Oh well. :P
--
The things you own end up owning you. Chuck Palahniuk (1962 - ), Fight Club, 1996
#6
Cordion
Nørd
02-02-2010 22:01

Rapporter til Admin
jeg kan bare ikke lade være med at trække på smilebåndet efter at have set kontant :) har altid sagt at DELL er noget l**t
--
ASUS P5KC; WD Caviar 500GB; ASUS HD4870; E8400@3393MHz; Corsair VX550W; 2*2Gb Crossair XMS2 PC6400 http://peecee.dk[...]
#7
Ceniex
Gæst
02-02-2010 22:05

Rapporter til Admin
Ja og har med det samme fået afbestilt min ordre hos dem . Havde ellers lige bestilt en M15x gaming bærbar (; Så mangler gode råd til en anden go og pæn bærbar nu :D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
Stealex
Ultrabruger
02-02-2010 22:06

Rapporter til Admin
Ja, der er en alt for lav standart fra et så stort firma. Selvfølgelig har de svære ved at følge op på klager end mindre firmaer, men Dell er bare ubrugelig.
--
#9
Andreas
Gæst
02-02-2010 22:07

Rapporter til Admin
DELL'ER :D:D:D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
stallemanden
Junior Nørd
02-02-2010 22:08

Rapporter til Admin
Har ikke set kontant, så ved ikke hvad det hele går ud på. Men at de skulle have ringe kundeservice, har jeg aldrig oplevet.
--
Smerter? : http://paincare.dk[...] Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...] Google Wave: [email protected]
#11
SkylineGTR
Junior Nørd
02-02-2010 22:09

Rapporter til Admin
Hold da helt kæft man en lorte service. Min søster skulle her for et par måneder siden købe en ny bærbar PC til sin uddannelse og der var hun nettop ved at skulle til at købe den fra Dell af. Det var da hvist godt at jeg fik hende stoppet i tide og i stedet for kiggede vi sammen efter en ny bærbar til hende ved altid trofaste og service venlige shg.dk og den bærbar fra shg.dk (som er af mærket Acer) har indtil viderer kørt perfekt. Og efter det her med Dell i kontant vil jeg under igen omstendig hedder anbefale dem til nogen som helst, det har jeg nu aldrig gjort og efter det her bekræfter det bare at jeg har gjordt klogt i ikke at gøre det. Dell vil frem over hos mig stå som ufatalig dårlig service med holdningen Vi hæver dine penge med det sammen, men laverer varen når det passer os samt garanti...hvilken garanti og hvad er købeloven for noget...
--
Core i7 920 DO stepping OC til 3.8 GHz ASUS Rampage II Extreme 6 GB DDR3 Corsair Dominator 1866 MHz 3 x Zotac GTX 285 OC til 702/1512/1296
#12
RaGe_22
Super Supporter
02-02-2010 22:12

Rapporter til Admin
Jeg skal aldrig handle hos DELL efter jeg så udsendelsen på DR1. Det fryder mig at sådan et "firma" ryger frem i lyset, når de behandler deres kunder som lort.
--
lala
#13
stallemanden
Junior Nørd
02-02-2010 22:13

Rapporter til Admin
Hvor mange sager var der egentlig ?
--
Smerter? : http://paincare.dk[...] Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...] Google Wave: [email protected]
#14
kanonkongendk
Monsterbruger
02-02-2010 22:17

Rapporter til Admin
Meget blandet følelse. Jeg / Vi er certificeret dell pro partner på arbejdet - og erhversmæssigt kan man ikke sætte en finger på Dell - Gal en service de yder og til en fin mønt. Men noget af en omgang de private skal igennem - tak gud for udvidet garanti - bar lidt for dårligt man skal tegne sådan noget for a få en acceptabelt service.
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
#15
Abel ort
Semi Supporter
02-02-2010 22:28

Rapporter til Admin
har netop lige læst en tråd. hvor der er en som roser Dell til skyerne. hvor ironisk
--
Phenom2 965 3.4 BE/HyperX 1600Mhz 4GB/ASUS5850/Intel X25-M 80GB/Cheiftec650W/HAF 932/ASUS M4A79XTD EVO/Samsung 750GB/Kone,G15/BenQ24FullHD
#16
Jens Arne
Maxibruger
02-02-2010 22:38

Rapporter til Admin
HALLO meastro "abel ort" hvis det er mig du hentyder til har jeg aldrig ALDRIG rost Dell til skyer, jeg sagde blot at jeg aldrig har haft problemer med Dell i de 7 år jeg har kørt med det, så det der hånende "ironi" kan du godt fedte af med..!! Hvis det ikke er mig du hentyder til så undskylder jeg da..
--
#17
feldthusen
Gæst
02-02-2010 22:43

Rapporter til Admin
tja fik ikke set det. Men tager nu stadig chacen med den studio xps 16, som skulle komme fredag. Tror ikke dell kan være dårligere end getmore :D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#18
Jan R. Sørensen
Gæst
02-02-2010 22:43

Rapporter til Admin
har altid haft dell i ca nu 9år og ville aldrig drømme om og købe andet. har set omtalte program i kontant. har dog altid bestil service på min 3 år og aldrig har jeg oplevet noget af det de snakkede om i programmet har altid fået skifet mine dele inden forn 2 dage ellers fået bedre vis de ikke kunne skaffe den del hjem i tide. men ja det er noget tankevækkende at de ikke overholder den danske købelov, dog vil jeg nu stadig forsætte med og anbefale dell bærbare da de sjældent fejler noget. men som alle store firmare er der altid sager der hænger så er det godt kontankti og forbrugerklagenævnet kan jagte dem :) ellers må man jo have fat i sin advokat vis det ikke hjælper.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#19
thrainn kristinsson
Gæst
03-02-2010 10:06

Rapporter til Admin
hos Dell har man en kommunikationschef, (en forhenværende kommunikationsmedarbejder hos IT-Factory.) Det er mærkeligt at når Dell er kriseramt at kommunikationschefen afslår tilbud om at stille op til et interview som muligvis kunne bruges til at fortælle om de mange positive oplevelse man kan få som kunde hos Dell. Her kan man læse et interview med kommunikationschefen om hendes arbejde for Dell. http://www.kommunikationsforening.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#20
ForMads
Ny på siden
03-02-2010 10:27

Rapporter til Admin
Har haft 3 Dell laptops. Hver gang jeg har købt har jeg gjort det telefonisk og her fået 'pruttet' mig til bedre hardware til enten ingen eller meget lav pris. Når jeg har haft brug for råd (driver, etc.) har jeg ringet og fået kanon service. For 2 måneder siden fik jeg skiftet selve rammen på min laptop, da den var mega ridset (lige før garanti udløb) og imens rensede teknikeren blæseren, da han lige så godt kunne :) Det ærgrer mig dog for dem som må have oplevet ringe service. Nogen som har et link til udsendelsen?
--
Har gamet i 3 år på en laptop - nu kan det være nok! Derfor er jeg bruger her, nu skal det være :)
#21
stallemanden
Junior Nørd
03-02-2010 10:37

Rapporter til Admin
#22
graceland
Super Nørd
03-02-2010 10:39

Rapporter til Admin
Så udsendelsen og blev en del forarget..specielt over, at Dell ikke ville forholde sig til klagerne offentligt... - men jeg synes det er ubeskriveligt morsomt at der nederst i denne tråd er en reklame for Dell... Ved godt at HOL ikke styrer processen omkring hvilke reklamer, der popper op, men gad nok se en tilsvarende reklame for Getmore i een af de mange tråde hvor de svines til...hehe...forunderlige verden..:-)
--
#23
No pain no brain
Nørd Aspirant
03-02-2010 11:09

Rapporter til Admin
se dr1 idag kl 12:10 genudsendelse
--
#24
timx0474
Junior Supporter
03-02-2010 11:16

Rapporter til Admin
*_fail_*
--
#25
mickey_nygaard
Supporter Aspirant
03-02-2010 11:17

Rapporter til Admin
Herligt at se folk æder et program som Kontant SÅ råt. Jeg har haft 3 Dell bærbare i min tid, og de gange der har været noget galt, er en tekniker dukket op på adressen indenfor et par dage og løst problemet. Det er jo en lille promille de har samlet i Kontant, det er ikke interessant at rigtig rigtig mange kunder udelukkende har positive oplevelser med Dell.... Mickey
--
#26
[Knixe]
Ultra Supporter
03-02-2010 11:18

Rapporter til Admin
Så det også.. Dell er bare FAIL!
--
Cheap Tricks User - http://blog.knigges.dk[...] "I got a message for all you fucking haters out there. Alright, bro? Alright, Browskies?"
#27
[Knixe]
Ultra Supporter
03-02-2010 11:23

Rapporter til Admin
#25 Det er meget muligt, men vis det er nok til, at der er så mange der brokker sig, er det ikke småting mere.
--
Cheap Tricks User - http://blog.knigges.dk[...] "I got a message for all you fucking haters out there. Alright, bro? Alright, Browskies?"
#28
Jan Glensnov
Gæst
03-02-2010 12:30

Rapporter til Admin
DR1 Kontant igår, jeg har samme problem med en Alienware m17x til kr 19.946 der ikke har kørt endnu, er en måned gammel efter utallige klager er der ikke sket en skid endnu. DELL SUCKS
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#29
Plokke
Elitebruger
03-02-2010 12:40

Rapporter til Admin
#25 - har lige kigget tråden igennem, og du er vist den eneste der har gennemskuet "Kontant" ;) Mage til skod-journalistik skal man vist lede længe efter! Jeg forstår sgu godt dem der ikke gider stille op til et såkaldt "interview" i det program! "Kontant" er UNDERHOLDNING, der udelukkende har til formål at forarge!! Det har intet med forbrugeroplysning at gøre.. Trist at DR vil lægge sendetid til tv-verdenens svar på Ekstrabladet (gange 10)
--
#30
XR600
Supporter Aspirant
03-02-2010 12:44

Rapporter til Admin
Sjovt... Efter egen erfaring har Dell kanon god service. Det er faktisk deneeste grund til at jeg overvejer dem ved indkøb af laptops til enten mig selv eller firmaet...
--
#31
minoo
Monsterbruger
03-02-2010 12:45

Rapporter til Admin
nej jeg fik sku ikke set det men jeg vil heller aldrig have en dell menge af mine venner har dem men synes det er noget lort så jeg købe en acer for 4år siden den har sku været der meget for mig men nu synes jeg også acer er noget lort så normalt ville jeg selv anbefale asus eller andre mærker
--
#32
mikam
Mega Supporter
03-02-2010 12:49

Rapporter til Admin
#29 Nu var det jo så ikke kun de 3-4 episoder, programmet gennemgik, som var kriminelle. Programværten sagde indledningsvis at der var en overvægt af klager over Dell til Forbrugerstyrelsen på elektronikområdet, men et så kort program kan jo ikke nå at gå dem igennem alle sammen :)
--
gigabyte ex58-ud5, i7 950, thermalright AXP-140, samsung ddr3-1600, xfx 260gtx@ sli, pqi ssd aplus seenium, silverstone zeus, samsung 226BW
#33
Rambo
Supporter
03-02-2010 14:06

Rapporter til Admin
Er egentligt ligeglad om det så kun var en klage det drejede sig om, møder man op på firmaets adresse og blive afvist, eller der bliver båndet en samtale hvor man bliver afvist, og ingen kontaktperson fra firmaet efterfølgende vil udtale sig, så er den jo helt gal. Derudover var det jo ikke alle der var privat kunder, den ene var en fotograf som havde tegnet den udvidede servicedækning. Alle kan lave fejl, og jo flere kunder man har jo flere enkelt fejl vil man jo selvfølgelig have, det vi snakker om her er jo hvor reelle firmaerne så er når der sker en fejl, og det her det stinker langt væk og så er det jo egentligt underordnet at de fleste kunder får en god vare.
--
IntelCore2DuoE4500,Asus p5gc-MX/Medion/3GB 9800GTX. Samsung Syncmaster T240HD. Har læst at E4500 er super at OC, nogen der kender et godt micro board
#34
Bobert
Monsterbruger
03-02-2010 14:20

Rapporter til Admin
Uanset mængden af "sager" (eller mangel på samme)i Kontant og uanset Kontants journalistiske niveau, så havde det klædt Dell med en kommentar. Det er dårlig stil (og dårlig relkame) ikke at forholde sig til sådanne anklager.
--
Hvorfor gøre i dag, hvad man kan udsætte til i morgen?
#35
Peder
Monsterbruger
03-02-2010 14:22

Rapporter til Admin
Ikke så relevant, men meget sjovt :) http://peecee.dk[...]
--
"Not working" is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If that's not the case, be more specific!
#36
jesperkbh
Semi Supporter
03-02-2010 14:37

Rapporter til Admin
Jeg må også sige jeg ville være yderst skuffet efter at ha modtaget den behandling som de medvirkende i Kontant har. Jeg har dog kun rigtig gode erfaringer med service på den xps jeg skriver fra nu. Jeg havde nogle problemer med den i efteråret og dagen efter jeg havde ringet så kom en serviceteknikker forbi( jeg var på job men så kom han bare der) og skiftede motherboard og Harddisk. Jeg var noget ærgelig over at miste den data der var på harddisken. Servicetekninkkeren tog harddisken med hjem og sagde jeg bare kunne kigge forbi ham privat og så ville han tage en bakcup. Jeg tror ikke jeg kunne modtage så god og hurtig service andre steder
--
#37
HeinrichP
Gæst
03-02-2010 14:37

Rapporter til Admin
Enig. Havde engang en computer, som var beregnet til "Office" brug, og ikke spil. Men den kunne knapt nok klare den opgave at starte op og så for to år siden brændte den sammen. -Nice. Den var 4 år gammel.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#38
Jmilton
Gæst
03-02-2010 14:38

Rapporter til Admin
@32 "..Programværten sagde indledningsvis at der var en overvægt af klager over Dell til Forbrugerstyrelsen på elektronikområdet" Ja, men så smid nogle tal på bordet "overvægt" af klager ud fra hvad kan man jo så spørge om. Det sgu lidt det samme som at sige TDC har flest klager derfor de dumme. De har tilgenglæd også flest kunder som, det gir jo lidt sig selv. Smid nogle procent på bordet så vi ka få et reelt billed af problemet. Dermed ikke sagt at alt hvad DELL har gjort/ eller gør er ok. Men der er nok mere bag historien end Kontant vil vise.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#39
Rambo
Supporter
03-02-2010 14:52

Rapporter til Admin
# 38 Så man må godt røvrende sine kunder, bare ikke for mange % af dem ??? Vi snakker jo ikke fejlmargin her, men hvad de gør for at rette de fejl de laver, så du kan da ikke bruge procenter til det helt vilde.
--
IntelCore2DuoE4500,Asus p5gc-MX/Medion/3GB 9800GTX. Samsung Syncmaster T240HD. Har læst at E4500 er super at OC, nogen der kender et godt micro board
#40
stallemanden
Junior Nørd
03-02-2010 15:03

Rapporter til Admin
Jeg synes det kunne være lækkert, hvis kontant smed de ekstremt mange klager på deres hjemmeside. Det kan gøres anonymt, men kunne skabe mere troværdighed omkring de fakta de bygger deres udsendelse på.
--
Smerter? : http://paincare.dk[...] Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...] Google Wave: [email protected]
#41
Henrik
Gæst
03-02-2010 15:06

Rapporter til Admin
Ja jeg kan også kun sige f... Dell, med denne dårlige service, og så ikke engang tør stå til ansvar,for det de foretager sig.. Var selv hooked på en Dell XPS 16, men det er fortid nu.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#42
Rambo
Super Supporter
03-02-2010 15:49

Rapporter til Admin
#40 Kunne godt forestile mig at mange af dem der ikke mener det er et seriøst program, heller ikke ville tage en stribe "anmeldelser" der er baberet for personoplysninger, de kunne jo være fiktive.
--
IntelCore2DuoE4500,Asus p5gc-MX/Medion/3GB 9800GTX. Samsung Syncmaster T240HD. Har læst at E4500 er super at OC, nogen der kender et godt micro board
#43
Solfar
Supporter
03-02-2010 16:03

Rapporter til Admin
Kan også kun komme med positive ord om Dell. Efter egen erfaring har jeg kun haft maskiner af god kvalitet, med høk stabilitet. Den ene gang har jeg måttet kontakte kundeservice, pga. defekt bærbar efter en tur på gulvet, gik alt som smurt, og havde maskinen tilbage i løbet af en uge. P.S Har hændeligt uheld forsikring på mine maskiner. (Mener jeg gav 400 kr for 1 år - overkommeligt? Ja det synes jeg nu nok)
--
GTX 260 896 GDDR3, 4 GB Corsair Dominator, TX650, AMD 64 X2 6000+, G11, G9, Creative Fatal1ty, Samsung SyncMaster 226CW.
#44
Jan
Gæst
03-02-2010 18:33

Rapporter til Admin
#10 Kundeservice hos Dell ? På den korte tid udsendelsen varede og de antal køber som var med, kan man hurtigt se at det er gået helt skævt hos Dell. Hvad er de lige for nogle "prøvetest" Dell vil foretage, før købere må sende deres datamat til reparation ? Der er da super, at fotografen ikke giver op og tager den tunge vej mod Dell i en retssag, sådan ! Sidst i udsendelsen blev det også pointteret, at nogel af sagerne hos Dell er "genoptaget" efter udsendelsen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#45
feldthusen
Gæst
03-02-2010 18:51

Rapporter til Admin
#44 supporten gør hvad han for besked på. Det de gerne vil have folk køre er deres "selftest" inden harddisken er bootet op. Men det klipper kontant væk. Det er en test der kan fortælle og fejlen ligger i ram,bios what ever inden for rimlighederne.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#46
Plokke
Elitebruger
05-02-2010 10:02

Rapporter til Admin
Ved ikke hvor mange herinde der også læser med på newz.dk - men der er lige et par udtalelser fra Dell, bl.a. om at de tilbød Kontant skriftlige udtalelser på konkrete spørgsmål. Men det er jo ikke nær så god underholdning som at svine en eller anden kommunikations-/presse-/marketings-chef til i et "interview" ;) Så det springer "super-journalisterne" ved Kontant let og elegant henover. Jeg står ved det jeg hele tiden har sagt - Kontant = Lortejournalistik.. Underholdning er IKKE det samme som journalistik! http://newz.dk[...]
--
#47
Eidolon
Supporter
05-02-2010 10:19

Rapporter til Admin
Forsøgte engang at købe en mindre server hos dem online, der gik 2 måneder før jeg blev ringet op og adspurgt hvordan den skal se ud selvom jeg havde konfigureret den på deres hjemmeside. Han spurgte så også hjælpsomt om ikke jeg skulle have mere ram i hvis den skulle være mailserver for 2GB lød til at være i underkanten. Ligeledes kunne han heller ikke forstå hvorfor jeg ikke også skulle have en windows licens med. Efter opkaldet hørte jeg ikke mere og ringede og rykkede flere gange, det viste sig først at de troede jeg var et firma og havde sendt ordren til behandling hos erhvervsafdelingen, som igen kastede den tilbage igen. Resultatet må så have været at en medarbejder har skyllet ordren ud i toilettet for jeg fik aldrig min server.
--
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk a sign of?" - Albert Einstein
#48
Jan
Gæst
05-02-2010 11:00

Rapporter til Admin
#46 Og hvorfor tør Dell ikke stille foran et kamera og svare på spørgsmål ? Skal de lige have lave nogle aftaler internt, så det hele ser positivt ud ? Læser man derefter news kommentarerne er billedet ikke meget bedre ! Kan Dell ikke udvide deres danske telefonekspedition til kl. 20.00, så dem (de fleste) der arbejder i dagstimere har en mulighed for at komme i kontakt med Dell ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#49
RaGe_22
Super Supporter
05-02-2010 13:48

Rapporter til Admin
# 46 En kommunikations-/presse-/marketings-chef der ikke tør stille sig foran et kamera, det er ret useriøst i mine øjne og burde forlade sin stilling hurtigst muligt.
--
lala
#50
T_Raun
Elitebruger
05-02-2010 14:06

Rapporter til Admin
Undre mig selv over at dell ikke står frem. men så igen. Bare fordi de er i tv med sager, tror jeg slet ikke på det gør dem være end andre. Kender en masse mennesker, tråde f.eks. herindefra hvor folk har dårlige oplevelser med en eller anden forretning. Ingen forhandler kan se sig fri for at have kunder der er utilfreds. Der vil altid komme nogle i klemme. Så om de er dell, expert, bilka, wupti eller andre. Lige så snart noget kommer i pressen, gør vi det sku til Jordens undergang, ligesom med denne tråd her. Syntes det er lidt useriøst.
--
Skulle man skrive noget fedt her?
#51
mikam
Mega Supporter
05-02-2010 14:53

Rapporter til Admin
Hvad enten det nu er berettiget eller der er tale om sensationsjournalistik, så er den sag om kunden med det defekte drev, der fik at vide at han kunne få et tilsendt og så selv sætte det i, helt uhyrlig! Det ville for mange svare til at en del i køleskabet gik i stykker og at man så fik tilbudt at få delen tilsendt, så man selv kunne sætte den i :) Det er helt grotesk.
--
gigabyte ex58-ud5, i7 950, thermalright AXP-140, samsung ddr3-1600, xfx 260gtx@ sli, pqi ssd aplus seenium, silverstone zeus, samsung 226BW
#52
KBBajer
Giga Supporter
05-02-2010 22:59

Rapporter til Admin
Så må man jo boykotte dem altså. Mr. Dell er alligevel allerede nr. 25 på listen over de rigeste mennesker i verden, han må have fået nok.
--
Kristian Man skal ikke pille ved noget der virker
#53
Rambo
Super Supporter
06-02-2010 16:26

Rapporter til Admin
# 46 For at blive i din term ville det da virkelig være "Lortejournalistik" hvis de havde hoppet på et skriftligt svar til et skriftligt spørgsmål, hele formålet med dybdgående journalastik er jo netop at man kan få folk ud på dybt vand imens man ser dem i øjnene, om man så må sige. virker jo fuldstændigt hen i vejret at de ikke vil være ved at der har været en stribe sager hvor de har dummet sig, omvendt så er jeg også selv træt af chef efter chef der i tilsvarende programmer altid prøver at tørre aben af på de medarbejdere som tager telefonen, det er jo lidt indlysende at ordren er kommet højere oppe fra når flere medarbejdere servicerer på samme måde. Har egentligt også lidt svært ved at se hvorfor det er du mener at det her emne ikke er af interesse for den almene forbruger ?? Lyder for mig som om du skyder budbringeren som kommer med dårligt nyt.
--
IntelCore2DuoE4500,Asus p5gc-MX/Medion/3GB 9800GTX. Samsung Syncmaster T240HD. Har læst at E4500 er super at OC, nogen der kender et godt micro board
#54
Meskalin
Ultra Supporter
06-02-2010 17:03

Rapporter til Admin
Man kan mene hvad man vil om det journalistiske niveau i DR. Personligt mener jeg journalisterne er ligeså gode hos DR, som alle andre steder. Det handler om underholdningsværdi, og her er den umodificerede virkelighed ikke altid spændende nok. Med det sagt, så krummer jeg altid tæer når virksomhederne ikke stiller op "ansigt-til-ansigt", i de her situationer. Det er det samme som at udeblive fra en aftale i retten. Det betyder ikke nødvendigvis man er skyldig, men 95% af de tilstedeværende i retten vil formentlig antage, at man er skyldig, hvis man udebliver. På samme måde er det her. Rigtig mange seere sidder tilbage med en fornemmelse af, at beskyldningerne om Dell er rigtige: For de mødte jo ikke engang op for at forsvare sig. Skriftlige svar på spørgsmål er amatøragtig kommunikation. Enhver kommunikationsansvarlig bør vide, hvilke signaler det sender, når man ikke vil stå ansigt til ansigt med forbrugerne og imødekomme deres dårlige oplevelser og ønske om forbedringer.
--
#55
Warmonger
Juniorbruger
06-02-2010 17:39

Rapporter til Admin
Dells´ behandling af sine kunder strider imod lovgivningen såvel som almindelig ordentlig opførsel. Hvad fanden hjælper det de forulempede kunder at man herinde fortæller om sine gode oplevelser med Dell? - jamen fedt for jer.
--
#56
Grespion
Elitebruger
06-02-2010 17:55

Rapporter til Admin
For at komme lidt rygter tilgode omkring dell så er problemet med dell faktisk at deres Tekniske Telefon support er temmelig begrænset.... Har selv siddet i dell´s tekniske support afdeling. Normalt når en "nørd" som de fleste hol brugere så har de fleste brugere herinde selv fejlsøgt og ved som regel hvad deres produkt fejler. Lad os sige i ved at jeres Grafikkort er defekt. Dell skal så slavisk følge en online tool de har liggende hvor du skal gøre trinvis fejlsøgening step by step, diagnosticere osv.... Dette kan i sig selv godt tage temmelig lang tid for en almen forbruger. Men så når de har lavet denne fejlsøgening får de så af vide af deres webtool hvad de skal gøre... Replace GFX eller Replace Mobo og GFX. Så selvom man er en meget teknisk minded person så skal man følge denne online web guide til at fejlsøge ellers kan kunden ikke få ny hardware. Det er lidt sørgeligt, men i rigtig mange af tilfældene kan man faktisk rette problemet kan være en ram blok som har siddet løs eller ligende som så gør deres maskine ikke kan boote. Andet problem med dell´s kundeservice er at deres support team er ganske simpelt for ringe grundet dell har outsourcet deres support til Callcenter milijø, det vil sige det er eksterne folk som sidder med dell´s web tools og fejlretter kunderne, man sidder egentligt langt fra dell´s egne teknikkere som producerer og tester maskiner og samler. Men ja det er jo en helt anden side... Men ja trist historie, jeg har dog personlig kun haft god erfaring med dell´s produkter deres LCD produkter ;)
--

Opret svar til indlægget: Ser i Kontant på DR1?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning