Slet ingen der ved hva der kan være galt.?
--
ring til hp, de plejer at have god kundeservice...
et andet bud er at geninstallere hele maskinen, men lidt omstændigt, og burde være unødvendigt.
//splazz
--
{ASUS A8N SLI Deluxe | AMD64 3500+ 90nm | 4x512MB Corsair XMS DDR PC3200 | ASUS GeForce 6600GT 256mb | 36gb WD Raptor | 1x 250gb WD2500KS | 1x 200gb Maxtor 10 SATA | H2O @ cpu, chipset, hd}
Genstarter du computeren efter at have afinstalleret alt HP software og inden du geninstallere det?
HP's kundeservice er flinke nok - de kommer bare med standard svar indimellem. Som da jeg f.eks. skrev og spurgte om hvordan jeg slukkede min printer, da den kun havde en "Tænd/forsæt"-knap. Så fik jeg en lang smøre tilbage om at jeg skulle geninstallere drivere, software etc. Sidst i smøren stod der "Sluk for printeren på 'Sluk'-knappen og tænd den igen.".
Efterfølgende fik jeg det ønskede svar, da jeg svarede på e-mailen... Griner nok. :)
--
Når man affyrer en kanonkugle mod fortet og hører en derinde råbe: "Jeg har!", så ved man, man har med nogle virkelig dumme folk at gøre.