Hvis ikke du har ødelagt emballage, så ingen problem
--
Puls er en bonus!
Emballagen er selvfølgelig ikke beskadiget.
tænker heller ikke det er noget problem - mere bare hvis andre havde nogle reelle erfaringer :)
--
Jeg har sendt noget tilbage, kneb med at få pengene men da jeg pænt rykkede pr mail for det gik der et par dage, intet at være nervøs for.
--
seasonic x-760- asus rog strix x 470-f-ryzen 2600-vega 64gskill 3200mm mhz rgb-samsung evo 970 500gb
Intet problem så længe produktet intet fejler. De kan dog godt finde på at tage et beløb for den brudte emballage. Du skal nok få penge tilbage, bare ikke sikkert du får alle penge tilbage.
--
- Indsæt signatur -
Jeg har over de sidste 5-6år købt for +200.000kr hos Proshop, jeg har aldrig oplevet problemer med hverken RMA, returret eller service!
De gange jeg har brugt retur-ret har de ikke reduceret prisen jeg fik retur.
--
Til jer der snakker om at de er længe om at returnere pengene. I følge købeloven har de en kalendermåned (30 dage) til at returnere pengene fra de har modtaget produktet retur. Det er kedeligt at de har så lang tid, men så længe de holder sig inden for det, så har de købeloven helt på deres side.
--
FFHAU!
This is 2019, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
#6 Hold da op du har gang i dankortet :-)
--
Jeg har også kun gode erfaringer - også med deres RMA :-)
--
#8 - Ja bestemt - dog ikke mit eget! Nu er jeg i en mellemstor virksomhed med ca. 70 ansatte og står for alt det fysiske som ikke kan ordnes via teamviewer/fjernstyring (hvilket vi har en god it-ansvarlig til)
Så jeg har samlet mange computere, ip-kamera løsninger, osv osv. Proshop har jo mere end bare hardware, de har også alt til køkkenet, hue løsninger osv osv.
Men vi har brugt rigtig mange penge og har aldrig haft problemer hos dem, det var mere min pointe :D
--
Ja tænkte nok det ikke bare var konfirmations gaver og hyppige udskiftninger af gamer PC'en :-).
--
Har prøvet det et par gange, absolut ingen problemer, penge tilbage på konto i løbet af et par dage.
--
Sidst redigeret 19-05-2019 19:23
Tænker ikke de har de store restriktioner. Oplever en del gange at have bestilt nyt derfra hvorefter jeg modtager produkt der tydeligt har været åbnet/brugt.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Så sent som i Torsdags fik jeg en mail om, at mit returprodukt er på vej. Gratis.
Dog kun repareret. Og ikke ombyttet.
Men så længe det virker såååååååååååååå har jeg kun godt at sige om ProShop.
Kan være at jeg er klogere i morgen
--
Scummy
Jeg sendte en Dell U2414H-skærm retur, det var der ingen som helst problemer med (men jeg var også ekstremt forsigtig mht. udpakning og indpaking igen efter test).
Har desuden haft en harddisk, der gik i stykker indenfor de to års garanti/reklamationsret, der forløb RMA-sagen også fuldstændig problemfrit.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Helt fint, afleverede PSU retur, 3 dage efter stod pengene på kontoen.
--
Ingen problem, har brugt den 2-3 gange og det forløb helt efter planen og hurtig refundering.
--
Better to reign in Hell, than serve in Heaven
--
Sidst redigeret 20-05-2019 10:28