Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Computer "går død"

Af Junior Supporter Froziph | 04-08-2012 05:42 | 1608 visninger | 13 svar, hop til seneste
Hej derude, jeg har et lille problem med min computer. En gang imellem, ikke ofte, men så ofte at det er til stor irritation, går min computer "lidt død i det". Det er indtil videre kun sket, når jeg sidder og skal til at spille League of Legends, vi har lige valgt vores heroes, Air clienten lukker ned, og så begynder den aldrig at loade selve spillet. Jeg kan foresætte med at snakke på Skype uden problemer, og jeg kan også lukke air clienten ned, ved at højreklikke på ikonet nede til højre. Den underlige del er så, at ud af den blå luft, vil min computer ikke køre noget. Den reagerer på jeg trykker, trykker jeg en knap ned i startmenuen ændrer den farver, men der sker ingenting. Klikker jeg på en genvej kan den ikke åbne programmet. Klikker jeg luk computeren eller genstart, laver knappen et farveskift i det man trykker, men den gør ikke noget, er nød til at lave en manuel reset på kabinettet. Jeg har ikke umiddelbart tjekket temps mens det sker, skal jo have temp programmer åbnet på forhånd, men kan ikke forestille mig det er et problem. Har kørt langt mere krævende ting, uden at temps blev problemer. LoL er installeret på SSD'en sammen med Windows 7, som er en lovlig installation. Der er massere af ekstra plads på SSD'en. Nogle forslag? Hvad kan jeg gøre? Det er yderst irriterende.
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#1
Kenz_aps
Super Supporter
04-08-2012 09:37

Rapporter til Admin
Først hældte jeg til en driverfejl, men det kan ikke være det, når du ingen fejlkode beskriver eller kan gøre noget aktivt når spillet ikke loader. Hvor længe har det stået på? Har du et gendannelspunkt fra før? Har du mulighed for at scanne din computer? Hvilken harddisk arbejder du med? Hvor meget resterende plads har du at arbejde med? Undskyld smøren, men det ville lette en troubleshoot.
--
#2
Froziph
Junior Supporter
04-08-2012 17:33

Rapporter til Admin
Uhm, umiddelbart har det stået på siden computeren blev samlet midt i juni. Altså er der ikke noget tilgængeligt gendannelsespunkt. Mulighed for at scanne? Med hvad f.eks? Ting såsom Malwarebytes, Spybot search and destroy, CCleaner og Avast er blevet brugt. Der er 49gb af 111 ledige.
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#3
Froziph
Junior Supporter
05-08-2012 10:24

Rapporter til Admin
BUMP Nogen forslag :)? Kan du sige at jeg også kan forsætte med at bruge Chrome når det sker, og gå ind på nye sider. Kan bare ikke åbne det på ny.
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#4
Froziph
Junior Supporter
06-08-2012 21:08

Rapporter til Admin
Bump
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#5
Froziph
Junior Supporter
07-08-2012 13:29

Rapporter til Admin
Bump
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#6
Froziph
Semi Supporter
10-08-2012 03:28

Rapporter til Admin
Bump Det er ikke sket siden der den 5. august, men nogle gange sker det flere gange om dagen.
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#7
Froziph
Semi Supporter
11-08-2012 03:30

Rapporter til Admin
Bump
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#8
Froziph
Semi Supporter
12-08-2012 16:33

Rapporter til Admin
Bump
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#9
Froziph
Semi Supporter
18-08-2012 01:46

Rapporter til Admin
Bump Ikke sket siden d. 5, vil dog stadig gerne have det løst :)..
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#10
sn00p
Junior Supporter
18-08-2012 01:52

Rapporter til Admin
Sker det hver gang du spiller LoL eller er det kun nogle gange? Bruger du officielle drivere til grafikkort eller er det beta? Prøv evt et installere speedfan og gputemp, så du kan aflæse temperatur lige efter det sker.
--
#11
Thin lizzy
Ny på siden
18-08-2012 02:11

Rapporter til Admin
Lidt langt ude..Men du skulle vel ikke have microsoft silverlight installeret..hvis du har så fjern det og kør et program der renser ud af rest filer,og genstart Har efterhånden haft en del pc´er mellem hænderne der har haft vrøvl med dette program
--
#12
Froziph
Semi Supporter
18-08-2012 02:15

Rapporter til Admin
#10 Det er kun sket i LoL, efter champ select, og når loading screenen burde komme. Det sker dog ikke hver gang, langt fra. Er ikke sket de sidste 13 dage, og har spillet LoL 5-10 spil om dagen. Har begge, og har endnu ikke formået at have haft det åbent idet det sker. Kan jo ikke åbne noget nyt når det sker. #11 Lyder da underligt, men vil prøve det efter det er sket næste gang. Nu er det jo ikke sket i næsten 2 uger, så ser lige. Men ellers vil jeg prøve at fjerne det :)
--
Intel Core I7-3770K | GTX680 4GB | 4x4 GB Corsair XMS3 1600 Mhz | 1000W Corsair | 120GB SSD | 3TB 7200RPM | 320GB 7200RPM | ASUS P8Z77-V PRO |
#13
sn00p
Junior Supporter
18-08-2012 02:17

Rapporter til Admin
Både speedfan og gputemp kan vise temperatur i taskbar som ikon, så du ikke skal åbne programmerne, men bare kigge på ikonet (som viser temp) ved uret
--

Opret svar til indlægget: Computer "går død"

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning