Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Toshiba reklamation

Af Monsterbruger KuPe | 06-01-2011 19:51 | 816 visninger | 2 svar, hop til seneste
Hej. Jeg sendte min toshiba bærbar ind til elektroknik centeret øst der ligger i København for, at blive lavet. Og idag 6 uger senere får jeg den retur, men de har ikke skiftet knapperne på den og lavet lydkortet som aftalt. De skriver i brevet: Fejlbeskrivelse mangler. på rma nummeret. Men den er ikke blevet lavet og jeg skal betale 500 kr i arbejdsløn. Jeg oprettede en rma sag med toshiba Danmark den 30/11 og beskrev hvad der var galt med den. I telefonen aftalte jeg med medarbejderen, at jeg bare skulle skrive rma nummeret på pakken. Så skulle han nok maile fejlbeskrivelsen til dem. Hvad skal jeg gøre.? På forhånd tak.
--
I am Why!
#1
M.Mikkel
Supporter
06-01-2011 20:01

Rapporter til Admin
Find en andet sted at få den rep(hvis muligt) Elektronik Centret er en flok udulige tåber der intet fatter. Har også haft en meget dårlig rep-sag hos dem
--
Imac 27 I7 2,8.Lenovo L500(til pcbank)
#2
zarko
Semi Nørd
06-01-2011 20:08

Rapporter til Admin
Elektronik-Centret er uduelige, min bærbar var også til reperation, 5 ugers reperationstid og 3 smadrede gevind i skruer så jeg skulle bore dem ud.
--
i5-760@4ghz, 4GB A-DATA 1600mhz,GTX285, AUDIGY 2, MAXIMUS FORMULA 3, CM 1000W, CM 690 Advanced II, ViewSonic VX2268WM 120hz, MOMENTUS XT

Opret svar til indlægget: Toshiba reklamation

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning