Du har ikke så meget valg. Det getmore du købte ved er gået konkurs.
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
Tag og hør leverandøren eller producenten om de kan/vil dække.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
OK det er fandemer frækt at de så skriver det her i en mail til mig.
Også vil de ikke tage sig af det , så kunne de jo lige så godt sige det med det samme.... SIDSTE GANG JEG HANDLER HOS DEM.
Kære kunde
Du bedes kontakte service værkstedet Tenco på følgende telefon +45 4371 1300. Husk at oplyse dem at du har købt varen hos os, og at der er indgået en service-aftale mellem Getmore og Tenco. De tager sig direkte af reparationer forbundet med netop denne vare.
Er der tale om et defekt TV på over 30” (tommer) eller f.eks. et stort hjemmebiosystem, tilbyder Tenco at afhente varen på din adresse. Evt. afhentning aftales med Tenco. Afhentningen er gratis.
Når varen er repareret, sørger Tenco for at sende varen retur til dig igen.
Du kan forvente din defekte vare færdigbehandlet hos Tenco indenfor ca. 2-4 uger.
--
http://www.KFBungdom.dk[...] Nu må du så håbe at det ikke er parellel importert vis du henvender dig til producenten af tv'et.
Men 80-90% af de tv getmore har solgt er parellel importert desværre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Mit er ikke har tjekket, men lige nu handler det bare om jeg kan få det lavet på garantien ikke alt muligt andet
--
http://www.KFBungdom.dk[...] #0
Hej hvad mærke er dit tv? har du evt. model nr?
--
Getmore er det sidste sted jeg handler, købte et bundkort der var defekt, aftalte det skulle sendes ind, da jeg havde forklaret supporter i tlf hvad jeg havde prøvet, fik det retur stadig defekt med besked om kortet var testet og intet fejlede.. regning på 300,- og et dødt bundkort. Getmore=Nomore... held og lykke med din RMA :-(
fik kortet testet hos en anden it mand jeg kender bare for en sikkerheds skyld, og jo kortet var defekt..
Måtte osse ringe efter ca 3 uger og rykke, "sjovt" nok kom det kort tid efter..
--
Intel Core2 Q9300 - Gigabyte bundkort,Samsung Harddisk! Corsair Ram, ATI 4870 1 giga.
Som de har svaret i #3 ser da der ikke ud til at være nogle problemer med at få det repareret under garantien, så hvad er problemet egentligt ?
--
Problemet er at nu vil de ikke lave det har jeg lige fået svor om fra reperations værkstedet , så det er egentligt problemet
--
http://www.KFBungdom.dk[...] Hvad fejler det ifølge værkstedet ?
--
Det er sgu ikke let med RMA sager hos et firma der bliver solgt en gang om ugen!! ;O
Jeg har heldigvis ikke haft problemer med produkter fra getmore endnu... Håber jeg aldrig jeg får for så er det da penge ud i ingenting.
De gængse producenter man kan sende direkte til kan være LÆÆÆÆÆNGE om at sende det retur. Vi snakker måneder. Der er jo langt til Taiwan :) og de har sikkert travlt med at lave NYT i stedet for at tage sig af det gamle
--
P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 @3,6GHz 2xGainWard GTX260 OC 2xWD Velociraptor RAID0 4xWD 250gb, 1xWD 1TB, 2xWD 500gb Obsidian 800D
Som standard har du jo 2 års reklamationsret. Dvs. 6 mdr. garanti hvor sælger under alle omstændigheder skal reparere eller ombytte varen, og 1.5 år reklamationsret hvor du selv skal kunne påvise at fejlen har været der var starten af købet, eller at det er en generel mangel eller fejl på netop denne type vare.
Problemet er så at værkestedet påstår at fejlen er selvforskyldt, så din eneste mulighed, som jeg ser det forbrugerklagenævnet eller at du selv anligger en retsag mod værkstedet.
--
#13 - Ja der er reklamationsret hvis sælger eksisterer. hvis firmaet bliver solgt eller går konkurs... Ja så er du på røven for de evt. nye ejere er ikke forpligtet til at tage dit produkt retur til RMA. det må du selv rode med.
Tænk lige på alle de folk der købte bærbar hos Zepto inden de gik ned. Det er bare sur røv... meget endda
--
P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 @3,6GHz 2xGainWard GTX260 OC 2xWD Velociraptor RAID0 4xWD 250gb, 1xWD 1TB, 2xWD 500gb Obsidian 800D
Nu er det sådan at de fleste store producenter selv står for garantien af deres produkter, og dette gælder altså også for Panasonic.
http://www.panasonic.net[...]
Find derfor din garantiseddel fra panasonic og kontakt dem evt. direkte, så kan det jo være at de vil reparere det under reklamationsretten, med mindre det er parallel importeret, så skal du måske kontakte Panasonic i det land det omrindeligt er importeret fra.
--
Zepto er et helt andet problem, da der her er tale om at det var producenten der gik konkurs. Hvis man nu var så heldig at have købt sin zepto gennem en lokal hardware pusher, så skal man bare kontakte ham, da det så er ham der har overtaget din reklamationsret på den zepto som han har solgt.
Har man købt en zepto direkte hos zepto, ja, så er man fucked ;)
--
#0 Perfod
Jeg arbejder hos Infocare som er et service center for bla. Samsung kan ikke huske om vi laver Panasonic. Men kontakt evt. Infocare og hør ad.
www.infocare.dk[...] ellers kontakt Panasonic.
--
#13 Du er HELT GAL PÅ DEN værkstede siger ikke fejlsen er selvforskyldt , da værkstedet kontakter getmore med en pris på reparationen så afviser getmore at lave det
--
http://www.KFBungdom.dk[...] ok, så kontakter du panasonic direkte på +45 43 20 08 60
--
Jeg er ikke helt med?
Siger du at Getmore først indvilliger i at du under garanti kan sende det til Tenco. Da Tenco så har kigget på det og sender overslaget til Getmore, afviser Getmore at få det lavet?
Korrekt?
--
Kan vi ikke lige få at vide, hvad det er værkstedet siger? Jeg kan ikke læse at trådstarter skriver, at værkstedet siger det er en selvforskyldt fejl.
--
Det er noget værre noget!
Håber du får det lavet, da det er mange penge :o(
godt jeg fulgte mit eget råd, køb ikke stort fra getmore.
Der burde næsten altid være mindst 1 års garanti fra producenterne,
Hvad siger panasonic, kan godt være den danske leverandør siger nej,
men der må jo være en form for world wide warranty.
--
Ok vi tager den lige fra start en gang til for prins knud....
Jeg skriver til getmore og siger mit tv er i stykker ,,,, de svare det her tilbage.
Kære kunde
Du bedes kontakte service værkstedet Tenco på følgende telefon +45 4371 1300. Husk at oplyse dem at du har købt varen hos os, og at der er indgået en service-aftale mellem Getmore og Tenco. De tager sig direkte af reparationer forbundet med netop denne vare.
Er der tale om et defekt TV på over 30” (tommer) eller f.eks. et stort hjemmebiosystem, tilbyder Tenco at afhente varen på din adresse. Evt. afhentning aftales med Tenco. Afhentningen er gratis.
Når varen er repareret, sørger Tenco for at sende varen retur til dig igen.
Du kan forvente din defekte vare færdigbehandlet hos Tenco indenfor ca. 2-4 uger.
Jeg kontakter værkstedet og de henter tvet og kigger på det og finder ud af hvad der er galt og hvad det koster ...
da de så skal lave det ringer de til mig og siger at nu vil getmore ikke dække reparationen da getmore er overgået til nye ejer.
Det jeg så ikke forstår er hvorfor getmore sender mig en mail med jeg kan få det lavet.
--
http://www.KFBungdom.dk[...] De har sendt dig en standard mail. Såfremt du ikke har medsendt en faktura, har de ikke gidet slå det op. Det er først når overslaget kommer at de kvier sig og kontrollerer købsdato. Derefter afviser de.
De skriver at hvis det drejer sig om 30" skærm eller bla bla så kan afhentning aftales. Standard mail.
--
#24 om den er standard eller ej så er den afsendt og de hæfter for hvad de afsender , det er ikke en auto reply der er afsendt, så det du siger holder jo slet ikke og er slet ikke sagen relevant. Og selvfølig har jeg vedlagt ordne nummer når jeg reklamere over noget der er i stykker
--
http://www.KFBungdom.dk[...]
--
Har snakket med Panasonic idag og de har taget reparationen og laver mit tv under garantien.
Så det er jeg jo yderst tilfreds med.
Dog handler jeg aldrig hos Getmore mere.
--
http://www.KFBungdom.dk[...]