Hej,
For ca. ½ år siden købt jeg en 24" Samsung skærm hos Computercity.
Nogle måneder senere fik den en periodisk fejl med grønne og gule lodrette striber ned over skærmen.
Jeg fik taget et billede af fejlen og prøvede derefter at indlevere den reperation. Men ekspedienten afviste, idet han påstod at det kunne være DVI kablet der var defekt. Og at de ville have 250 kr hvis de ikke kunne finde fejlen.
Så hjem igen og vente til fejlen opstod, hive kablet ud så det lå ude foran skærmen, tage et billede, og tilbage til Comptercity.
Efter en uge uden skærm fik jeg en anden "refurbished" tilbage igen.
Og efter en uge viser det sig at den havde samme fejl, blot andre steder på skærmen...suk. Og igen tilbage til Comptercity, og igen fik jeg en anden "refurbished" tilbage igen som jeg sidder ved nu.
Men nu bemærker jeg at denne skærm brummer ret kraftigt fra et sted ved øverste venstre hjørne, hvilket ingen af de andre gjorde... suk igen.
Det virker som om disse refurbished skærme tilsynedeladende bare er mandagsmodeller som de cirkulerer indtil folk ikke længere orker at klage.
Hvad gør jeg? Kan jeg kræve en ny, eller få pengene tilbage?
Mvh,
Christin
--