#0 drop nu det her..
og nej han "whiner" ikke i den anden tråd,,
han kommer bare med et eksempel på at de kan skrive hvad de lyster..
og ikke holde det de lover,,
som mange andre forhandlere har det med deres,,
opreklameret leverings tider..
luk denne tråd plz.
--
:¬)
Godt for dig!
Jeg har os kun positive ord om SHG
Men kan du ikke bare skrive dit synspunkt i denne tråd:
http://www.hardwareonline.dk[...]
Ingen grund til at oprette endnu en tråd, dit svar skal nok blive set :D
--
Kan Kontaktes mig på messenger
[email protected] Hvad med I snart stoppede jeres whine og kom vidrere ? Der findes ikke
virksomheder/butikker som ikke har lavet fejl og SHG ligger da i den gode ende, af mange folks erfaringer.
--
Har du en hurtig internet linie? Kunne du tænke dig at sponsorere en server til et godt formål? Kontakt os på [email protected]
-
Admin på: http://Clan.Hol.dk[...] Helt ærlig det vil jo bare inkludere mange af de positive ting fra den anden SHG tråd er enig med 1# i at det der er blevet sagt er sagt! ;)
--
Antec P160 | ABIT KN8 3Eye | Athlon64 Toledo X2 3800| GF 6800GT PCI-E | 2X512MB PC3200 Crucial Ballistix | WD 320GB SATA | Samsung 959NF |
May The Force Be With You.....
hmm der er åbenbart nogle der ikke har fået deres daglige ration af funtex!
der er jo ingen der tvinger jer til at læse denne tråd,så spar os andre for jeres surmuleri..
--
Spild af tid, spild af energi - vis du alligevel mener SHG er noget lort, Har os kun postivt fra SHG, handlet der flere gange, så stop dog FFS jeres whine drenge !
--
#6 der er skam ingen der surmuler..
men det er da til grin og oprette denne tråd..
så skulle alle der var på den positive side mht. shg.dk
også oprette en??
kan vel ikke være så svært og holde det i den oprette tråd der omhandler emnet.
--
:¬)
Damp barn, smut i seng - og stop denne diskution tak, det ikke det som forumet skal bruges til, ellers skulle du måske læse reglerne igennem ! Forsat god jul
--
#7 du skulle så nok ha været i den anden tråd,,
han har jo kun gode ord om shg.dk her..
--
:¬)
#9 jeg stopper intet her.
jeg kender skam reglerne og #0 eller jeg selv
har ikke overtrådt noget her,,
kom bare med en opfordring om at lukke tråden.
så drop med at belære mig om noget ,,fjols
--
:¬)
DOH, du siger noget ! Føler mig dum
--
Tjo, folk har hver deres mening om tingene, så "Agree" begge tråde burde vel endtlig lukkes eller ?
--
#12 godt du selv kan se det,, det sq lækkert nok.
--
:¬)
#8 det kan der være noget om :)
men skal det endelig være og kan vi holde det til 2 tråde max, en for og en imod så er det fint med mig :D
--
#15
Der er tydeligvis nogen (mindre klygtige) der ikke har forstået hvad den anden tråd gik ud på.
Det var ikke en "Skriv dig op hvis du hader SHG tråd", men en tråd hvor jeg fortalte om at jeg var sur over at shg lover dag til dag levering, når de ikke kan holde det.
Den muner sig så senere ud i at nogle er ligeglade med de ikke holder deres egen deadline, nogle mener (som jeg) at shg i mindste fald kan gøre opmærksom på det på deres side, og nogle kommer med kommentare som f.eks. "jeg har handlet hos shg før, de er meget gode".
Hvis man læser hele tråden, vil man meget bedre kunne sætte sig ind i det hele (for de flestes vedkommende, vel og mærke).
--
| MacBook 13,3" 80GB, 2GB | 2 x 500GB MyBook PRO Ekstern | DLP Projektor | 108" Lærred | Pioneer Surround | MX Revolution | Red Steelpad | Digital TV Tuner |
#15 i know,, det kender vi jo fra amd vs intel.. men hey ;)
hvis du tjekker tråden igennem, så er der frie slag fra leveren..
altså begge sider er at finde i tråden..
så jeg synes bare at indlægget var irrelevant.
især at det sker lige efter at #0 bare kalder MooreDK en whiner i hans tråd?
--
:¬)
15# du har ret :)
jeg er heller ikke tilhænger af personlige angreb på MooreDK eller andre for den sags skyld!
--
Jeg har så lige ventet på nogle varer fra SHG i en uge, som alle stod til at være på lager da jeg bestilte... Fik mails tre gange om, at de ikke kunne nå min ordre. Det er dårlig service i mine øjne! Jeg har dog handlet hos dem nogle gange hvor tingene har forløbet ok.
--
De fleste af mine penge har jeg brugt på øl, fisse og hornmusik - resten har jeg bare klattet væk...
-
Synes=nutid, syntes=datid
Jeg lavede kun denne tråd for at provokere til at vise hvordan tingene bliver blæst op uden nogen egentlig grund.
Luk dog begge tråde ;)
--
#20
Du lyder godt nok moden :-)
--
| MacBook 13,3" 80GB, 2GB | 2 x 500GB MyBook PRO Ekstern | DLP Projektor | 108" Lærred | Pioneer Surround | MX Revolution | Red Steelpad | Digital TV Tuner |
Dårlig oplevelse med SHG.
Bestilte et ordre med 8-10 vare der alle var på lager, fik senere samme dag en besked om at et joypad ikke var på lager, jeg bad dem trække den ud da det hastede at få ordren hjem. 2 dage senere hvor jeg burde ha modtaget pakkenfik jeg en besked om at den UPS jeg havde bestilt med havde lidt længere leverings tid (1 dag extra), det ville jo så ik gøre nogen forskel at trække den ud, så jeg valgte at lade den blive i ordren og igen informere dem om at det hasted. Yderligere 2 dage senere fik jeg en mail om at et casebagde (et fucking klistermærke) var forsvundet fra lageret og orden var tilbage hold af den grund. Jeg sendte dem en monster sviner og bad dem om at sende ordren hurtigst muligt. yderligere 3-4 dage efter fik jeg endeligt ordren (det jeg skulle bruge var noget vandkølingslange for at få mit system op, resten var rent gejl).
Tror i jeg var negativ?
Jeg sendte endnu en sviner, denne gang CC'ed til et par adresser jeg fandt på deres hjemmeside. Jeg fik en pænt brev tilbage fra direktøren/ejeren om at det naturligvis var totalt uacceptabelt og at de var kede af det.
Case closed.
--
#21
Flot, kom så videre ikke ;)
--
Jeg har kun haft gode oplevelser med dem.
De har endda læst om hardware (lærred) fra Sverige (som jeg beskrev i mail=, og blev fohandlere på det. Meget billigere ovenikøbet.
Jeg ringer ikke, men sender mails til deres support og de har altid svaret konstruktivt og flinkt. Jeg har for nyligt modtaget mails fra dem, hvor de gør opmærksom på, at reklamationsret udløber snart for noget hardware jeg købte. Det er sgu god service.
--
Lige en tilføjelse.. jeg har købt cirka 10 gange hos dem uden problemer. Jeg har anbefalet dem til 3 venner og min far. De har alle købt al hardware til deres maskiner der, og ingen har klaget. Jeg synes desuden, at deres hardware beskrivelser er ret gode i forhold til andre steder - der står altid hints, præcis specificering og evt. relaterede produkter og anmeldelser.
SHG er det eneste sted jeg ikke er blevet snydt endnu mht. lagerstatus, ringe support eller RMA.
--
Jeg ved godt det måske også er dumt at skrive for jeg nu bruger jeg selv denne tråd!
men synes simpelthen det er fuldstændig åndsvagt af Kiv at oprrette denne tråd.. Kan slet ikke se ideen i den, da alle folk nemt kunne diskutere i den anden!!
Kan folk ikke være venlige at bruge den tråd der oprindeligt var oprettet til formålet!
og til administratore, slette denne tråd, og evt lige skrive en lille mail til kiv..
--
AMD 64 3200+, DFI lanparty NF4 ultra, 2*512 Ballistix PC3200, 120gb Samsung, 160gb hitachi, 250gb sata hitachi, HIS x800xl Turbo
Mm jeg syntes heller ikke denne tråd er berettig, det er jo nærmeste reklame at oprette og det er vist ikke tilladt
jeg syntes at firmaer skal bedømmes samlet hvor behandling af deres rma sager trækker 97% i bedømmelsen hos mig, rest 3 % er levering mm.
jeg har også læst den tidligere tråd og der var vist også lidt for meget galde og luft til at den skulle være oprettet.
--
hmm... denne tråd burde slet ikke have været oprettet hvis det bare var for at provokere ? Efter min mening er det her spam ? Du kunne da ligeså godt have smidt en kommentar i tråden med frarådning omkr. SHG istedet for at oprette en helt ny tråd.
Thomas, L00t, fiskemand, en eller anden luk dog den her tråd ..
--
Den 11 årige Monsterbruger slår til igen!
Shg er den niceste data butik der findes:P
Bestilte for 15000 kr i fredags, der valgte jeg lørdags-ekspress og havde alle varerne om lørdagen. Har nu købt for godt og vel 40000 kr i shg og har altid fået hvad jeg har betalt for + en fremragende service.
--
cccc
Brok jer endelig! Det er kun til fordel for firmaet OG kunderne.
Uden tvivl er SHG en af de bedre forhandlere, mine egne erfaringer med dem er kun gode.
Men det ændre da ikke ved at man sagtens skal kunne brokke sig over dem, desuden har han jo ret ham den dude "more dk.
Har selv arbejdet i en computer biks, og den måde vi fik rettet fejl hurtigt, var da specielt når kunder klagede over noget.
--
#MooreDK
Vi har vel alle laest din tidligere traad, og saa vidt jeg husker skrev langt de fleste mennesker det samme:
De lover 1-2 dages levering, medmindre der er uforudsete haendelser..
Pointen er vel at selv en hel-stiv kineser som ikke laeser dansk, kan taenke sig til at juletid == travl tid == ekstra levering..
Du har ret i at de burde goere opmaerksom paa det, men sidste gang jeg laeste salgs og leverings betingelser, saa stod der ret specifikt at der var risiko for diverse forsinkelser.. :)
In the end, get over it :)
Og hele pointen med denne traad er jo netop at din egen traad havde en dybt latterlig overskrift samt at din "foerste" "pointe" var at fraraade alle fra at handle med shg... Jeez, get a life :D
--
I win?