Jeg vil bare dele en dårlig oplevelse med jer.
Torsdag 15.12 ca. kl. 12 bestilte jeg en vægbeslag til fladskærm hos de. På hjemmesiden stod varen som på lager, og kunne sendes samme dag.
Efter bestilling skriver jeg til dem på mail (torsdag):
Hej Getmore,
jeg vil gerne bekræfte min afgvine ordre, jeg håber, at i kan sende
den idag, så jeg kan få den til at lege i weekenden. Hvis varen er
udsolgt, så giv venligst besked.
De svarer (torsdag):
Den er ikke på lager, men vi skulle få den i morgen, men så kan du ikke nå at have den til weekenden.
Jeg (torsdag):
Ok, skriv endelig en mail om i får den imorgen.
Dem (fredag):
Det er kommet hjem idag til os.
Jeg (fredag):
Det lyder godt, hvornår afsender i varen, og hvornår kan jeg forvente
at modtage den?
Jeg får ikke svarer, så idag mandag skriver jeg til dem:
Hej, jeg vil meget gerne høre, om i har fået varen hjem, om den er
sendt, eller om den bliver afsendt idag? Hvis i ikke har varen hjemme,
så vil jeg gerne høre, hvornår i får den hjem, hvis det på ubestemt
tid, så ønsker jeg at annullere min ordre. Send da en bekræftelse
herom, tak på forhånd.
Dem (mandag):
Varen er kommet hjem
Jeg (mandag):
Det sagde i også i fredags, men i har endnu ikke afsendt den, vil den
blive afsendt idag?
Hvis ikke ønsker jeg at annullere min ordre.
Dem (mandag):
Vi sender den idag
Mig (mandag):
Tak for det. T&T nr. er ønskeligt.
Dem (mandag):
Ordren er slettet
Det skal siges, at jeg i mellemtime har forsøgt at kontakte dem på telefonen uden at komme igennem - telefonen er der vist bare for sjov. På mail svarer de kortfattet og utilstrækkelig på. Det betragter jeg som dårlig service og internetbutik, derfor anbefaler jeg, at ikke handler med dem.
De skulle eftersigende også have en meget elendig RMA.
Så hold fingerne fra dem - nogle kraftidioter.
--
If u hear - u forget,
If u see - u remenber,
If u do - u understand