Tænker jeg springer pænt og elegant over med de svar der er kommet haha
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har haft "Hello" i snart 2 måneder nu og er godt tilfreds.
Billigt selskab med TDC-dækning. Dog kan det godt betale sig, at ringe til dem, hvis man overvejer at skifte, da de kan tilbyde andre pakker over telefonen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. at dømme ud fra deres anden webshop (Halloshop) så ville jeg løbe langt væk
men det betyder jo ikke det er en svindler-biks
hvis man googler direktørens navn finder man en artikel på ITwatch.dk (en side jeg ikke kender) som siger butikken har eksiteret nogen måneder. men ifølge deres årsregnskab fra 2018, har firmaet eksisteret siden 2012
jeg synes det lyder mystisk
http://regnskaber.virk.dk[...]
men de tjener åbenbart masser af penge (?)
en fortjeneste fra '18 til '19 på 1.5 millioner?
for et lille teleselskab?
det betyder de har MINDST 11700 kunder
hvem er kunde hos dem?
--
Sidst redigeret 28-06-2020 10:15
Har lige skiftet til hallo for to måneder siden, ikke oplevet nogle problemer.
--
Data is not information, information is not knowledge, knowledge is not understanding, understanding is not wisdom.
-Cliff Stoll
Jeg vil nok anbefale at du hellere tager et kik på Greentel. Dejlig reelt firma.
Min kone har abonnement hos dem. Da de opgraderede deres pakker til nye kunder, så fik min kone lige en besked fra dem, at hendes også en bliver sat op i taletid og data. Det sætter jeg meget pris på.
--
Hold kæft et cirkus.
Jeg forsøgte mig med ét abonnement og ét mobilt bredbånd.
Jeg bestiller og de lover at det bliver sendt med det samme.
Sælgeren siger i øvrigt at, han personligt har sat simkortet i routeren så den bare er plug and play.
Pakken kommer 3 dage senere, og jeg sætter routeren til.
Den virker ikke - Jeg åbner routeren og ser der ikke er noget simkort i.
Jeg ringer til hallo, han siger han beklager da mange gange, det må være en fejl han sender det med det samme...
3 dage senere kommer simkortet, jeg sætter strøm til (I øvrigt en virkelig elendig router), og så brænder lortet sammen.
På det tidspunkt var min tålmodighed opbrugt, så jeg ringer og opsiger og beder dem om at sende returlabels på router mv.
Der får jeg så afvide at de har ingen returlabels, men jeg selv skal sende.
Adressen jeg får, er en privatadresse til en ung gut i københavn.
Når ja - og så har de opkrævet mig for 3 måneder, og vil ikke kreditere det...Gaab man.
--
Jeg har simkort derfra, virker uden problemer. Fik det inden for 3 dage med posten og har fungeret i en månedstid snart.
--
Ingen problemer her... Det er en biks på Nørrebro som plejer at sælge taletid og telefoner som er gået igang med online salg også.
//Det lugter lidt når #8 og #9 skriver fra samme IP og samme emailadresse
--
Sidst redigeret 28-06-2020 15:42 af Ronson Jeg har haft dem.
Dækningen er der jo ikke noget i vejen med, men det hele virker noget uprofessionelt og den ene i kundeservice aner ikke hvad den anden laver. Da jeg så opsagde mit abonnement var det også et gedemarked uden lige... regning her og der, der dog blev annulleret da jeg talte med dem over telefonen.
Hold dig hellere til de "kendte" teleselskaber.
--
What we do in life, echoes in eternity
#8 og #9 er ikke samme men kammerater, jeg har bare lavet samme profil til ham med min mail. Vi prøvede lige at slette den ene kommentar men det er kun muligt at redigerer.
Men vi har begge HALLO, bare til info :)
Skal dog ikke kunne sige noget i forbindelse med opsigelse eller kundeservicen, da jeg blot har oprettet og brugt deres portal til at rette et par små ting.
--
Sidst redigeret 28-06-2020 16:03
Sgu da også for noller at man kan oprette to brugere med samme email herinde... håber det bliver fortid i den kommende version :/
//Det kan man heller ikke, de er ikke 100% identiske
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
--
Sidst redigeret 29-06-2020 21:30 af Ronson Jeg havde dem i et par måneder og der var intet problem. Skiftede kun til Yousee da jeg kunne få en iPhone XS billigere med abb. i 6 måneder end hvad den kostede hvis jeg købte den kontant.
--
Mvh
Fc Junkies
#12: Det er så heller ikke samme mail adresse, begge mails er bare mine. Ved ikke hvorfor admin har skrevet samme mail.
--