Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hjemmebiograf \ TV / Fladskærme
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Panasonic TX-43CX750E defekt 3D gengivelse.

Af Elitebruger kimila | 14-05-2016 16:03 | 1438 visninger | 1 svar, hop til seneste
Det drejer sig om et Panasonic tv, Model TX-43CX750E tv. Serienr. NG-5610082. Dette tv blev købt d.20-01-2016.Det har fungeret fint indtil 20-04-2016 hvor 3D gengivelsen holdt op med at virke.Meldte fejlen til butikken, hvor der så blev sagt at denne fejl havde de ikke set før.En fra butikken spurte om han måtte komme hjem til mig for at se fejlen.Det var iorden med mig, han kom så et par dage efter.Han testede så tv'et med originale passive briller fra Panasonic som var forhandlerens egne passive 3D briller.Han kom så til den afgørelse at 3D funktion ikke virker.Der blev skrevet en reparationssag for Panasonic TX-43CX750E.Fejl meddelse er.3D funktion virker ikke.3D afspilning fra 3D Blu ray og 2D til 3D via Tv'et egen funktion laver billede diffustog ser ud som et 3D billied uden briller men samme diffuse billede når 3D briller bruges, altså ingen 3D virkning.Tv'et blev hentet af en chauffør d.25-04-2016.Det blev kørt til Service Center Gruppen, Hjulmagervej 15, 9490 Pandrup.En uge efter fik jeg besked fra Service Center Gruppen ang. mit tv.Beskeden er som følger.Service udført 02­05­2016Garantireparation af Panasonic TX­43CX750ESerie nr: NG­5610082Produktet returneres med NTSIngen fejl konstateret, tv er sw opdateret og initialiseret.Det undre mig at de ikke kunne se fejlen.Går ind på www.servicebroker.dk[...] for at ordne en returnering af mit tv.Modtager tv'et nogle dage efter og tilslutter det for at teste det.Fejlen er stadig den samme som da jeg afleveret tv'et til reparation.Kontakter butikken og fortæller at fejlen stadig er der.Butikken har også modtaget den samme besked fra Service Center Gruppen.Butikken vil gerne have tv'et ned i butikken for at teste det.Jeg køre ned med det fredag 6 maj og de vil teste det mandag 9 maj.Jeg bliver ringet op mandag d. 9 maj og får at vide at tv'et fungerer fint.Jeg kører der ned lidt senere på dagen og står og kikker på det sammen med de 2 fra butikken.Der er sat en bluray test disk på afspilleren.Prøver de passive briller, fejlen er der stadig på dette tv.Jeg beder dem om at tilslutte det tv de har på væggen som er samme type og model som mit tv, et Panasonic TX-43CX750E.Tager brillerne på og her fungerer 3D gengivelsen perfekt..Der var tydelig forskel på de 2 tv'er i 3D gengivelsen.Der bliver så skiftet lidt frem og tilbage mellem de 2 tv'er og det er tydeligt at mit tv stadig har fejlen, tv'et i butikken fungerer fint.De står så og siger at der ingen forskel er i billedet på de 2 tv'er.Der bliver så talt lidt frem og tilbage, men de påstår at der ingen fejl er og at mine øjne må være dårlige.Den ene ejer af butikken siger også at han har mange års erfaring på tv og radio.Nu kræver det ikke at være expert eller specialist for at se om et tv kan vise 3D. Så taler de ned til en som om man er en idiot og ikke har forstand på noget.De er simpelhen ikke til at tale med, de holder fast på at tv'et intet fejler selvom der er stor forskel i 3D gengivelsen i de 2 tv'er.De vil ikke skrive en ny reparationssag, det skal jeg selv gøre da de ikke kan finde fejl på tv'et.Jeg har selv købt meget hos dem og skaffet dem kunder så jeg forstår ikke hvordan de kan behandle en kunde på den måde.Det undre mig så at, den person fra Buddinge Radio & Tv som var hjemme hos mig og konstateret fejlen hvordan kan han så sige at tv'et intet fejler når der intet er fejlrettet på tv'et.Når der intet er fejlrettet på tv'et burde fejlen stadig være der,som den også er.Jeg kunne godt tænke mig at kunne tage dette tv til en eller anden butik som kunne bekræfte fejlen.Hvad gør jeg.
--
Mvh Kimila.

--
Sidst redigeret 14-05-2016 16:04
#1
kimila
Elitebruger
14-05-2016 16:17

Rapporter til Admin
Undskyld den lange tekst. Men det er nødvendig hvis man skal forstå problemet. Ved ikke hvorfor det står på den måde.
--
Mvh Kimila.
--
Sidst redigeret 14-05-2016 16:21

Opret svar til indlægget: Panasonic TX-43CX750E defekt 3D gengivelse.

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning