Hejsa,
Der er et par småting som lige skal fixes. Start med at deaktivere systemgendannelse.
Højreklik på "Denne Computer" på skrivebordet, vælg egenskaber og fanebladet "Systemgendannelse" og sæt flueben i "Deaktiver systemgendannelse". Klik ok og genstart.
Du skal lige hente et par værktøjer:
http://www.trojaner-info.de[...]
http://www.danish-shareware.dk[...]
Kør SpHjfix. Kør herefter en ny scanning med HJT og sæt flueben ved disse:
R1 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Search Bar = file://C:DOCUME~1KLAUSO~1LOKALE~1Tempsp.html
R1 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Search Page = file://C:DOCUME~1KLAUSO~1LOKALE~1Tempsp.html
R1 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerSearch,SearchAssistant = file://C:DOCUME~1KLAUSO~1LOKALE~1Tempsp.html
R1 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Search Bar = file://C:DOCUME~1KLAUSO~1LOKALE~1Tempsp.html
R1 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Search Page = file://C:DOCUME~1KLAUSO~1LOKALE~1Tempsp.html
R0 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerSearch,SearchAssistant = file://C:DOCUME~1KLAUSO~1LOKALE~1Tempsp.html
R1 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,HomeOldSP = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {12D02C08-218F-4A11-BDE1-6611ADB7B81F} - C:\WINDOWS\SYS32_~1.DLL (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {535A05E0-AFFD-4148-B52F-EF2F813EB8F2} - C:\WINDOWS\System32\fnobg.dll
O4 - HKLM..Run: [NeroCheck] C:WINDOWSSystem32NeroCheck.exe
Luk alle øvrige programvinduer så kun HJT er åben. Klik på ”Fix checked”. Luk programmet og genstart i fejlsikret tilstand (tryk F8 efter POST skærmen). Find og slet denne:
C:\WINDOWS\System32\fnobg.dll
Kør nu Empty Temp Folders programmet og få tømt temp mappen. Genstart normalt. Kør en ny scanning med HJT og smid loggen herind til kontrol.
--
/Armageddon - [email protected]
http://www.mdegn.dk[...]