Hva tror du selv der sker ved en bestilling ?
Copy/Pasta fra deres side:
Alle priser er inkl. 25% moms, hvor intet andet nævnes, og DER TAGES FORBEHOLD FOR: PRISFEJL, FORCE MAJEURE, UDSOLGTE VARER OG TRYKFEJL/TASTEFEJL. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, excl. Færøerne og Grønland.
Men tror mere på at du bare er i Påske(bryg)humør ;)
--
--
Nu kan jeg se min profil :)
har lige prøvet at bestille
--
--
Asus A8n-sliPremium,A64-4800x2,2x,Corsair,1gb CMX1024-3200C2-GeForce8800gts,oc Sound Blaster Audigy 2 Zs
Done!
--
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
1# Nej tror ik de er i gavehumør & ja selvfølig tages der forbehold for prisfejl/tastefejl, ved udemærket godt det højest sandsynligt er en fejl, men så har de lidt at grine af tirsdag når der ligger 100 bestillinger på et LCD til 94kr :-)
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
bare for sjov
--
--
Asus A8n-sliPremium,A64-4800x2,2x,Corsair,1gb CMX1024-3200C2-GeForce8800gts,oc Sound Blaster Audigy 2 Zs
lol de ønsker da ik at sælge via efterkrav ? over 700 kr i gebyr ved efterkrav haha
--
--
:D Tjek http://Fashionwear.dk[...] ud, og fix dig noget fedt kluns 5# Ja nemlig man er da et skarn hvis man ik prøver
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
6# Det er jo enlig ligegyldigt du modtager det ik alligevel (og hvis du gør så er det stadig billigt).
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
Hva med den her ? er det også en fejl.
Var tæt på at bestille ,men gider ikke hvis det er en fejl.
http://www.edbpriser.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #8 Nu tænker jeg os det længere, HVIS man skulle have andre vare derfra
--
--
:D Tjek http://Fashionwear.dk[...] ud, og fix dig noget fedt kluns 8# 100 år siden jeg har handlet i Multimedia World så det er ik til at vide.
10# Nej normalt er deres efterkravsgebyr omkring 80 kr (mener jeg).
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
Har osse lige bestilt 5 stk.
--
--
12# Skal du ha en i hvert rum ? Eller´s kan du forære dem til venner og bekendte :-)
Ha ha de får sig et godt grin på tirsdag når butikken åbner igen (eller også får vi en billig skærm :-)
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
Det er noget af et stunt de laver,
hvis det bare er for at få besøgende til deres side. Men jeg tror næppe at de vægger tillid bland evt. nye kinder :)
--
--
Hardware og tøj sælges:
http://auktioner.qxl.dk[...] #0 hvis du havde holdt det for dig selv kunne du være heldig at det bare var pakket ned og sendt, men når de på tirsdag har pakket nummer 20 kan det godt være de lige kigger på regningen :-)
Ved godt at du stadig havde handlet i ond tro.
Men fedt at så mange bestiller, så får de lidt arbejde med at dementere det :-)
--
--
bestilte lige 3 stk med efterkrav... vil da gerne gi det gebyr hvis de bliver sendt med den pris... :D
Ifølge dem vejer den 160 kg...?!?
--
--
http://domaz.dk[...] hvorfor koster det 737kr i efterkrav?
--
--
AbitAB9Pro:ConroeE6600,2x1gb DDr2Adata 533mhz .X-Fi Fatal1ty FPS.2xWD Wd SE2500JS,250GB,SATAII Raid0,.Asus 1900XT,256PciE.ND-3500A DVD±RW,ThermalTake Tsunami VA3000,SeasonicSuperTornado400w
Hvor er det tåbeligt at i bestiller. Den stakkel der på tirsdag skal sidde og skrive "beklager fejlen" til alle samt fjerne hver enkelt bestilling - dette skal sikkert gøres manuelt. Folk tænker sig ikke om nu om dage...
--
--
Desktop: Dell Dimension 9200, 20.1" Dell wide 5ms, Core 2 Duo E6400, 2x1GB Kingston DDR2, 7900GS
Laptop: MacBook 13,3" 1,83Ghz 1GB 80GB + iPod video
#18
"Folk tænker sig ikke om nu om dage..."
det kan vel også siges om ITbutikken A/S....
--
--
http://domaz.dk[...] "18
nej folk tænker ikke
men nu er der ihvertfald sendt en mail til ham der sætter priserne ved ITB så nu er det snart stoppet.
#19
ved ikke med dig men alm mennesker kan jo lave fejl.
--
--
Der er jo mange butikker der "kommer til" at lave de fejl så de ligger øverst på prislisten, så synes sgu det er fint nok at folk bestiller. Synes de fejl sker lidt for ofte, der er utrolig nok aldrig nogen der skriver for høj pris derinde.
Så må de jo lære det på den kedelige måde når de nu skal annullere alle ordrene
--
--
Man kan godt være klog selvom man ikke har en høj IP
Nu med ad blocker pga. hol.dk
15# Jeg har ik handlet i ond tro
17# Fordi vægten på skærmen er sat til 160KG
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
20# Hvorfor tænker folk ik ?
Hvis man vælger at tro på man kan få den for 831 (ved efterkrav) (demo model, restlager etc.) så har folk jo ik fortaget sig noget forkert.
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
Hold kæft i er nogle idioter man...
Man er jo et skarn hvis man ikke lige prøver.. Nej man er der komplet idiot hvis man prøver.. føj for helvede hvor er folk usæriøse og tænker ikke på de folk som skal bruge tid på deres drømmeri.
--
--
P5W DH - C2D E6600 - 2GB Corsair XMS2 Pro 6400 - 8800GTX - Silverstone TJ07 - CNPS9500 - X-FI - NEC 20" Wide - DiNovo EDGE - Razer Plasma - 20Mbit
#25 Som allerede nævnt sker det lidt for ofte, at butikkerne har skrevet en forkert - og for billig - pris på en vare, for at ligge øverst på edbpriser. Det er noget fusk og derfor kan de lære det når de modtager 300 bestillinger. Så lader de måske være?
--
--
DFI Lanparty UT NF4-D • AMD 64 3500+ @ 2600 mhz • HIS X850XT IceQ 519/540 @ 567/591 • 2x 1GB G.Skill Extreme PC4000 • 2x 250GB WD WD2500YD
#26
NeJ! nogle firmaer som f.eks. ITbutikken importere bare en stak prisfiler fra en given leverandør og er der fejl i dem, vil du se en fejl på deres site, da de bare tager prisen og lægger en hvis % oveni til fortjeneste..
og nej jeg arbejder ikke for dem.
--
--
P5W DH - C2D E6600 - 2GB Corsair XMS2 Pro 6400 - 8800GTX - Silverstone TJ07 - CNPS9500 - X-FI - NEC 20" Wide - DiNovo EDGE - Razer Plasma - 20Mbit
#22 Det skete da også i en årgang at ITbutikken havde varer på edbpriser som kostede 22.xxx selvom det måske bare var en køler eller en harddisk.
Jeg tror generelt itbutikken har et problem med deres prisdatabase da jeg med jævne mellemrum støder på folk der har oplevet uhørt høje/lave priser hos dem, men det går jo kun udover dem selv når de skal bruge arbejdstimer på at rette op på det hele.
--
--
Hellere 10 ryk i banditten, end 10 banditter i ryggen...
MSN og mail: [email protected] #23 Jo du har handlet i ond tro ligesom alle andre der har bestilt herinde fra. Jeg formoder at du ikke vil stille dig foran en dommer og sige at du troede man kunne få et 32" lcd fjernsyn til 94 kroner?
I en butik har man krav på at få varen til den pris der står på prisskiltet, menmindre man som nævnt handler i ond tro. F.eks. kunne du komme ind i en Fona og se en PS3 til 3500,- og så ville du være i god tro for det kunne faktisk godt lade sig gøre og så ville du have loven på din side.
--
--
Må sige det igen... I er forkert på den jer der bestiller. Tænk sig at i tror de bruger korrupte forretningsmetoder for at ligge øverst på edbpriser. Deres prislister er dynamiske og de kan ikke selv gøre for det, som det også er nævnt!
"Det er da okay" - Gu fanden er det da ej! Synes virkelig det er trist at folk ikke tænker længere. Fejlen er jo så eklatant, at det burde være løgn at folk kan finde på at bestille.
--
--
Desktop: Dell Dimension 9200, 20.1" Dell wide 5ms, Core 2 Duo E6400, 2x1GB Kingston DDR2, 7900GS
Laptop: MacBook 13,3" 1,83Ghz 1GB 80GB + iPod video
Når der helt åbentlyst er tale om en fejl, så er man i lovens forstand i ond tro, når man bestiller en sådan vare - og man har ikke krav på at få varen til den angivne pris.
Og her er der selvfølgelig tale om en åbenlys fejl, så der er ikke så meget at rafle om. Hvorfor spilde både deres og Jeres egen tid på at bestille en sådan vare?
--
--
Allan Nielsen | Assistant Editor | HardwareOnline.dk
Du bedes venligst lære at moderere dit sprog, inden du trykker på den lille knap der sørger for at gemme dit indlæg. Det ville være dejligt hvis du så samtidigt overholder retningslinierne herinde - lyder det fair nok?
Tak.
/Aln
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af Aln.
--
#0
du må sætte "#20" bag øret næste gang du vil vinde i lotteriet.. der er tydeligvis fjolser alle steder(også på dette forum), som ikke ønsker sine medmennesker det bedste..
mit råd vil være at du skal omfavne og holde dem hemmelige til en hver pris.. ellers gentager begivenheder som denne sig helt sikkert igen, hvor fjolser får dræbt et hvert håb..
jeg har kun hovedrysten til overs for #20
--
--
i du almægtige skæbne hvor går fold dog i selvsving herinde... naivt at tro at it-butikken nogensinde sender tv'et, men hvad jeg synes er endnu mere klamt er måden folk reagerer på.
IT-butikken er jo ikke interesseret i at lave et stunt der får dem til at ligge øverst på edbpriser, ingen er jo (forhåbenligt?) dumme nok til at tro på at varen bliver solgt til den pris, så det er jo i virkeligheden jer der hælder vand ud af ørene (og som formegentlig har bestilt en) der er snotdumme her.
bevares, man kan ikke betænke jer i at prøve at bestille en, vi har vel alle drømmen, men at svine forretningen på den måde for en simpel fejl er jo direkte hjernedødt.
og det kommer iøvrigt fra en gruppe af unge naive dobbeltmoralske personer, som jeg gætter på ikke ville have moralske skrupler med fx at bytte en harddisk som i selv har ødelagt (tabt på gulvet) bare som et eksempel.
men bestil da endeligt, og drøm når sødt når i går i seng... men helt ærligt, drop whinerriet
--
--
amd x2 3800+@2,5 (2,9 uden låg), 2 gb pc4000 ram, 7900gt, thermeltake tsunami, 19" tft
born to be a geek...
Jeg har ikke bestilt, men hvad nu hvis....
... ITbutikken selv kan finde på at købe "for billige" varer hjem for at score ekstra :)
bare lige en tanke... hehe
Meeeeen til den lille pris, burde ingen gide at bruge tid på at bestille. Bare lige hypotetisk...Hvad nu hvis forretningen i plejer at få god betjæning fra knækker nakken på det i gør der? Hvordan vil i have det med det?
--
JEG ACCEPTERE ENDVIDRE AT DER TAGES FORBEHOLD FOR: PRISFEJL, FORCE MAJEURE, UDSOLGTE VARER OG TRYKFEJL/TASTEFEJL, SOM BESKREVEN I VORES SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER.
--
--
Correct me if I am wrong...
Er det noget getmore gør for sjov - for at være billigst ?!
--
--
Dunno, men jeg har bestilt et fra getmoore.dk oxo :)
--
--
Correct me if I am wrong...
jeg har nu fået en ordrebekræftelse og en leveringsdato på mit 32" lcd tv til 94 DKK....
--
--
http://domaz.dk[...] #40
Hvilken webshop ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #40 har du fået en Ordrebekræftelse eller en registreringsbekræftelse?
NB: Jeg acceptere endvidre at der ikke er indgået en bindende aftale med ITbutikken A/S før du har modtaget en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen må ikke forveksles med registreringsbekræftelsen.
--
--
Asus A8N SLI-Deluxe | AMD 64 3200+ | POV 6600GT | 160GB Samsung Sata | 4x512 Geil PC3200.
#42 en Ordrebekræftelse... registreringsbekræftelsen fik jeg for nogle dage siden...
Det eneste jeg fortryder nu var at jeg tog den over efterkrav, hvis de altså ikk har et eller andet juridisk kort i baghånden... :/
--
--
http://domaz.dk[...] 43# Har også fået en ordrebekræftelse men har også afbestilt det igen, de har nok ét ton fejlordre allerede så fik sku lidt dårlig samvittighed.
--
--
- - We know where we want to go
We just need a light, to get us there... --
Gud jøsses hvor er folk dumme at høre på herinde nogle gange... Jer og jeres latterlige moralske prædiken. !Det er synd for manden der skal slette ordrerne", "i skal tænke på jeres medmennesker" "Du handler i ond tro... uha uha uha".. VOR HERRE BEVARES !!! Manden får sgu da løn for at ordne ting som netop det. ! Og jeg vil vædde med at MINDST halvdelen af jer som syntes det er moralsk forkert har en eller anden form for warez på jeres computer... SÅ tag dog og Luk Rxxxx og fis ud og sammel ind for Røde Kors hvis i har sådan et stort behov for at lege moralske vogtere... PS: jeg har lige bestilt 20 stk.
--
--
Athlon 64 +3500 - Asus A8N SLI Premium - XFX 7900 GTX - 2 x 1024 Kingston Value - Audigy 2 ZS - Tagan TG530-U15 - Lian Li PC-65B - Dell "21 P1130
Håber de samme som bevidst bestiller skærme nu, for at give butikken arbejde, ikke er de samme der tuder over at priserne ikke er lave nok i hverdagen. For det er fandme da sådan nogle som jer ******* der netop er skyld i disse ting.
Inden man har set sig om, skal der sidde en mand i en hel arbejdsdag (hvis ikke de ender med mere) og rette op på jeres lille hyggestunt. Og hvem er der til at betale hans løn?
Minder lidt for meget om ham der tror at det er staten han snyder for penge, når han snyder kommunden for kontanthjælp. Staten (og butikkerne) får jo heldigvis penge fra himlen...
Nice job dér! - prøv at brug den øverste næste gang :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #46 > "PS: jeg har lige bestilt 20 stk. "
- Hvor ville jeg ønske jeg havde muligheden for at røre dig først...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #47
Trusler - det kommer man også langt med.
--
--
Forhenværende HOL v4 Betatester
TeamSpywarefri på http://www.Spywarefri.dk[...]
Hol.dk HJT Supporter - kun meget lidt. Det var nu ingen trussel, christ mand...
Se det som "må jeg ikke nok røre ved dig først, når du nu lige har været så sej"
Imponerende at man kan være så selvfed eller egoistisk, at når man faktisk har læst den her tråd, så er man blæst nok til at bestille 20 stk...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Come on..
1. IT-butikken har lavet en fejl hvorfor så bestille?
- Hvorfor ik!? tror de fleste ville føle sig ret dumme ved at ha misset et 32" tv til 94kr..
2. I er jo totalt umoralske at bestille da det tydeligvis er en fejl!
- Ja det er muligt, but who cares?.. Man må stå til ansvar for de fejl man laver.
3. Det er jo totalt synd for ham manden der skal sidde og slette ordrer!
- Tjaa, han gør jo bare sit arbejde, det er det han får løn for, ville da nærmere være synd hvis ikke han havde noget at lave.. lønnen betaler virksomheden, hvad er problemet?
4. Så er i dobbeltmoralske uden nogen skrupler og følelse overfor jeres medmennesker!
- Well, måske en anelse at overdrive siden der ik rigtig er sket nogen skade, ja virksomheden taber nok lidt penge, men man skal som sagt tage ansvar for egne fejl uanset, hvor indlysende fejlen end må være, det kan ikke være kundens skyld.
Mht. om det er lovligt eller ej:
At handle i ond tro = når man - trods man har fået at vide, at man handler forkert - fortsætter med at handle forkert.
Det fremgår ikke på nogen måde på hjemmesiden at det er en fejl, så selvom den umiddelbart er indlysende, handles der ikke i ond tro, da der er tale om en fejl fra virksomhedens side af, kunden udnytter så at sige ikke virksomheden til egen fordel ved at overtræde gængse handelsbetingelser.
Dog siger aftaleloven §11:
Har fuldmægtigen ved retshandelens foretagelse handlet i strid med fuldmagtsgiverens forskrifter, er retshandelen ikke bindende for denne, såfremt tredjemand indså eller burde indse, at fuldmægtigen således overskred sin beføjelse.
Altså er IT-Butikken i sin fulde ret til annullere købet, hvis der er tale om en fejl, hvilket jo også står i deres salgsbetingelser.
--
--
i teorien er teori og praksis det samme...
i praksis fungerer det bare ikke.
Den her kan gå hen og blive sjov... alle dem som har bestil ved itbutikken kan godt glemme alt om deres billige fjernsyn til 94 kr.. men derimod getmore de sidder sku med pikken i postkassen "undskyld mit sprog" men de har med overlæg sat prisen ned så den er 2 kr. billigere end ITbutikkens, det er gjort via. hifipriser og er med overlæg så de kommer til at punge ud for det, så de kan ikke komme med den dårlige undskyldning af det var en taste fejl...
men hvad skal man også tro som forbruger? selvføldig virker det første som en fejl men når getmore også sænker priserne så ved man sku da ikke rigtig mere om det er en fejl... jeg har i hvertfald bestil 1 stk fjernsyn..
--
--
#51 - Det skulle undre mig om ikke Getmore har et automatiseret system der holder øje med priserne på bestemte varer og automatisk sætter prisen ned så de ligger først på edbpriser.dk
Det er i hvert fald den eneste logiske forklaring på at de pludselig går med på en så latterlig lav pris.
--
--
[L]http://www.LinuxFAQ.dk[...]
- Linux artikler, guides, HOWTO's og FAQ's.. Har bestilt et hos både it-butikken og getmore nu, så må vi se hvad der sker..
Regner stærkt med at ordrerne bliver annulleret førstkommende hverdag, vil i hvert fald blive overrasket hvis det modsatte sker.
--
--
i teorien er teori og praksis det samme...
i praksis fungerer det bare ikke.
#52 det kan du have ret i... men kender sådanne systemer og ved et så stort udsving vil den ikke automatisk rette prisen men de skal sige okay for den... for det er jo næsten 5K i forskel til deres før pris...
--
--
Jeg ville squ ogsa havde bestilt et hvis jeg var i dk! Nu er firmaet saa stort saa de nok havde raad til og faa solgt deres oplag til en saa billig penge (efter de er vaek er det jo slut med "udsalget" saa hvis du kun har 10 fjernsyn til den pris er det de 10 foerste der foer det... Har ikke lige haft tid til og laese det naermere, men kunne forestille mig det er saadan det haenger logisk sammen.
--
--
INDEN Du opretter en tråd med en efterspørgsel med et musiknummer, så gå ind på http://www.google.dk[...] og søg på "lyric + det du kan huske af sangen" Så nemt er det