Smukt skrevet fra en gæst..
pålidelig = 0.
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
Fang mig på mail jesper(AT)1337.dk
#1 Og hvorfor det?
Hvilken forskel gør det om han brguer 2 min på at lave en bruger?
Dårlig indstilling det der
--
Citat ToFFo: "Jeg ka ordne ludere hurtigere end sNIPP ka æde en big mac"
Fandme trist at de er sådan der..
--
bare skriv alt det her ind på
http://www.trustpilot.dk[...]
så sker der nok noget nyt i sagen
--
|Acer Aspire 5553G|
|AMD Phenom II N850 Triple-Core Processor ~2.2GHz|
|ATI Mobility Radeon HD 5650, 2048 MB|
|2x2GB DDR3 ~1066 MHz| #2 en hver tosse kan oprette en post og flame en konkurrent til.
Set op til flere gange..
Brug trustpilot eller opret en bruger..
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
Fang mig på mail jesper(AT)1337.dk
#5
Enhver kan oprette en bruger og oprette en post og flame en konkurrent til.
--
+1 indlæg = *PUFF*
Lav din egen hol-setup-liste: http://hamdenkloge.dk[...] #5 - Jeg vil gerne sådan noget her er sket, og det er blevet bevist at det har været en konkurrent? - Underbyg dine argumenter eller drop dit trolling.
--
you got f'd in the a!
jeg ville ikke ha brugt min egen bruger hvis jeg skriv det der.
damn der kunne stå mange "sure" nøder udenfor sin dør i aften :P
--
|Acer Aspire 5553G|
|AMD Phenom II N850 Triple-Core Processor ~2.2GHz|
|ATI Mobility Radeon HD 5650, 2048 MB|
|2x2GB DDR3 ~1066 MHz|
#2
Fordi man kan se en vis form for historik på en bruger og det gør, at man kan danne sig et indtryk af personens generelle troværdig.
--
Reality is the original Rorschach.
"bump" = lukket tråd
http://www.google.com[...] #6 selvfølgelige - men så får vi noget saglighed ind i det..
Hvis man mener man har et seriøst budskab, og vil "dele" denne informativ med os andre. Kan man som min. oprette sig som bruger for at blive tage lidt mere seriøs.
Jeg er en af de user, som mener gæst funktionen er overflødig og som er med til at bidrage til HOL's useriøsitet.
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
Fang mig på mail jesper(AT)1337.dk
--
Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af stallemanden.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Endnu en grund til at købe ting hos komplett - de er måske ikke altid billigst, men god service, det har de...
--
Im So Meta Even This Acronym
msn via email
Apple-nørd for HOL.dk
mig og mine venner har da aldrig haft problemer med coolshop, jeg har da også snakket med jacob og han virkede da meget fin.
jeg hat selv fået pengene tilbage fra et logitech dfgt, og en ven har fået byttet to rockband trumme sæt.
--
til jer som siger opret en bruger... jeg er ik her inde for at skrive en hel masse.. jeg ville bare fortælle folk om min oplevelse og min modtagende service om coolshop.. det er lagt op på trustpilot..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. men gør det mange af jer glade så skal jeg da med glæde lave en bruger konto? men det mere for at fortælle min behandling af en meget dyr vare hos coolshop... ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #12
hvad betaler komplett dig for at næve dem i alle tråde.
coolshop var totalt cool i starten nu de er blevet store er de som alle de andre pisse ligeglade med kunde service.
#1
med brugere som dig er gæster da langt mere troværdige.
Du er en af de brugere der spammer tråde med ubrugelige svar som i #1 og gør hol til e børnehave.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI*
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#18. hvad fanden er det da for en gang pis at fyre af.. vil du købe dit lort ved coolshop og blive taget groft i røven. så hversegod.. men jeg vil væde med der er flere der ude som angiventligt vil tænke over denne tråd..
du brugte 2200 kr på en ting hos CS.... og de tager dig i røven og pisser dig op og ned af ryggen.... så tror jeg en gæste bruger eller ej er liiiidt ligemeget lol...
denne tråd er til folk så de ved hvilke service jeg har fået og hvad de resikerer at få... siger ik de skal lytte til det. har de ik lyst. bla dig. så skrid dog ud af tråden.. ? tvinger dig sku ik til at læse det lol.....
jeg gør det for at hjælpe folk.. og skal jeg være ærlig så er dette min første tråd på hol eller hvad i kalder det?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #19 say what ?
kan du ikke forstå det jeg skriver ?
jeg skriver jo net op de var cool i starte nu er de lige så ringe som alle andre.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI*
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
det ik det jeg hentyder til... det med gæste bruger osv..... det da en gang ævl at fyre af....
fordi han skriver at det smukt skrevet af en gæste bruger gør ham ik til en del af børne HOL. ?? tvært imod. ? coolshop er lort.... og Får jeg ik en fair behandling kysser de bare forsiden på BT ?
--
Jeg har heldigvis ikke haft nogle problemer med coolshop (endnu) imens jeg har handlet ved dem...
Jeg mener det er noget med at efter 3. gang at "genstanden" bliver sendt til reperation, hvis præcist samme fejl stadig er der, har du ret på at få en helt ny "genstand". Men undersøg det lige nermere for jeg kan ikke huske det præcist, jeg ved bare at det var det jeg fik af vide engang jeg havde problemer med min mobil, dog valgte telia at give mig en ny efter 2 gang.
Og hvis du virkelig føler at du er blevet røvrendt som du skriver der, så bare sig at du er parat til at gå til forbrugerklagenævnet for at lade dem se på sagen, da du har det som du har. Så kan det være at det pludselig er en helt anden tone du får :)...
--
#21
tror du skal lære hvad ordet ironi betyder det er det #1 bruger , ha skriver det mod satte af det han mener.
du er ret naiv hvis du tror bt sætter de historie på forside.
#1
jeg begynder forstå dit had til gæster :)
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI*
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
BT og ekstrabladet smider gerne sådan noget på forsiden.. lol? har været der mange gange før.. coolshop har enda før været i..
--
#20 tror nu bare at han misforstår din sviner til #1 som værende til ham...
--
If you can't beat them, arrange to have them beaten
Nu er der som bekendt altid to sider af en sag....
Det kunne jo være Coolshop faktisk ikke havde fundet fejl. Vi (brugerne her) får jo ikke noget at vide om fejlen. Hvad har du selv gjort? Kommer fejlen på et andet tv? Har du prøvet at skifte kabel?
Jeg har selv stået i den situation, at jeg troede min PS3 var ved at være død, men det var tv'et, der var problemet (kørte ingen RMA sag; det var efter to år). Nu har jeg to velfungerende PS3'er....!
--
Core i5-750/Intel X-25M 160GB/8GB Corsair XMS3 DHX /ASRock P55M Pro/Radeon HD 6670/Antec 300/LiteOn Blu-ray drev/W7 64bit/iPad2
#26 - Det er det samme på 2 forskellige tv's og mit 47 " tv er sprit nyt.. 3 mdr gammelt... plus der er prøvet en anden ps3 med alle mine stik og alle mine spil og der er ingen fejl... så ved der er fejl på den. :),
Ja.. kan meget muligt være de ik har fundet fejl.. men så sku de tage og Spørge mig frem for at chefen siger NEJ!! til at jeg kan komme med ind og teste... når ekspedienten har sagt ja.... chefen har Kørt sagen med mit gamle headset og tror ik rigtigt han syntes om mig.... hvilket kan være grunden til jeg får dårlig service fra ham?
bad om retur ret pga dårlig service angående Mit gamle steelseries headset med løs forbindelse i headsettet.. der gik 3 uger før jeg modtog en krone...... og det fik de afvide.... hvilket jeg tror er grunden til den behandling idag..
--
Jeg har aldrig haft problemer med Coolshop, men hvis det du siger er sandt (og det går jeg udfra) så er det enormt ringe gjort af dem.
--
BDE - ingeniørenes jærgerkorps!
Hvis de skulle invitere alle og enhver ind og se på når de tester fejl på deres varer ville det sq være et kønt renderi - så det kan jeg godt forstå du ikke fik lov til, du må bare blive ved at sende den ind hvis den ikke virker
--
Supra Societatem Nemo
Engang Brøndby - altid Brøndby.
har selv her til aften været inde sammen med lars.. deres reperatør tror jeg nok. og vise ham fejlen i spillende. da de åbenbart har læst mit opslag på trustpilot...... og de vil nu undersøge nærmere hvor fejlen ligger.....
--