bump
--
mobo: ASUS SABERTOOTH X58
CPU: i7 930. Grafik: 1x ATI rondeon 4610 (lort)
HDD: 1x 1TB HD103SI. Strømforsyning: RMA.
RAM: RMA.
Kan ikke rigtig se hvad du vil klage over? Selvfølgelig kan jeg godt følge dig i at det er pisse irreterende at vedkommende i forretningen ikke gider at hjælpe dig. Men i min verden er det da bare elendig kundeservice og én tabt kunde -går ikke ud fra du vil handle der foreløbigt?!
Men ellers svarer du selv på dit spørgsmål "Jeg mener selv at jeg har ret til at give en klage over dette"
Men hvem vil du klage til?
--
-------------------------------------------------------
-
Savner dagene i spillehallen, hvor folk stod i kø til Bubble Bobble
#2 Hvis du læser det grundigt igennem, så tror jeg du forstår det på en lidt anden måde :)
Sådan som jeg forstår det, så nægter de i Novadata at udlevere en vare som han er blevet lovet den dag.
Og at de har modtaget varen den 01-02-2011 og han får at vide til middag den dag, at han kan hente den senere samme dag, hvilket han så prøver, men her kommer svaret den er ikke pakket ud endnu, hvor efter han går ud til sine kammerater, som venter uden for.
Der efter prøver han så lige igen at gå ind og påpege at han havde fået at vide at han kunne hente pakken senere på dagen, hvilket jeg vil mene at 17:15 er, i forhold til middag (12:00) :)
At svaret så er "hvis du spørger en gang til, så kan jeg nemt vente med at pakke den ud endtil på lørdag" er virkelig ikke smart imo.
Da han er blevet lovet pakken samme dag som han spørger efter den ved middagstid er jo en ting, men at han så får oven nævnte svar er jo ikke acceptabelt nogen steder overhovedet.
Havde det været mig der stod i den situation, så var jeg nok blevet rimelig irriteret og så havde han ikke skulle regne med at jeg gik før jeg fik min lovede varer.
Men det er selvfølgelig mit syn på det.
Men jeg kan godt følge dig #2 når du siger at han nok ikke vil handle der igen lige foreløbigt :)
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|EVGA GTX 480|CorsairAX1200
#3 Har læst den igennem et par gange. Det er måske bare lidt rodet sat op/skrevet, imo.
Men sådan som jeg ser det er det bare elendig kundeservice. Gutten i forretningen havde måske en rigtig dårlig dag.
Det jeg bare vil frem til er, at jeg mere ser tråden som en advarsel. For hvor skulle man umiddelbart klage henne? udover til ejeren af Novadata? Tror ikke han får noget ud af at rette henvendelse til Forbrugerrådet, Kontant eller Operation X.
Men som jeg skriver i #2: hvis han selv mener han er berettiget til at klage, skal han da bare gøre det.
--
-------------------------------------------------------
-
Savner dagene i spillehallen, hvor folk stod i kø til Bubble Bobble
Det er bare god gammeldags lorte kundeservice. Der er bare nogen steder der er ligeglade med deres kunder.
"Jeg har din vare i den her kasse. Men jeg gider sgu ikke til at åbne en kasse i dag. Det er jeg simpelthen for doven til. Det er en kasse! Der er tape omkring og alt muligt!"
GTFO Novadata. De skal bare få nosset sig sammen.
--
ASUS Rampage II Extreme, 6GB Mushkin 1600MHz CL6 i7 920 XFX HD6870, Intel X25-M 80gb G2, 2xWD 1TB, 1xWD 500gb Silverstone Fortress FT02
Problemet er jo, at vi må gætte os til, hvordan tingene er sagt direkte.
Hvordan har tonelejet været fra begge parter.
Når man gerne vil have andre til og give en ret, er det nemt og få det hele til og lyde som om man selv har været from og meget flink i sin retorik, hvor den anden part bare har været ubehøvlet og irriteret hele vejen igennem.
En sætning som:
"Jeg kan se, at den er kommet og ligger i en kasse ude bagved. Jeg skal prøve og se om ikke jeg kan nå og komme til kasse idag, så prøv at komme igen senere på dagen"
Bliver hurtigt til:
"Jamen den er da lige her ude bagved. Jeg giver dig garanti for, at jeg har pakket den ud senere i dag."
Jeg siger IKKE at det er 100% sådan det er foregået men blot, at det ikke er nemt og tage stilling til, hvorvidt du er blevet behandlet uretfærdigt.
Nuvel, hvis de har fået den hjem, skal de selvfølgelig bare få den pakket ud så hurtigt som muligt, og udleveret den til dig.
--
Smerter? : http://paincare.dk[...]
Lav din egen hol-setup-liste: http://hamdenkloge.dk[...] #4 Ja okay, nu er jeg helt med på hvad du mener (og det skal lige siges at det var chefen der sagde sådan) :)
#5 Tja jeg tror ikke jeg køber mere der nede foreløbigt :)
#6 Det skal lige siges at #0 er min kammerat, vi går i samme klasse og bor på samme skolehjem og da jeg har været med der nede kan jeg sige god for det der er blevet skrevet i #0 men eftersom jeg har arbejdet ved Novadata i 2 måneder (November/December) hvor efter jeg ikke har mødt op igen, grundet jeg ikke fik min løn før her til Februar, så ville jeg ikke sige noget og jeg har fortalt det til alle dem som ville søge læreplads der nede at man skal rykke en del gange for at få sine penge og der skete ikke noget før fagforeningen blev nævnt :)
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|EVGA GTX 480|CorsairAX1200
Jeg forstår nu godt hvorfor han du må vente til lørdag. Måske ikke verdens bedste kundeservice, men en forståelig reaktion.
Du har lige fået at vide at de ikke er nået dertil i dagens program, alligevel vælger du at gå derind igen med det samme og sige "giv mig den nu".
Hvis han nu ikke havde fortalt dig om formiddagen at den var i en kasse på lageret, selvom den var det, så var du jo ikke gået derind igen om eftermiddagen?
--
Bazinga!
#7 Det lyder jo som en gennemsyret elendig forretning, og sådanne har det jo med ligeså stille og roligt (men sikkert) at forsvinde fra de danske handelsgader. Hvis der først er én som har haft en dårlig oplevelse, så breder det sig som ringe i vandet. Og hvis han i det mindste ikke behandler personalet ordentligt, er det en sikker dødssejler. Så jeg kan godt forstå du smed håndklædet i ringen!
--
-------------------------------------------------------
-
Savner dagene i spillehallen, hvor folk stod i kø til Bubble Bobble
#8 "Hvis han nu ikke havde fortalt dig om formiddagen at den var i en kasse på lageret"
-men det gjorde han! Og så er det da provokerende ikke bare lige at åbne den kasse, og udlevere varen! Hvad snakker vi? -3 minutter??
--
-------------------------------------------------------
-
Savner dagene i spillehallen, hvor folk stod i kø til Bubble Bobble
#9 Det har du helt ret i, der er nogle af de "vagter" vi har her på skolehjemmet som ikke handler med ham igen, efter de fandt ud af at jeg ikke har fået min løn til tiden, trods det blev lovet igen og igen af chefen, men også fordi #0 har haft denne oplevelse med ham :)
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|EVGA GTX 480|CorsairAX1200
#10 - Så nemt er det måske ikke. Den skal sikkert lige registreres i lagersystemet først, følgesedlen skal kontrolleres etc.
--
Bazinga!
#12 - Og så sætter man de max 10 minutter det tager fra, til en kunde, og får en glad kunde for kun 10 minutters besvær. 10 minutter som alligevel skal på præcis samme arbejdsgang senere. Så hvorfor ikke få det ud af verden.
Jeg tvivler på der var så travlt i butikken der ikke var tid til at sætte lidt ressourcer fra til en enkelt kunde :)
--
ASUS Rampage II Extreme, 6GB Mushkin 1600MHz CL6 i7 920 XFX HD6870, Intel X25-M 80gb G2, 2xWD 1TB, 1xWD 500gb Silverstone Fortress FT02
Jeg havde sku ikke fundet mig i det #0
Jeg var gået ind i forretningen igen, og fremvist kvittering, og købsdato og sagt 5 uger.. stik den skråt op, når i ikke engnag gider at hente den når den ligger omme bag ved..
Og så fremvise kvitteringer og få mine penge tilbage..
De kan da rende og hoppe når de skal behandle dig sådan..
Ikke find dig i lort fra alt og alle.
--
#0 her
skal nok lige sige den pakke, som min PSU lå i ikke lå på et stor lage omme bagved, men lige ved sider af kasse arbarat (2 meter) inde i butikken. så da jeg kom ind af døren lå dem lige foran mig. folk som har været i butikken ved hvad jeg mender.(det er en lille forretning)
--
mobo: ASUS SABERTOOTH X58
CPU: i7 930. Grafik: 1x ATI rondeon 4610 (lort)
HDD: 1x 1TB HD103SI. Strømforsyning: RMA.
RAM: RMA.
#15 - Kan ikke finde nogen billeder fra butikken. Men slog det op på google maps. Kan det være det ligger i en oldgammel gul bygning?
Der ligger noget der hedder Nova Data Ejendomme ApS på Perlegade 74. Er det der?
--
ASUS Rampage II Extreme, 6GB Mushkin 1600MHz CL6 i7 920 XFX HD6870, Intel X25-M 80gb G2, 2xWD 1TB, 1xWD 500gb Silverstone Fortress FT02
#16 Ja det er dem :)
Det er en lille butik der ligger over for Føtex og deres værksted er på 1 sal inde i butikken, selvfølgelig :)
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|EVGA GTX 480|CorsairAX1200
#17 - Skulle lige være sikker, for normalt forbinder man jo ikke en så gammel bygning med en hardware biks. Især med den beliggenhed. Den skiller sig da godt nok meget ud :D
Forstår godt de ikke har råd til en renovation, sådan som de behandler deres kunder :)
--
ASUS Rampage II Extreme, 6GB Mushkin 1600MHz CL6 i7 920 XFX HD6870, Intel X25-M 80gb G2, 2xWD 1TB, 1xWD 500gb Silverstone Fortress FT02
#18 Nej det gør man nemlig ikke, men det er kun chefen der er mærkelig i pæren :)
Den lærling der er der nede, samt den deltids ansatte er total flinke og rare og de hjælper meget gerne så hurtigt som muligt :)
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|EVGA GTX 480|CorsairAX1200