Hiho ^^ alle sammen
her er dagens dårlig service. Ved ikke helt om denne emne skal være i hyggekrogen ellers bliver den nok flyttet xD
Anyway lad mig starte hele den her hygge op xD
Jeg sidder hos en veninde med min pc og der er 3 pc tilkoblet til internettet. 1 kører på kable og 2 på trådløs.
For 2 uger siden havde der været kablesvigt "normalt for stofanet i Aalborg omhegn. Well så i dag sidder vi med alle 3 pc tilkoble til Silkroad online, vi bliver smidt af 2-3 gange. Vi kigger om der er noget galt med routeren, men ikke noget. Men så ringer vi ind og spørger hvad der er galt med nettet, for det er dog træls at blive smidt af hele tiden og man ikke ved om der er noget galt med routeren. Den person som sidder bag det service hos stofanet lyd til at være en rigig sløvpade. Vi fortalte ham hvornår vi blev smidt af og spurgte hvad der kan være galt. Service/support siger dette > Jeg kan se du er på nettet, så der er ikke noget galt. "Vi siger" vi blev smidt af 2-3 gange og kan se der er noget galt med kablet o.O. > supporter > "Jamen dit net kører da, du er tilsluttet, så der er ikke noget i vejen med dit net" selvom vi er blevet smidt af et par gange. Nu kommer noget af det bedste jeg nogen sinde har hørt fra stofanet om internettet og hvorfor vores net går af og på. "Supporteren siger" Så er det jeres pc som slukker for routeren og kablet.
Af min affaring af pc, så ved jeg at en pc ikke kan slukke for ens router eller kable. Hvad i helvede er det for en support linje. "din pc slukker for routeren og kablet"
Er der nogle af jer som har stofanet og får sådan en dårlig service?
Det skal lige siges, ham supporteren vi snakkede med, lyd til at være hammer ligeglad "ja for stofanet skal jo bare have sine penge -F*** the rest-" Og vi fik ikke ligefrem den bedste service "like always" selvom at vi snakker pænt i telefonen >.Shadownes
--