Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Fashionwear.dk - Skidt erfaringAf Supporter Mathias|O.C.A | 21-08-2007 17:25 | 1723 visninger | 13 svar, hop til seneste
Har desværre haft en rigtig dårlig erfaring med fashionwear idag.
Jeg bestilte et del kluns hos dem og modtog det. Ingen problem der. Men så er bukserne for lille i livet og jeg sender dem retur efter at have aftalt med dem at de skulle byttes.
Så idag, (6 dage senere) har jeg stadig ikke modtaget dem og skriver så en kritiserende mail, og at jeg som et minimum skulle have bukserne hos mig imorgen. (Havde snakket med en medarbejder om mandagen, og han fortalte at jeg skulle få dem med posten idag). Får så et muggent svar tilbage om at de ikke kunne nå at bytte på 2 dage, og jeg skulle sku da slappe af og ikke forvente førsteret i denne verden. (iflg. deres hjemmeside bytter de inden for 4 dage)
Derefter annullerede han bukserne fra min ordre UDEN at jeg har bedt om det, og bare lader som ingenting. Han havde åbenbart solgt bukserne til en anden smiley
FUCK jeg er pissed over den behandling. De (ham) kan kraftedme ikke tillade sig sådan en behandling af kunder. Så vil da høre om jeg har nogle rettigheder i denne sag?, eller er jeg bare gjort til lorten?. --
Powered by:
^ AMD64 ^ ATI ^ Kingston ^ MSI ^ Seagate ^ LiteOn ^ Chill Innovation ^
MSN/Email: [email protected]
Du kunne have sendt en enkelt forespørgsel istedet for at være meget kritisk.
Du ved vel ikke om bukserne er solgt til anden side, kan vel være at de ikke havde dem i den størrelse du havde bedt om.
Og siden ordren er blevet annulleret får du vel dine penge tilbage.
Så jeg kan ikke lige se at butikken har gjort noget galt.
-- -- http://www.strife.dk[...]
-----
http://www.mcb.dk[...] #1, har nu sendt 2 forspørgsler før jeg sendte den kritiske mail. Og jo, han har skrevet i en mail. han havde solgt dem til en anden. Jo jeg vil ikke bare have pengene, vil have den vare jeg havde bestilt. Og butikken laver et træk JEG normalt skal bede om at få gjort, og helt uden at spørge, eller advare mig om det.
Så synes jeg har gjort mere end rigeligt, før den kritiske mail og deres lort kom på banen.
-- -- Powered by:
^ AMD64 ^ ATI ^ Kingston ^ MSI ^ Seagate ^ LiteOn ^ Chill Innovation ^
MSN/Email: [email protected] #2 Du nævner ikke at du har henvendt dig før den kritiske mail, men at henvende sig 3 gange på 6 dage (kun 2 dage mere end de oplyser) er da også i overkanten.
Butikker kan når som helst annullere din ordre hvis de ikke kan levere den, hvilket de jo ikke kunne.
At de skriver at de har solgt dem til en anden kunde lyder dog lidt underligt. Butikken kunne vel bare skrive at varen ikke længere findes på lager i den størrelse du skal bruge.
-- -- http://www.strife.dk[...]
-----
http://www.mcb.dk[...] Tja, modtog mit bælte, som jeg bestilte fredag aften, så jeg er egentlig godt tilfreds, og har da tænkt mig at handle der anytime.
Well, nu kan du jo bare bestille bukserne i den størrelse, du vil have? Forresten hedder det bukserne (flertal) er for små i livet ;)
Men ja, måske er de ikke verdens bedste til at håndtere sure kunder.
-- -- Jeg er ikke spydkylling for helvede
http://listebanan.dk[...] #4, ja det kan jeg så ikke. Den str. har de ikke mere. Men lige nu forventer jeg bare at jeg har mine penge overført til min konto imorgen. Så gider jeg ikke gøre mere ved den sag. Kan ikke gøre en skid lige pt. De kan reelt set vente 1 måned med at udbetale mine penge.
Der var såmænd heller ingen problem ved levering af mit tøj, men resten er s¨dan set gået ned af bakke.
-- -- Powered by:
^ AMD64 ^ ATI ^ Kingston ^ MSI ^ Seagate ^ LiteOn ^ Chill Innovation ^
MSN/Email: [email protected] Har også haft et par dårlige erfaringer med Fashionwear.dk
Et par fejlleverancer hvor de så havde lovet at erstatte de udgifter jeg havde ved at sende tilbage, og at pengene ville gå ind på min konto fordi de ikke havde flere af en størrelse jeg havde bestilt. Jeg har aldrig set de "porto penge", og en af gangene har de oven i købet sat for lidt penge ind. ( Nogle få kr., men kan ikke passe jeg skal have udgifter ved at de sender forkerte størrelser tøj )
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #3 Nej, butikker kan ikke til enhver tid annulere en ordre. Sæt dig lige ind i lovgivningen inden du banker i bordet. Der er indgået en aftale mellem 2 parter og så skal han naturligvis have sine bukser - og længere er den ikke.
-- -- Mentor
http://www.ipede.dk[...]
http://www.usenetserver.com[...] - fast and reliable usenet access Nu er jeg ejeren af Fashionwear.dk og vil meget gerne lige give min version af det der er sket
Du sender din pakke onsdag, jeg har den torsdag, og læser dine notat om du vil have et par 33/32 i størrelse.. Det vil en anden kunde sjovt nok os, og jeg har på det tidspunkt ingen par i den størrelse, jeg kontakter min lev. fredag, og får så 1 par mandag.. Som jeg så sender til kunden, som ik er dig..
Så begår jeg den fejl i at bytte rundt på dig og hans navn, så da du ringer, siger jeg den er sendt.. Og du vil modtage den imorgen
Så tirsdag morgen modtager jeg en mail fra dig med trusler om forbrugerklagenævnet mv. og der synes jeg du gik over stregen, så jeg gad ikke kæmpe for at få et par yderlig hjem, og derved skriver jeg til dig, at pengene er sat ind på din konto, som du så vil have i morgen onsdag..
Jeg skal pointere.. vi oplysninger en ombytning tager 4 dage, som så ikke er overskredet.. (den tager normalt dog kun 1 dag, men vi oplyser mere, hvis vi prøver at skaffe en ekstra størrelse hjem)
#6 Rune, kan du oplyse mig ordrenummeret, så skal jeg få klaret det med det samme, det er selvfølgelig en fejl, og du skal have penge for den fragt du har lagt udfor
P.S Mathias, jeg tillader mig at tilføje dig på MSN, så vi evt kan få alt på det rene..
-- -- :D Tjek http://Fashionwear.dk[...] ud, og fix dig noget fedt kluns #7 Han havde fået det han havde bestilt, han vil derimod have det ombyttet det han har bestilt hvilket os er fint.. Sådan kan det være med tøj, men det var mig ik muligt at skaffe 2 par af den størrelse hjem , som han skulle bruge, og jeg ser så kun den løsning at give ham hans penge tilbage ? :)
-- -- :D Tjek http://Fashionwear.dk[...] ud, og fix dig noget fedt kluns Jeg har bestilt tøj fra fashionwear adskillige gange og har altid fået service til topkarakter ..
Du må virkelig have været uheldig.
"And.-"'s forklaring lyder meget reel, men kan godt se det fra din side.
Men vi laver alle fejl en gang imellem, fashionwear.dk vil dog stadig være min #1 webshop på nettet :)
- Joe
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. ADMIN slet tråd.
Vi har snakket om situationen, og det var en stor misforståelse. Jeg har haft en skidt dag, og har overreageret.
Så, denne lidt uheldige episode er glemt, og jeg vil fortsat være kunde hos Fashionwear.dk, da de har meget fedt tøj.
(Som forhåbentlig snart handler Tiger Of Sweden :D)
-- -- Powered by:
^ AMD64 ^ ATI ^ Kingston ^ MSI ^ Seagate ^ LiteOn ^ Chill Innovation ^
MSN/Email: [email protected] Det er helt almindelig praksis at annullere en handel, helt eller delvist, hvis det bestilte produkt ikke kan leveres. Nu har jeg ikke lige læst hele tråden, men selv har jeg været super tilfreds de gange jeg har handlet hos Fashionwear.
- Kunze
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg kan overhovedet ikke sætte mig ind i din problemstilling
Du fik nogle bukser .. Du ville ikke have dem .. Du fik dine penge tilbage .. Where is the problem?
Uanset hvad .. Jeg har handlet masser af gange hos FashionWear og har ikke en eneste gang oplevet dårlig service, eller at jeg følte mig snydt på nogen som helst måde.
Leveringen er hurtig, og de er altid meget fleksible til at bytte ting .. Absolut en af de bedste steder at handle på nettet, jeg nogensinde har prøvet.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 431 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|