Det kunne være en ide at sige hvor i verden du befinder dig.
Yousee har forskellige "centraler" i DK.
Edit:
Kan se du er fra København.
Oplever ikke selv problemer i Hvidovre.
Måske den leverede router/modem er def.
Hvor gl. Er den.
--
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true!" - Homer J Simpson.
#1 Sorry, jeg bor i København
--
#1 Jeg har haft min router udskiftet en gang før, men denne router er vel under et år gammel!
--
#1 btw. det er en CG3100 router fra YouSee
--
De kan også have slukket for dit abb.
De er en del af TDC koncernen, og der kan alt ske.
Dog har jeg ikke selv oplevet spontant lukning af Yousee abb. Kun Tlf. Abb. Men det er tilgengæld ofte.
Og self. Er deres support ikke tilgængelig i weekenden.
Har du TV, og virker det?
--
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true!" - Homer J Simpson.
Deres support er rent faktisk tilgængelig i weekenden, indtil kl 20
--
2860 Seacastle, Lambrecht(a)youseepost.dk
Jeg har TV som virker fuldt ud med YouSee abb.. Skal også siges at jeg har tjekket kabling. Ved snart ikke hvad det næste skulle være
--
Så kan det næsten kun være def router, eller abonnement.
--
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true!" - Homer J Simpson.
Har prøvet at koble routeren fra, og den virkede først igen flere timer efter. Prøv at vente eller ring til dem!
--
i5-3570K @ 3.80 Ghz | 2 x HD7850 | 8GB DDR3 | P8Z77-V LX | Samsung 830 128GB SSD
Du har sandsynligvis problemer med dit returvejssignal (det indikerer den 3. diode) - Hvis dit TV signal ellers er ok er eneste løsning er nok at ringe til supporten.
--
#11
De må ikke lukke for hans net uden varsel fordi han overskrider grænsen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.