Sorry, men jeg bliver nødt til at spørge.. Hvordan røvrender Cybercity de gamle kunder? :P
--
Ja svar på det #1 skriver
Tror det er noget vrøvl
--
test
Kik engang på Fullrate. De har pt et kanont kampange tilbud. Er selv CC kunde og jeg ringer til Fullrate morgen og skifter til dem. Spare 200,- om måneden. ;)
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
Fullrate vil jeg tilråde, har dem, og er yderst tilfreds.
Men hva' med NESA?
Du er vel på Fibernet... Ville undre mig MEGET hvis Charlottenlund ikke har været på meget længe... Kan man ikke kaste småsten direkte fra Charlottenlund til Gentofte? ;)
- NESA har hovedsæde i Gentofte som bekendt, heraf blev Gentofte første der fik fornøjelsen af fibernet...
Vi har det her i hytten, og det er håbløst, i uvejr ryger telefon, internet, TV, men det er i Virum...
--
Powered by: G.Skill
http://www.hwbot.org[...] Jeg tror det #0 mener er, at CyberCitys linieopgradering ikke altid falder specielt positivt ud til fordel for gamle kunder.
F.eks. Havde min ven 20/1 i flere måneder for 349, men jeg som har været kunde i snart 6 år måtte betale 399. Det er en mærkelig politik, og at CyberCity decideret sagde at jeg løj, hjalp ikke på min tillid. (Når jeg sad med en af hans tidl. regninger i hånden)
--
http://www.perspektivbredband.dk[...] ;)
Har det selv, har haft det i knap 2 år, det har været nede 1-2 gange i løbet af den periode, i under 1 time, af hvad jeg har opfanget.. Anyhow, der følger IP telefoni med gratis, samt der snart kommer mulighed for kabel tv via internet..
299 for 20mbit / 2,5mbit
--
:D Tjek http://Fashionwear.dk[...] ud, og fix dig noget fedt kluns #1 og #3 læs #6. Samme jeg er udsat for.
Jeg nægter at betale 600 kr. mere om året for præcis samme produkt, når jeg har været kunde i snart 5 år og nye får det til 349 kr. Plus deres service er ved at være til grin, uden jeg vil gå i detaljer så ryger mit net dagligt pga. fejl på linien.
#2 Tak for listen.
#4 Har spurgt dem på en mail, om hvor hurtigt de kan oprette mig så jeg får en glidende overgang.
#5 Der går skam fiber lige ude foran, meeen jeg har hørt fra naboer at det er ustabilt endnu.
#7 Det ser sgu fornuftigt ud!
--
Det bliver næsten med garanti Perspektivbredbånd... Sparer 1200 kr om året på det. Super!
Ser gerne flere alternativer, kunne jo være der kom noget endnu billigere :)
--
Så har jeg hængt i telefonen i 45 min hos Perspektivbredbånd som nummer 3 :)... så bliver jeg smidt af og pludselig er jeg i kø som nummer 8 da jeg ringer igen... Det må blive i morgen.
--
--
Vi har også perspektivbredbånd hos os og kan kun snakke positvit om dem! Som #7 har vi også kun oplevet 2 udfald i de 1½ vi har haft dem. Din ventetid har jeg dog ikke oplevet, jeg er normalt kommet igennem på 10min.
--
Don't ever argue with an idiot, he will bring you to his level and beat you with exprience
#11 Er skam ikke i tvivl, det bliver dem. Skal bare lige igennem på linien :D Prøvede lige.. nu er der 5 i kø og på 10 min skete der ingen ting. Tror de har en besværlig kunde i røret hehe.
Det er da mindst 30% billigere end CC plus man får IP telefoni med i prisen og 2mbit i upload, så det er godt nok noget af et tilbud.
--
#6
Hehe.. Ku ikk lade være med at smile lidt :)
Så TDC tilbyder aldrig x antal måneder til x pris for nystartede kunder? Og der er ikke andre selskaber hvor man får en vis ekstra tjeneste hvis man opretter hos dem?
Det er et fint ord der hedder KAMPAGNER :) Og det er noget selskaber laver for at trække nye kunder til.
Så vidt jeg ved lejer Cybercity sig ind på TDCs linier, så hvis linien ikke kan bære mere end den hastighed du kører, så nytter det joikke noget at opgradere den, da den så bliver ustabil?
På det kollegie hvor jeg bor, har vi en 2mbit linie til 64 mennesker. Det er ikke muligt at få en hurtigere forbindelse på grund af dårlige ledningsveje på adressen. Så jeg syns du ska holde op med at pive over din 20 mbit ;)
--
#13 men stadigvæk, man kunne i princippet opsige sin forbindelse, og oprette en billigere og så få opgraderet sin linie til det samme og slippe med en langt billigere udgave. Det bør ikke være sådan at man skal udnytte deres tilbud ved at sende dem opsigelser osv. konstant.
Jeg har op mod 4 gange i telefonen fået af vide de snart vil forbedre min linie osv. men intet sker, for de snakker uden konsekvenser og deres maximum på min forbindelse er nået.
Nå men nu har jeg oprettet mig hos Perspektivbredbånd. Der går 4-7 uger så skulle det kører.
P.s. "takker" da lige Cybercity for at være skide hamrende professionelle da jeg oplyste jeg ville skifte udbyder i telefonen da jeg skulle bruge nogle informationer. Røvhuller.
--
#14
Det er jo samme mønster der er kommet på mobiltelefoni hvor mange udnytter at man kan få ny telefon og abonnement og så skifter efter 6 måneder for at ku gøre det hos et andet selskab.
--
Det er ikke til at sammenligne. Her er tale om en kobberledning som er ens i alle hjem, vi har samme router og samme udbyder. Tilmed bliver der lovet dit og dat når man ringer til dem og så ter de sig uprofessionelt når man endelig stopper samarbejdet.
Problemet er jo at CC har haft så travlt med at smide opgraderinger i nakken på folk istedet for at justere prisen som andre gør, at de nu er endt op med en masse uligheder i deres produkter, fordi de er nået loftet for bredbåndet. Det kan de så gøre uden mig og nok nogle andre som også har regnet sig frem til Perspektivbredbånd sparer dem for 25% af prisen plus de får mere i upload.
--
Kan overhovedet ikke følge dig med Cybercitys kundeservice. Synes den har været kanongod fra dag 1. Har haft dem i to gange, af to år, senest med 20mbit forbindelsen der kørte upåklageligt i alle 2år (I århus C). Da jeg flyttede for godt en måned siden opsagde jeg i samme forbindelse forbindelsen til cybercity (har skod 2mbit stofanet nu) og der var ingen problemer eller sure miner.
--
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant
#16
Nu skal jeg ikke kunne sige hvad de har sagt som du finder uprofessionelt da du sagde op, men jeg er sføli nysgerrig :)
Hvis din liie ikke kan trække 20 mbit, kunne du bede dem neddrosle hastigheden og mon så ikke du ville komme ind i en anden prisklasse?
Det lyder til, at du har det billigste abonnement overhovedet. Hvor meget tror du de tjener på dig, når de skal betale TDC for lån af linien? ;)
--
#17 Nej det er også svært når man ikke har oplevet deres service på en negativ måde.
Jeg syntes bare at nu blev det for meget, især når man lige tjekker priserne.
Mht. sure miner, så var det en kvindelig medarbejder, der ikke ville udlevere et EN-nummer (kredsløbsnummer) da hun hørte jeg ville bruge det til at skifte udbyder, lad os bare sige at hendes tone og narrestreger spildte 1½ time for mig i dag.
Ringede så igen i 3 forsøg og fik en flink medarbejder, der uden grundige spørgsmål gav mig det, men der oplyste jeg som TDCs medarbejder guidede mig til blot at sige TDC skulle lave en test på min linie. De er tit ude for det.
#18 Min linie trækker fuldt ud 20mbit heldigvis. Jeg giver 399 kr. men ser tit folk give 349 kr. for nøjagtigt det samme. Læs overstående for forklaring på din nysgerrighed :)
--