Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Cybercity sender rykker (uden regning først)

Af Gæst Kakz | 26-09-2006 15:53 | 887 visninger | 4 svar, hop til seneste
Jeg har i snart halvandet års tid været kunde hos Cybercity, i løbet af 2 omgange. Det første år var der ikke rigtigt nogen problemer, men her i anden omgang har der været en hel del. Da jeg flytter, og har oprettet Internet påny, sender de udstyret til den nye adresse som jeg ikke er flyttet ind på, og det skulle være sendt til min oplyste midlertidige adresse. Anden gang ligger der et brev på et teknikerbesøg der slet ikke skulle ha' været der, og skriver til dem at jeg slet ikke skal ha' det teknikerbesøg da jeg har oprettet mig påny med en gør-det-selv løsning. De fortæller mig at jeg kan se bort fra dette, og at jeg naturligvis ikke skal hæfte for dette, da det er en fejl fra deres side siger de. Alligevel får jeg senere hen sendt en rykker på de 695 kr. som det "forgæves" teknikerbesøg koster, så jeg bliver nødt til at skrive til dem igen, og afviser i mellemtiden regningen. DEt bliver fixet og har ikke mere set til denne forkerte regning. Senere hen får jeg en rykker på de første måneders internet, hvorpå der ikke står jeg har betalt sidste måneds regning, NEJ, det har jeg selvfølgeligt ikke, da jeg aldrig har set skyggen af en regning. Jeg må endnu engang skrive til Cybercity, da jeg ikke vil betale rykkergebyret på 100 kr. når jeg aldrig har fået den oprindelige regning. Jeg troede i første omgang at det var pga. af at de havde sendt en regning til min nye adresse, som jeg ikke var flyttet ind på, og at post danmark så havde sendt brevet/regningen tilbage til Cybercity, men ja det fik jeg aldrig svar på. Idag kommer mit chok, da jeg ser at der endnu engang er dukket en rykker op fra Cybercity vedr. en ny ubetalt regning fra sidste måned, og at jeg skal betale 100 kr. i strafgebyr på næste måneds regning. Det er lidt utilfredsstillende, men er det kun mig der oplever dette fra Cybercity? Altså så snart jeg får rykkeren betaler jeg jo regningen, da det først er der jeg er blevet oplyst om hvad beløbet bliver, men hvem ved måske skal jeg klage når jeg næste gang ser at der står 200 kr. i strafgebyr på min pbs-regning fra dem, hvis jeg da ikke får endnu en rykker på at pbs-regningen ikke er betalt :-S /Kakz
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Marshall
Ultra Supporter
26-09-2006 16:15

Rapporter til Admin
RING og snak med dem. Det er det eneste du kan gøre. Få navnene på dem, tal evt. med deres øverste. Så skal der sq nok ske noget.
--
AMD64 3800+ X2 | 2048Mb RAM | 2x250 Gb 2500KS WD - RAID 0 | Chill Innovation 450W | ASUS A8N SLI Premium | CoolerMaster Stacker | Leadtek 7800GT | Dell 2405 FPW | Windows XP @ SP2
#2
moffen
Bruger Aspirant
26-09-2006 16:20

Rapporter til Admin
#1 Nu har jeg så skrevet til dem, da jeg er skiftet til deres SOLO-produkt, hvor man kun må skrive til dem. Ville bare høre om der er andre der har oplevet det samme, og hvor der ikke rigtigt er sket nogen forbedring fra gang til gang.
--
#3
CyberOpz
Ultrabruger
26-09-2006 16:34

Rapporter til Admin
Tjae de har i gennemsnit 2 - 3 ugers betjeningstid på mailen, så du kan nok nå at få dig nogle regninger inden de registrerer noget... Desvære kommer regningerne hurtigere end svarene på dine mails, så det er jo spiralen uden ende...
--
#4
moffen
Bruger Aspirant
26-09-2006 16:58

Rapporter til Admin
#3 Ja, men nu kan jeg heldigvis se at min tilmelding til PBS, heldigvis er gået igennem med den næste regning :-) Så håber da bare at det var det der skulle til.
--

Opret svar til indlægget: Cybercity sender rykker (uden regning først)

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning