Skulle mene at office365 dækker de flestes behov for delte postkasser - Det eneste minus jeg lige kan komme på, er når man skal tilføje en til en mobiltelefon, det kan være noget rigtig rod.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.
Office365 er langt bedre end gsuite, men tilgengæld fucker det helt vildt nogen gange og til forskel fra tidligere ikke microsoft linket office, så KAN du miste dit data helt.
--
1. Husk blot at tilføje de nødvendige records til dit domæne, så er dette ikke et problem. Autodiscovery virker.
2. Datatab? Er du seriøs? Det kan ikke ske medmindre du ikke er synkroniseret ( ligesom alle andre services ).
--
#1 - Det har du nok ret i. Så dog lige at man på G suite kan lave en slags inbox hvor man kan tildele indkommende mails til en bruger, så man har en slags help desk funktion.
#2 - Hvad er det du synes fungerer bedre i O365?
--
https://www.creadecor.dk[...] #3
Nu taler jeg om shared postkasser, de virker ikke helt på samme måde som en almindelig.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.