Og et lille tillægsspørgsmål.. Hvis jeg køber i Fona, er det så Apple eller Fona, der skal reparere den, hvis den går i stykker?
--
--
Wii...
Sålænge du køber din vare i en dansk butik ændres der ikke noget mht garanti/reklamation
--
--
GA-K8N Pro-SLI, AMD64X2/3800+,Zalman Res1, 2x160Gb/1x80Gb SATA ,2Gb Kingston,2Gb Geil PC3200, Geforce 7600GT/OC, LiteOn DVDRW/LS,Vista Ultimate
Men "tæller" apple.dk som en dansk butik? Den henviser jo egentlig til apple.com/dk så vidt jeg husker. Så det er vel apple.com man i virkeligheden handler med... Hmm, jeg har vist forvirret mig selv.
--
--
Wii...
Du har 14 dages returret når du bestiller hos apple.dk.
Reklamations/garanti er der ingen forskel på. Du har det første år garanti hos apple om du køber den i fona eller apple.dk, efter det er det reklamationsret og her begynder det at blive svært. Køber du hos fona er det dem der skal betale for reperationen, derfor gør forretninger alt for at undgå at få noget somhelst ind efter et år.
Køber du hos apple.dk er det apple og deres serviceværksteder der sørge for dig gennem de 2 år
--
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
OKay, så reklamationsretten er der selvom jeg køber gennem apple? JEg har nemlig venner der hårdnakket siger, at efter det første år får man intet hos Apple.
--
--
Wii...
efter det første år bliver du nød til selv at henvise til consumer loven i det agenterne ikke må fortælle dig om den.
men der efter bliver det gerne en tur i et service center.. (humac , servicepartner danmark ) og lign.
men køb en applecare protection plan så har du garenti i 3år i stedet for 1 og garenti udover reklamations retten
--
--
3Dmark01 = 31206
3Dmark03 = 28172
3Dmark05 = 11803
3Dmark06 = 11755
Applecare supporter ( sthlm )