Har du et link til der de varsler? For jeg kan ikke finde det...
--
Puha gid jeg havde haft de muligheder førhen dengang jeg var kunde hos det lorteselskab.
Mit medlemsskab endte da jeg smed en mobil ned i jorden foran disken da ekspedienten nægtede mig reperation og ville sælge mig en ny mobil med ny bindingsperiode selvom jeg kun havde været kunde i 2 måneder med forbandet mange fejl.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Kan ALLE så bare ringe og sige at de ikke vil have det lorte selskab mere?:)
--
...og man skal ikke betale de 300 kr / måned selvom man er meldt af?
--
MSN: [email protected]<br><br>Det tog [156.250.000] tråde at whine om hastighederne på hol.dk! jaja... overdrivelse fremmer forståelsen..
det er kun dem med 3Boost det stortset går ud over.
--
"Signatur fjernet af moderator i samarbejde med Dalai Lama, Anders Fogh, Bill Gates, Marilyn Manson og Michael Moore"
Hvordan, hvis man lige har købt ny mobil, og er bundet i 5 mdr. endnu?
Kan man få sim-unlocked sin K610i og slippe for at betale minimumsforbruget for de sidste måneder?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har også 3,men har sgu ikke fået noget afvide af dem med de prisændringer? Synes engentligt det er ret ringe :/
--
Jeg har også 3,men har sgu ikke fået noget afvide af dem med de prisændringer? Synes engentligt det er ret ringe :/
--
Jeg har også 3,men har sgu ikke fået noget afvide af dem med de prisændringer? Synes engentligt det er ret ringe :/
--
#5 nej det er netop det der er pointen.
#6 Det var ikke et oplæg til debat men en service oplysning. Jeg mener bestemt ikke der er en overdrivelse. Der er tale om en prisstigning på videoopkald fra 0,99/0,59 til 2,00. Alle andre bliver ved med at sætte taksterne ned og her bliver de altså MINDST fordoblet. 3 er gået fra atvære de billigste i dk med deres videoopkald til at være de dyereste.
#7 du kan slippe for minimumsforbruget men regn ikke med de låser din telefon op for dig.
#8 ja de er gået stille med dørene og sikker af gode grunde ; )
--
#5 nej det er netop det der er pointen.
#6 Det var ikke et oplæg til debat men en service oplysning. Jeg mener bestemt ikke der er en overdrivelse. Der er tale om en prisstigning på videoopkald fra 0,99/0,59 til 2,00. Alle andre bliver ved med at sætte taksterne ned og her bliver de altså MINDST fordoblet. 3 er gået fra atvære de billigste i dk med deres videoopkald til at være de dyereste.
#7 du kan slippe for minimumsforbruget men regn ikke med de låser din telefon op for dig.
#8 ja de er gået stille med dørene og sikker af gode grunde ; )
se iøvrigt nogle erfaringer her
http://www.mobildebat.dk[...]
--
Nogen der har nye erfaringer fra idag?
Overvejer stadig selv hvad jeg skal.
Man skulle jo gerne have sim-låsen fjernet også!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Sim-låsen kan du slippe af med for en 50'er i de fleste byer...
--
Jeg tager forbehold for alt....<br>For at se hvem jeg ikke kan anbefale at handle med, se profil
er det bare så man kan "unlocke" sin telefon eller slipper man også for at betale til de slyngler ?..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. OK tak #14.
Men hvad så med en software-reload?
Den er jo også inficeret med 3-genveje!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #14> Vil gerne se et eneste sted hvor du kan unlocke en 3g telefon, for det er så vidt jeg ved ikke lykkedes nogen endnu (i hvert fald ikke andet en enkelt?)...
...Men kan man så godt bare opsige abo og så tilmelde nyt? :P
--
MSN: [email protected]<br><br>Det tog [156.250.000] tråde at whine om hastighederne på hol.dk! synes de priserændringer går den forkerte vej :S
har ikke været i 3 endnu...
--
Klokken er nu 13:37, og du er anholdt.
#17 Hvilken type telefon tænker du på, som umulig at unlocke? Såhvidt jeg ved er det muligt at unlocke alle telefoner...
--
Jeg tager forbehold for alt....<br>For at se hvem jeg ikke kan anbefale at handle med, se profil
#19> En Nokia 6280 med 3?
I øvrigt syns jeg simpelthen at "3" i denne her sag har handlet under AL kritik - måske mest fordi jeg íkke nåede at ringe ind igår inden kl.17 :(
Men er det bare mig eller er det 100% for at undgå at folk skal opdage det at det ligger så skjult på deres hjemmeside?
Er der andre som føler for at gå til Forbrugerstyrelsen må i endelig sige til!!
--
MSN: [email protected]<br><br>Det tog [156.250.000] tråde at whine om hastighederne på hol.dk! Det er jo grotesk? Ikke fordi jeg havde tænkt mig at blive det gør, men nu er alt tvivl væk omkring mig som kunde hos 3. Især siden Telmore tilbyder 3G tjenester.
--