Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
proshop-direkte.dkAf Maxibruger KPS | 12-02-2005 16:53 | 6846 visninger | 75 svar, hop til seneste
Alle der overvejer at handle hos Proshop Direkte bør overveje dette grundigt.
Jeg har lige haft en sædeles dålig oplevelse med denne butik.
De gør som en lille del af internetbutikkerne nemlig at de siger at varerne er lagervarer selvom at de først skal skaffes hjem fra en grossist.
Deres kundeservice er direkte ubehøvlet (Henrik Sparvath).
Så for jeres egen skyld hold jer langt væk fra denne butik! --
Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Har været ude for det samme... de skulle først lige bestille deres vare hjem fra sverige inde jeg kunne afhente dem, selvom de sage de var på lager... -- _____________________________________________________
"Det handler ikke om at vinde, men at håne dem der taber..."
FAST LINK: http://www.google.dk[...] De gange jeg har handlet der har tingene også kommet fra Sverige med altid indenfor 2 arbejdsdage, så det er ikke værre end med det danske postvvæsen. -- http://userportal.iha.dk[...]
Shuttle SN41G2 V1 XP1700+ @ 825MHz idle & 2075MHz load
9800 Pro@XT 200/240MHz 2D & 412/385MHz 3D
#2 Men derfor er det stadig noget fis at skrive at de har varene på lager (til afhentning hos dem selv) hvis de ikke har det. Så må de skrive at de har varende på lager (i sverige og IKKE til afhentning). -- OZ Alufælge 16" m. Dunlop SP9000 Sport lavprofildæk (4 stk). Hulafstand: 110 mm. 4 monteringshuller. 195/40ZR16(certificeret t. over 240 km/t), kr. 6.000
[email protected] Jeg har inden for de sidste 2-3 ugers tid handlet hos dem 2 gange. Først et SD kort og senere et digitalt kamera.
Jeg skulle bruge SD kortet hurtigt, og derfor bestilte jeg hos dem, til en dyere pris end andre butikker. Dog gik der fra torsdag og til mandag før jeg fik dem, og jeg havde bestilt før kl 16 torsdag.
Anden gang gik det fint med kameraet.
Jeg har også haft kontakt med Henrik Sparvath, men syntes ikke han er ubehøvlet på nogen måde. -- Støt mit projekt om at genindføre star-øllen: http://www.jabo-web.com[...] #3 Så vidt jeg har forstået kan man ikke afhente varene selv ved Proshop Direkte, men jeg husker måske forkert. -- http://userportal.iha.dk[...]
Shuttle SN41G2 V1 XP1700+ @ 825MHz idle & 2075MHz load
9800 Pro@XT 200/240MHz 2D & 412/385MHz 3D
det samme skete for mig. købte et webcam hos dem, og der gik en uge før jeg fik det og blev også sendt fra sverige, havde regnet med at få det dagen efter, men neeej åbenbart ikke -- hvofor slide og arbejde hårdt, når man kan game og arbejde sort??? #5 Du har ret i at varene ikke kan afhentes da der kun er onlinesalg, men folk blander tit disse to butikker sammen, måske fordi det er en og samme ejer.
Online-butik
http://www.proshop-direkte.dk[...]
Fysisk-butik
http://www.proshop.dk[...] -- * AMD 2700 XP+ * MSI KT333 Ultra2 * 768Mb Samsung DDR PC2700 * MSI GF 4 Ti 4800SE 128MB * 120GB Seagate 7200.7 / 8MB Cache
* Aopen Tower HQ48 Pro * Windows XPSP2 Pro DK * Det "glæder mig at det ikke kun er mig der har bøvl med denne butik.
Nogle gange bestiller man hos en forretning der har varene hjemme fordi man SKAL bruge dem hurtigt. -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. #0
Tænk engang at oprette en tråd med store advarsler, fordi du ikke fik din vare næste dag. Det kan også være dig der har været ubehøvlet ved opringning til kundeservice og fået svar på tiltale. Måske skulle du sætte dig lidt ind i forretningsverdenen og tænke på hvor meget det koster at have varer på lager. Derfor kan en forretning have oprettet en aftale med en grossist og få opdateringer sendt direkte, at vare faktisk ligger på lager og klar til salg. Afsendelse sker fra grossist og at du som køber afregner så det skyldige beløb med Proshop Direkte.
Velbekommen. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. KPS... Må man være så flabet og spørge hvor du tilfældigvis arbejder ???
Hvis i bare kendte en lille smule til branchen.
-- Succes is temporary Loyalty is forever
Søg og du vil finde, www.Google.dk[...] Hvad var det du skulle bruge som du under ingen omstændig hedder kunne vente 1-2 dage...
-- Succes is temporary Loyalty is forever
Søg og du vil finde, www.Google.dk[...] Jeg har handlet ved denne virksomhed flere gange efterhånden og har aldrig haft problemer overhovedet. -- Arbejder som servicetekniker i et mindre kølefirma så jeg ved alt om kundepleje, men jeg havde en computer som skulle ud af døren inden fredag. -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. som jeg har forstået det, så er det ikke en dårlig butik.
De tager vist bare nogle ekstra dage for at få leveret varen.
Alle kan jo heller ikke være som SHG.dk :oD -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #13
Så må det være et SUPER firma, du arbejder for, for i har jo alle elementer i jeres sortiment på lager der har ALDRIG været en enkel gang hvor i enten har haft en lagerfejl, eller jeres fragt mand ikke lige leveret tingene til tiden. Kunden føler sig ALDRIG snydt kunden får ALT til tiden... Det må jeg sige det må være det bedste firma i hele verden...
Tænk på at det er andre mennesker du har med at gøre, lad da forhelvede være med at være så pisse egocentreret...
Selvfølgelig kan det ikke undskyldes hvis han har svinet dig... så er man i sin fulde ret til at lade være med at handle der... -- Succes is temporary Loyalty is forever
Søg og du vil finde, www.Google.dk[...] Har heller aldrig haft problemer med proshop-direkte. Handlet der 8-9 gange. #14 hvis du spørger andre om shg siger de også at det er en møgbutik.. Hver gang 1 person har en dårlig oplevelse, samler han hurtigt de 3 andre der også har haft en dårlig oplevelse, og straks er det den værste butik der har eksisteret. hurra hurra. -- SHG.dk stinker desvære lidt med RMA, men de er gode til at sende varen hurtigt. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hmm.. Måske ligger deres lager i sverige? -- Det gælder ikke om at vinde, men at håne dem der taber.. :D De skylder mig ca. lidt over 2000 for en fladskærm som jeg gav retur...
venter stadig på pengene!...
Håber dog at de snart indbetaler pengene! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Må sige jeg handler aldrig der mere, de er simpelthen for langsomme og besværlige.
Havde købt en router som skulle til RMA for anden gang inden for et halvt år, første gang var der ingen problemer, det blev klaret kanon hurtigt men anden gang skulle jeg lige pludselig selv kontakte linksys (producent) og så sende det til dem, jeg mener jeg har købt det af dem hvorfor skal jeg så ringe til en helt anden samt sende varen et andet sted hen, jeg ringede til Proshop-direkte og fik afvide at jeg bare skulle sende den til dem, det gjorde jeg lige inden jul,
jeg har lige fået en ny i går efter diverse trusler, hvor langt ud kan man komme.
Jeg handler aldrig der mere og vil heller aldrig råde andre til det, der er mange andre steder jeg hellere vil smide mine penge (ingen reklame).
Mvh Lars -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #5 Måske min fejl... forstod bare på et af de andre indlæg at det var der fejlen lå i... -- OZ Alufælge 16" m. Dunlop SP9000 Sport lavprofildæk (4 stk). Hulafstand: 110 mm. 4 monteringshuller. 195/40ZR16(certificeret t. over 240 km/t), kr. 6.000
[email protected] #21
Her får deres support en på hatten
Tjaa, men det er kun en lille promilledel af kunderne da kun 54 har bedømt, så det svarer til denne tråd på hol.dk, der vil komme op ca. 2 gange per måned. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #19 Ring/skriv til dem og spørg hvornår de sender pengene. Jeg havde en enkelt gang samme problem med SHG. Det eneste der skulle til var en venlig mail hvor jeg spurgte dem om hvornår jeg ville få pengene. Jeg fik dem et par dage senere.. -- Se profil for specs !! Har lige købt en TFT ved dem, den kom 2 dage senere, så har skam ingen mistro til dem:) -- er solen varm ? #0 har da det samme "problem" med ITbutikken, bestilte et A8N SLI Deluxe d 1/2.. fik så mail med at de først kunne ha' det hjemme d 4/2, ok fair nok med et par få dage.... har så ikk' hørt mere fra dem, men nu står der så 15/2 inde på deres side.. SAMTIDIG MED DER STÅR PÅ LAGER 1/2 DAGE inde på edbpriser og har gjort det under hele forløbet..
har så lige afbestilt kortet fra itbutikken & har i stedet for købt ved prc-data hvor der imo er lidt mere service. -- Get away from me! Take heed to thyself and see my face no more!
For the day Thou see my face..
Thou shalt die!" - {Exodus 10:28} Sjovt nok da jeg bestilte hos dem ,, kom først post danmark med 2 af mine pakker og senere kom DHL med en pakke ,,, det er rigtigt de har ikke selv et lager ,, men alt i alt var behandlingen ok hos dem , så jeg har kun positivt at sige om dem ,, -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Venter stadig på mine penge, men de 30 dage er hellere ikke gået endnu.
Lidt info for deres side de kender hellere ikke loven her tænkes på afsnittet om uåbnet emballage:
Købte produkter med returret
Som privat internetkunde er du beskyttet af købelovens almindelige regler for postordresalg. Der er således 14 dages returret. Varen kan dog kun leveres tilbage i ubrudt original emballage. Der må ikke skrives eller påklæbes direkte på den originale emballage. Endvidere skal varen tilbagesendes fragtfrit og uden omkostninger for sælger.
-- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. Jeg har for nogle dage siden bestildt en skærm hos firmaet og få minutter efter jeg har bestildt bliver jeg ringet op fordi de vil have en bekræftigelse af min add. Jeg spørger fyren om hvornår jeg kan forvente at modtage skærmen og han siger at han nok skal sørege for at jeg får den dagen efter... umidlbart er det jo posetivt, men jeg har hverken fået en ordre bekræftelse eller skærmen og på deres hjemmeside står der bare at ordren er under behandling... ærligt talt synes jeg det fælt at lyve direkte for kunden. -- Hvis du er en 2er så har du stadig et skridt op!!!
Stallman: "Freedom to redistribute and change software is a human right that must be protected." Jeg fik hellere ingen ordrebekræftelse og de kunne hellere ikke oplyse en leveringsdato eller et trackingnummer.
Men hold os orienteret #29 -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. Stop Whine...de fleste "mindre" internetbutikker har ikke ret mange resourcer, og du fik dit hardware...det er selvfølgelig forkert at skrive at de har det på lager, selvom de jo faktisk har det på lager, godt nok i sverige, men de har det...de skal ikke først bestille det hos producenten...
DD -- Devils Dont Cry, They Fight Jeg har for mit firma handlet for over 75.000kr her, og har ikke haft ét eneste problem.
Kan dog ikke udtale mig om privat køb. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har en ven der lige har handlet der.
Han har bestilt en skærm der, og da han ikke var hjemme da fragtmanden kom kørte fragtmanden bare til stokholm i stedet for. og han bor selv i nærheden af odense.
Men fragtmanden skulle komme forbi igen på torsdag med skærmen. nu må vi se hvad der sker. -- http://www.goood.dk[...]
Intel Pentium 4 NW-C [email protected], ASUS P4C800 Deluxe, 2*256 Kingston HyperX PC3200, Creative Audigy 2, Ati Radeon 9800 @ PRO 256 MB. bob.dk har sku heller ikke deres vare på lager selv om de skriver det............ -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. At bob.dk ikke har nogle varer på lager er alment kendt.
#31 Den eneste der whiner her er dig.
Hvis de skriver at de har varen på lager til levering næste dag har de sku bare at have det.
Ellers ville det være nemt at drive forretning: Ingen varer på lager men ringe direkte til grissisten med direkte levering til kunden 30 dages kredit hos samme, betaling af kunde med det samme.
Bare vi kunne gøre det samme i mit firma!!! -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. #35
Du må da have et surt liv... du sidder og tuder over at folk ikke har noget på lager...
Alle andre virksomheder end din verdens virksomhed, kan sgu også godt have en lager fejl...
Men nu er det jo mennesker du har med at gøre så prøv lige at tage dig sammen, og tænkt på det...
-- Succes is temporary Loyalty is forever
Søg og du vil finde, www.Google.dk[...] #36 Du er sq da lidt for irreterende og høre på. Nu forholder det sig rent faktisk sådan at jeg arbejder samme sted som KPS. Og ja kunderne får det de bestiller, til den dato de har bestilt det til. Alt andet er utilfredstillende, og i mine øjne (personlig holdning), falsk markedsføring.
Hvad er forskellen på:
At skrive man har noget på lager som er klar til afsendelse, men som alligevel ikke er det. (kunne jo være at kunde er afhængig af hurtig levering...)
Eller:
Opgive sine priser til under halvdelen af alle andre, og trække det fulde beløb alligevel.
Begge dele giver en masse kunder. Og da den sidste metode temmeligt sikkert vil lukke biksen, så ville jeg da også have valgt den første...For den giver da $$$ ! Uden nogle omkostninger ud over at hoste en web side... Seriøse web sider ved at en forretning koster penge, og kunderne kræver en ordenlig, fair, og hurtig ekspedition.
De kunne jo bare have skrevet det ik var lagervare ..
Og denne tråd var nok også ment som en hjælp til DIG og andre bruger, for at blive opmærksomme på dette stadigt stigende problem... Nettet er i forvejen oversvømmet med 1 mands fuske butikker...Behøver jeg nævne Chi**en?
Det var så mit sure opstød for idag... Jeg sætter bare pris på at folk deler ud af deres online-købs erfaringer...
OverAndOut -- "Analog is back - and it's pissed!"
"Lucifer vi vil tilbede dig og give dig vores sjæle til evig tid hvis du vil skænke vores band, Blood of Lucifer, et ny basanlæg... " #35: Ja, prøv du bare at få 30 dages kredit hos Actebis eller Tech-Data... Du får ikke engang 14 dages kredit hvis ikke de kender dig.
Det er ganske almindeligt at mange butikker kører med et system fra f.eks. Actebis (der vist er ved at være færdige med at udvikle deres eget), hvor man på deres side får lagerstatus direkte fra grossisten, og ikke fra butikken selv. Det gør dem i stand til at have mere eller mindre alt hvad grossisten tilbyder "på lager", men uden at have flere millioner bundet op i et fast lager. Hvad problemet er ser jeg ikke - hvis du partout SKAL bruge varen næste dag, så findes der løsninger - men har jeg ret i at du finder en af de 3 billigste på EDBpriser når du køber hardware? Det er altid en garanti for kvalitet og service. Vi ved jo alle at god service og bundpriser hører uløseligt sammen...
L. -- http://wireframed.com[...] v2 is up!
Dual Xeon 3.3GHz | 2GB ram | 15k SCSI RAID0 | 3500A | DVD-305S | 23" TFT #37
Så du/i har ALDRIG haft en lagerfejl, der gør at kundens ordre er blevet mere end 1 dag forsinket... Det er sgu flot klaret...
Du skriver
Opgive sine priser til under halvdelen af alle andre, og trække det fulde beløb alligevel.
HVAD FANDEN HAR DET MED NOGET AT GØRE...
Nu kan jeg jo umiddelbart ikke være 100% sikker men meget tyder på at du ikke kender det fjerneste til brachen... -- Succes is temporary Loyalty is forever
Søg og du vil finde, www.Google.dk[...] 39# Hvis du nu læste HELE #37 så ville du nok forstå hvad jeg mente med det.. -- "Analog is back - and it's pissed!"
"Lucifer vi vil tilbede dig og give dig vores sjæle til evig tid hvis du vil skænke vores band, Blood of Lucifer, et ny basanlæg... " Jeg har netop købt en DVDafspiller hos dem og deres support, ekspeditionstid osv var altsammen helt perfekt. Gid jeg kunne sige det på bagrund af mine handler med SHG.... -- #38
Hvis du læste hvad jeg har skrevet handler jeg normalt hos SHG eller Midtdata, men de havde IKKE de pågældende varer på lager. DERFOR valgte jeg en "butik" der havde varen på lager, men det vidste sig IKKE at være tilfældet selvom at deres side viste det! -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. Personligt ville jeg blive pisse sur hvis en butik behandlede mig på den måde men igen vi er alle forskellige bygget.
Fint nok at lave en tråd så andre mulige kunder ved hvad de går ind til før et køb/handel med den butik..
Hverken den ene eller anden herinde burde have ondt i røven at man gerne vil have en god service det burde man få i alle butikker (synes andet er latterligt)...
Nu ved man jo aldrig om den person som har bestilt en vare hos den omtale butik skal bruge den inde for 1-2 dage og så er det da forkert at skrive de har den på lager når det er usandt..
Men som der også bliver sagt så find en anden butik at handle med og tag stor afstand for den butik som ikke giver kunder en god behandling/oplevelse (service betyder alså en stor del og det er lige meget om det er via email kontakt eller tlf eller personligt som man lære på handelskole .
Jeg siger ikke den ene eller anden er forkert på den jeg har bare udtalt mig om hvad JEG vil have/ønsker fra en butik ... Hvis Sheriffen kan acceptere den omtaltes politikl så er et sgu godt for ham , så hatten af til dig :) .
Til KPS forstår godt din harme jeg vil selv blive sur hvis jeg ikke fik min vare efter aftale men så har man jo også mulighed for at afbestille varen og købe et andet sted selvom man trods har spildt x antal dage på at vente på sin vare :) -- #42: Den var på lager - den bliver sendt fra grossisten, så om det er Proshop-Direkte's lager eller Tech-Data (Jeg kan ikke huske præcis hvem Proshop har som deres leverandører) der har den på lager, det kan vel være ligegyldigt. Leveringstiden vil i mange tilfælde være den samme, da leverandøren har online lagerføring og bestilling, og varen sendes fra leverandørens lager samme tid som den ville fra butikkens eget lager. Den ENESTE forskel er at det gør afhentning umulig, men det er som regel ok med de fleste.
I øvrigt er SHG og Midtdata, omend udemærkede butikker, også blandt de billige butikker hvor man ikke kan forvende det samme niveau af service. Hvis du vil have service, så gå ned i en fysisk butik, hvor du får varen med hjem med det samme i mange tilfælde.
det burde man få i alle butikker (synes andet er latterligt)...
Jeg synes også alle butikker burde være meget billigere, men det er de af en eller anden grund ikke. Heldigvis er der både dyre butikker med god service og billige butikker uden, så du kan jo selv vælge hvad du vil have.
Til KPS forstår godt din harme jeg vil selv blive sur hvis jeg ikke fik min vare efter aftale men så har man jo også mulighed for at afbestille varen og købe et andet sted selvom man trods har spildt x antal dage på at vente på sin vare :)
Erh, fik han ikke sin vare? Det kan jeg ikke se han ikke gjorde noget sted.
Han piver (først i #35 i øvrigt, lang tid efter han bare har brokket sig over at varen havde en anden afsender adresse end han havde regnet med) at det tog 2 dage i stedet for 1 dag. Buhu, sådan kan det altså gå nogle gange. Det kan også have været postens skyld, som sagt er der sjældent synderlig forskel på leveringstid fra leverandør eller butik, det er som regel next-day alligevel.
Jeg kan ikke rigtigt hidse mig op over at KPS har så lidt tålmodighed at det tager 1 dag længere. Hvis det er så kritisk at delene er der med det samme, så må man gå ned i en fysisk butik, og betale det det koster når man har travlt. Hvis min workstation går i stykker, og jeg ikke kan komme til at arbejde før den er lavet, så må det også koste hvad det nu koster at få den op at køre, sådan er det bare. Hvis jeg kan leve med at jeg taber nogle penge på downtime kan jeg så spare lidt på hardwaren.
L. -- http://wireframed.com[...] v2 is up!
Dual Xeon 3.3GHz | 2GB ram | 15k SCSI RAID0 | 3500A | DVD-305S | 23" TFT *Bump*
Kan kun tilslutte mig den negative bedømmelse af proshop.
Kigger man deres hjemmeside igennem står der _intet_ om DHL express ELLER DHL i det hele taget.
Der er ingen varsling forud for, hvornår pakken bliver leveret (Min kom klokken 8:15 idag - cirka 1 time efter at alle er taget fra huset) og ingen kundeservice på landevejspakker efter klokken 17:00 (Ringede klokken 16:54, hvis man ikke inkluderer telefonkø) og ingen mulighed for at de kan lægge en besked til dagen efter.
Hvorfor er det så svært at bruge postDK? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #44, helt enig...
KPS, quit whining og rend ned i en butik, hvis du har noget som er så mission-critical at du ikke kan vente 2 dage istedet for én! Der er SÅ mange ting der kan gøre at din pakke bliver forsinket ved fjernsalg, og at du giver proshop skylden er jo direkte latterligt.. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. // Angreb bortredigeret. Find en anden måde at vise at du er uenig med folk.
De andre evner fint at undlade personangreb, så kan du også.
Det det hele handler om er at når man skriver at varen er på LAGER så SKAL den sku være det.
I dette tilfælde blev min normale butikker fravalgt pga. at de IKKE havde varen på lager, men bare rolig jeg har lært lektien: ALDRIG MERE PROSHOP!!! og håber at nogle flere har taget min DÅLIGE erfaring til efterretning.
Bare at der en der er blevet klogere så har min post tjent sit foremål! -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik.
#47: Jeg forstår ikke helt hvad forskel det gør om den er på det ene lager eller det andet? Hvis leveringen tager den samme tid, kan du så ikke være skideligeglad hvor varen kommer fra?
L. -- http://wireframed.com[...] v2 is up!
Dual Xeon 3.3GHz | 2GB ram | 15k SCSI RAID0 | 3500A | DVD-305S | 23" TFT Fordi at jeg skulle bruge varerne hurtigt.
Men det er da fint at man kan bruge sine grossisters varelagre som sit eget, det må jeg huske næste gang jeg taler med en kunde:Vi har ALT på lager!!.
Undlader bare at fortælle at det er hos vores grossister!! -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. KPS...
Er du blevet lovet af Proshop at varen ville komme næste dag?
Ja? Så har du ret i din harme.
Nej? Så har du ikke ret i din harme. -- Quest guides og hjælp til World of Warcraft
http://questkeep.com[...] Det firma er fuld af lort. efter at have læst denne tråd ville jeg lige ind. og se hvad de havde at byde på, jeg kiggede rundt på siden og til min støre forbavselse jeg ikke EN vare som de ikke havde på lager, jeg vil da mene dette er meget godt klaret når man tænker på SHG.dk er danmarks størrste "internet" leverandør af hardware, og ved da der er mange ting SHG ikke har på lager. men proshop-direkte.dk er måske ved at overhåle dem, kan ikke sige andet end lad være med at købe ved det firma det er fusk og fiduser det hele.... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #50
Problemet var at de ikke kunne give mig en leveringsdato og varerne blev derfor afbestilt, men på det tidspunkt var de allere bestilt hos deres grossist, og de blev derfor afvist ved levering da jeg allerede på det tidspunkt havde fået dem fra et andet firma.
PS. Jeg har stadig ikke modtaget mine penge, men de 30 dage er hellere ikke gået endnu. -- Hold jer langt væk fra Comtech (Pc-Netto & Office-It)
KPS/Forbrugerklagenævnet - Comtech (PC-Netto & Office-It)
1-0
Proshop-Direkte.dk er en møgbutik. Først skriver du
Jeg har lige haft en sædeles dålig oplevelse med denne butik.
De gør som en lille del af internetbutikkerne nemlig at de siger at varerne er lagervarer selvom at de først skal skaffes hjem fra en grossist.
Der efter skriver du
Problemet var at de ikke kunne give mig en leveringsdato og varerne blev derfor afbestilt
Det kan godt være de skriver lager ja.. men der er vel udfra det du skriver ikke nogle der har lovet dig at den var fysisk på deres adresse til afhentning, for det skriver du jo selv.. -- Succes is temporary Loyalty is forever
Søg og du vil finde, www.Google.dk[...]
Film hylden http://brugtefilm.dk[...] Hejsa,
Jeg skriver da jeg er medarbejder hos Proshop, og netop har talt med "KPS" i telefonen, hvor han var så venlig at give mig besked om at han havde lavet en tråd her på HOL.dk
Der er flere der har lavet indlæg, og jeg skal forsøge at svare på dem jeg kan.
Allerførst sagen vedr. KPS: Fakta omkring sagen er at der blev bestilt 2 varer over vores hjemmeside. Vi har hele ordren leveret ude ved KPS i løbet af to dage, den første pakke kommer (hver)dagen efter med posten, hvor den sidste pakke blev forsinket en dag, men stadig er fremme inden for 2 hverdage. Kunden ønsker at afbestille ordren, formodentlig da de ting han har bestilt ikke passer sammen. Det er helt fint med os at KPS benytter hans 14 dages returret, og KPS får naturligvis hans penge tilbage. Jeg kan ikke se problemet.
Jeg skal beklage at du har fået den opfattelse at min kollega er ubehøvlet, men desværre får man nogle gange svar i samme tone som man stiller dem i.
Svar til #1-#3-#31-#51: Vedr lagerstatus.
Vi melder ud med en dynamisk & realtids lagerstatus på vores hjemmeside. Vi er en af de eneste virksomheder i vores del af branchen der kan/gør dette. Der vil altid være lagerfejl og differencer, det tror jeg måske alle der har arbejdet på et lager ved lidt om. Vi gør selvfølgelig hvad vi kan for at minimere det, men når jeg ser på statistikken herinde er det meget, meget få ordrer der bliver berørt af den problematik.
Til alle dem der kommenterer omkring lager, generelt.
Just for the record, vi *har* et lager som vi sender ud fra, men når vi afsender varer gør vi derfra hvor det er bedst og billigst. Verden er desværre ikke så simpel, og vi er desværre ikke så lille en virksomhed, at vi "bare" kan kigge på et excel ark fra en leverandør, og ringe for at bestille varen, når vi får en ordre. Der er flere firmaer der fungerer på sidstnævnte måde, vi er ikke en af dem!
Svar til #2-#33-#43 og andre: Vedr. forsendelse med DHL.
Ca. 20% af vores forsendelser bliver afsendt med DHL. Vi har haft flere deadlines om skift til Post DK som desværre ikke har kunnet holdes, men sidste nyt er at alle vores forsendelser kører med Post Danmark fra den 28/02. Jeg er fuldt klar over at det har givet problemer for nogen af vores kunder, og kan godt forstå frustrationen.
Jeg vil dog samtidig påpege at vi rent faktisk skriver det ret kontant med røde bogstaver i forbindelse med bestilling, hvordan forsendelsen håndteres, og at den kan blive sendt med DHL!
Svar til #19:
Du er velkommen til at maile mig på kb at proshop.dk, så skal jeg tjekke op på hvornår du har pengene på din konto.
Svar til #20:
Vi tager os naturligvis gerne af alle reklamationer, og jeg skal da beklage hvis du har fået den opfattelse at vi forsøger at "lægge ansvaret fra os". Men problemet med Linksys & D-Link er at vi som forhandler skal igennem sammme procedure som kunden, og at der derfor næsten altid vil være 5-8 dage at spare, hvis man selv kontakter firmaernes danske supportafdelinger. Netop derfor henviser vi til producenten selv. Typisk er det også stedet hvor man får mest kyndig hjælp til sit problem.
Jeg kan se at du har modtaget en vare retur her for nylig, så jeg går ud fra at sagen er afsluttet? Du er meget velkommen til at skrive til mig på kb at proshop.dk hvis du har kommentarer til sagen, så skal jeg se om der er noget vi kan gøre/ stramme op på til næste gang.
Svar til #29:
Jeg læser dit indlæg som om at du ikke har modtaget din vare? Hvis du mailer dit ordrenummer på kb at proshop.dk, skal jeg få kigget på sagen med det samme.
Vi lyver iøvrigt ikke - jeg skal ikke afvise at din ordre er fejlet eller andet - Men skriv til mig, så finder jeg ud af det.
Svar til #37:
Jeg sætter faktisk også personligt pris på at folk deler deres erfaringer, gode som dårlige, omkring køb på nettet. Derudover kan jeg ikke helt følge hvor du vil hen med dit indlæg?
Svar til #51:
Vi har ikke *alle* varer på lager, men ja, vi har mange varer på lager. Jeg tror ikke du kigger på en vareliste. Alle forsiderne lister selvfølgelig kun de varer der er på lager...
Se f.eks. processorer - Intel, der har vi en del der ikke er på lager:
http://www.proshop-direkte.dk[...]
Det var vist det hele, hvis der er nogen jeg har glemt, må i lige smide et indlæg her. Jeg skal gøre mit bedste for at følge tråden.
Til sidst, der er flere der skriver at de ikke modtager ordrebekræftelser, og mails fra os? Vores system sender disse ud automatisk, og vi ville lynhurtigt opdage hvis det gik ned. Bruger i hotmail eller andre webmails, der sorterer "automails" fra som spam??
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Proshop (& Henrik Sparvath) vil åbenbart ikke indrømme
at de IKKE har ting på lager som de påstår !
Han svarede mig følgende i 2 emails :
"Hej XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vi har den på lager.
http://www.proshop-direkte.dk[...]
Hvad der står på den kan vi ikke slå op. Alle vores varer sendes ud plomberet."
Og den næste email lød således :
"Vi sender varerne af sted fra lageret og har ikke tid
til at sætte en mand af til at checke efter tingene."
Men nu forstår jeg da bedre , de ikke KAN checke ting :-)
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Her er derimod et eksempel på hvad en anden svarede :
Hej XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vi har desværre ikke flere på lager af den model, så det kan vi ikke engang checke efter, beklager...
Derudover er afhentning ikke muligt hos os, da vi ikke har en egentlig butik herude.
Med venlig hilsen
Jonas Persson
Getmore A/S
SÅDAN GØR MAN ; HVIS MAN RESPEKTERER KUNDERNE , GODT GÅET GETMORE !
TIL KPS :
Hvad er det med Comtech (Pc-Netto & Office-It) ?
Jeg har altid fået en super-service der og jeg tror at hvis de har kvajet sig så vil du
finde ud af at de sikkert er alvorligt kede af hændelsen - jeg har handlet med dem
rigtig længe (og også med SHG og MidtData) uden problemer !! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jamen dog. Så må jeg hellere i gang med at poste et svar til KPS (Kim Stæhr) og TVD (Thomas V.Dahl). Siden mit navn nævnes er det vel kun rimeligt at jeg bruger deres.
Lad os tage Kim Stæhr først.
Han bestiller 2 varer hos os mandag d. 31. januar kl. 17.09. Vi skriver klart og tydeligt på vores side at vi har deadline kl. 17. hvis varerne skal være ude ved kunden dagen efter. Derfor kan Kim Stæhr 's varer ikke komme med ud mandag.
"Leveringstid 1- 2 hverdage. Hvis bestillingen bliver placeret inden kl. 12.00 dog mange af vores produkter frem til kl. 17.00, så udbringes den som hovedregel dagen efter ellers kommer der en hverdag mere på i leveringstid." (Citat fra hjemmesiden)
Tirsdag morgen d. 1. februar tager min kollega i firmaet telefonen og får Kim Stæhr i røret. Inden han når at få et ben til jorden har Kim Stæhr kørt sig selv så langt op at man skulle tro han var ved at få en blodprop. Nu må Kim Stæhr tro hvad han vil men selvfølgelig snakker vi da sammen i Proshop så vi andre hører da om denne opførsel, der ville få en 4 årig i børnehaven til at revne af stolthed. Det er ikke noget man som voksen kan være stolt af men so be it. Sådan er han åbenbart indrettet. Dem der er i tvivl kan se starten på Svar # 47. Det viser helt klart der er problemer med at styre temperamentet. ” // Angreb bortredigeret. Find en anden måde at vise at du er uenig med folk. De andre evner fint at undlade personangreb, så kan du også.”
Kim Stæhr vælger så at gå og skumle over dette i løbet af dagen og sender os så en mail tirsdag kl. 17.15 omkring afbestilling, hvor vi er gået hjem. Det er desuden ligegyldigt da hans dvd brænder allerede er sendt flere timer før og derfor ikke kan stoppes. Han har desuden bestilt en front til et andet drev. Denne var der en lagerfejl på og den nye sending lander onsdag d. 2. februar. Så da vi ser hans mail onsdag morgen er begge ting pakket og gået på burene. Drevet er faktisk fremme ved ham.
Så Kim Stæhr bestiller mandag for sent. Vi sender den ene vare til ham tirsdag som er første chance vi har, den anden onsdag og torsdag har han sine varer. Og hvad Proshop-Direkte lover: Leveringstid 1 - 2 hverdage. Så vi har fra vores side fuldt ud overholdt leveringsfristen. Fra tirsdag til torsdag er gået 2 hverdage.
---
TVD er straks en helt anden sag. Han vil have os til at bruge tid på at gå ud på et kæmpe lager (og her snakker vi et på flere tusinde m2 og ikke en lille hobbybutik) og kikke på en brænder for at se hvilken versionsnummer der står på drevet. Nu er de fleste af jer sikkert vant til at handle på nettet og kender avancerne på disse ting. De er mikroskopiske og vi siger derfor konsekvent nej når folk spørger på versionsnumre på netkort, brændere og processorer mm. Jeg anbefalede ham derfor at købe i en fysisk butik i stedet hvor han kan se varen inden køb.
---
Til dem der ikke tror på, at de varer der er en grøn knap ud for, er på lager kan jo bare prøve at bestille ved os. Varen er altså fremme på 1 til 2 hverdage. Alt efter hvornår bestillingen kommer ind.
---
Til sidst vil jeg sige til Svar # 1 som er træt af han skulle vente inden han kunne afhente. Vi har aldrig nogensinde skiltet med at varer kan afhentes. Til alle der skriver og ringer siger vi klart og tydeligt at varerne sendes fra lagrene i København og Sverige. Dem der skulle være i tvivl kan bare kaste et blik øverst på forsiden hvor I finder:
"Vi byder velkommen til Multi Media Proshop ApS nyeste butik på nettet. Vi har taget en strategisk beslutning omkring oprettelse af en division af firmaet, der kun arbejder med online handel. Der er således ingen fysisk butik tilsluttet konceptet og dette giver frit løb for en anden prispolitik end i den fysiske verden."
Nu håber jeg disse uddybninger er tilfredsstillende.
Med venlig hilsen
Henrik Sparvath
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Når det gælder proshop har jeg faktisk kun gode ting at sige - jeg har oplevet at få mine varer hurtigt og præcist - i modsætning til en række andre E-handler. Tror jeg samlet har handlet for ca 10K i min tid som privatkunde her. Flere små ordrer der altid har været korrekte.
Hvis de, der hidser sig lidt op, reflekterer ind ad - vil de også kunne se at det er umuligt IKKE at lave et par få fejl og man derfor IKKE skal tage det personligt. Ikke stil større krav til andre end til sig selv, vel?
Proshop leverer faktisk det man bestiller til en god pris - jeg har snakket med Henrik et par gange og har oplevet ham som en rar og meget hjælpsom person. Som underviser ved jeg at man får svar på samme måde som man spørger, så hvis man i stedet for at hidse sig op tog tingene stille og roligt, får man et ditto svar.
Jeg vil gætte på at Proshop måske har 100.000 handler om året og hvis det dette forum skal tages som udtryk for fejlmængden tror jeg godt at Henrik og Proshop kan være stolte.
Vi lever i et frit land - så de, der føler at de får en dårlig behandling har jo muligheden for at handle andetsteds, i stedet for bare at svine en virksomhed til anonymt og uden at sige det til virksomheden. Det er ikke dialog vel...?
Hav en god weekend. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det er rigtigt at alle forhandler begår fejl, nogle flere end andre. Men jeg synes det er godt at vi har mulighed til at tale om forhandlerne og fortælle vores mening om hvad vi synes om dem. F.eks må man ikke nævne forhandler i forumet i edbpriser.dk og det synes er til forhandlernes fordel. Der er sket mange gange hvor en råber op at han synes at en forhandler er skod, men efterhånden som andre kommenter det, så kommer vi frem til at forhandleren alligevel er ok.
Der sker jo nogle gange hvor forhandlerne "snyder" en kunde og tænker, at det betyder jo ikke noget for salget, at han har mistet en kunde. Men så kender han vist ikke hol.dk endnu :o) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg må desværre give Doris ret. Der findes desværre mindre seriøse forhandlere indenfor alle brancher. Desværre også indenfor vores. Vi bryder os bare ikke om at blive sammenlignet med dem. Især når det så klart kan dokumenteres at vi har opfyldt det vi lover på vores side.
Med venlig hilsen
Henrik Sparvath
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #58 så findes der så også mange forhandlere som vælger at give en bedre vare hvis de kan se de ikke lige har den lovede vare på lager.. erinder noget om nogle som havde bestilt NEC 3500A dvd brænder men fik en 3520 i stedet.. og nogle som mig bestilte 1 gb ram til ca 1k men fik ram for 2500,- og ringede og spurgte om det ikke var en fejl.. men nej de ram jeg havde bestilt havde de ikke mere så derfor.. det har gjort jeg kun handler hos nogle få jeg vil hellere betale lidt extra og få en god behandling hver gang.. og igen til #58 og så tror jeg efter hånden alle forhandlere som har været i e-handel noget tid kender hol.dk her tænker jeg bla på vores alle's gode ven chippen.dk :) -- If it aint broken dont fix it
http://service.futuremark.com[...] Utroligt gode comebacks fra forhandleren.
Jeg ville ikke betænke mig et sekund ved at lægge en handel hos proshop-direkte efter den udredning. Man høster som man sår, som Henrik udlægger det.
Respekt. -- Quest guides og hjælp til World of Warcraft
http://questkeep.com[...] er delme glad for jeg aldrig har haft dårlig opleveser med nogen :) ud over it-butikken.dk hvor jeg sendte mit GFX kort til repatione. da det var brandt af.. donno why eller jo køleren gik og det kunne mit korti kke lide... tog dem over 2mdr men fik et andet i sted efter og et støre gfx kort til samme pris klasse :) -- • Intel P4 3Ghz @ 3,9Ghz
• 1024 Mb Dual Channel
• GeForce FX 5700VE 256mb
• 160 GB SATA Sådan!
Helt enig med #61
Synes det er et STORT problem at det er så let at oprette en "ADVARSEL XXXX ER ET LORTE-FIRMA"-tråd. For det første er det i 99% af tilfældende én person som føler han/hun er blevet dårligt behandlet. Sådann situationer vil altid ha to sider, som kun kommer frem når der er energiske personer såsom Henrik S og Kenneth B der gider bruge deres tid på at fremlægge sagen her på HOL.dk.
For det andet andet gør anonymiteten her på HOL.dk at folk ikke står tilbage for at bruge grimme vendinger og personlige tilsvinninger...
Jeg synes der burde være et krav at man 1. opgiver Navn og e-mail for at oprette disse tråde (evt i et særligt forum)
2. at der inden tråden oprettes, rettes kontakt til det implicerede firma/person - så vedkommede har mulighed for at forsvare sig.
Alt mulig kodó til proshop-direkte for en god og sober håndtering af denne sag - Jeg vil til enhvertid vælge at være kunde her!
//Tommy
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tja, jeg har heller ingen dårlige oplevelser med proshop-direkte.dk - har bestilt derfra et par gange, senest for et par dage siden, og har fået varene til tiden og der har ikke været nogle problemer overhovedet. -- har handlet ved proshop et par gange og mine vare har været her dagen efter
at man brokker sig over der kan gå to dare er da temmelig børnehave agti.
skulle hilse KPS
fra børne haven og sige du har glemt din sut
-- *Asus A8V DLX*3200+Winchester*Corsair Twinmx pc4000*
*Club3d 6800GT**Audigy 2*2X120 GB seagate 7200.7*
*Pioneer DVD-R 107*LG L1910S* Jeg har også haft en del problemer med nogle forhandler, men jeg har altid fået det løst.
Hvis forhandleren bagefter alligevel løser problemet, så bære jeg ikke nag af "lidt" sløv service.
Jeg lader ikke forhandler "snyde" mig, men jeg tror, der er nogle mennesker som er for "venlige" og bukker under hvis forhandleren siger at garantien ikke dækker og jeg tror at vi kan hjælpe dem her på hol.dk.
Vil til sidst tilføje: at vi er her på forumet for at hjælpe hinanden og ikke forhandlerne.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har handlet hos dem og fik min vare et par dage efter! så ingen problemer. Dog snakkede jeg heller ikke med ham Henrik :) -- #66
det kan da godt være man ikke skal hjælpe forhandlerne , men man skal heller ikke svine dem til
bare forde man skal vente 2 dage på en vare , det er squ da for latterligt IMO -- *Asus A8V DLX*3200+Winchester*Corsair Twinmx pc4000*
*Club3d 6800GT**Audigy 2*2X120 GB seagate 7200.7*
*Pioneer DVD-R 107*LG L1910S* Jeg har handlet adskillige gange hos Proshop-Direkte både privat og via mit arbejde.
I den forbindelse har jeg talt med både Henrik og Kenneth flere gange, og jeg har aldrig haft problemer af nogen art. Tværtimod er det min opfattelse at de giver en god service og er flinke til at hjælpe med eventuelle spørgsmål.
Selvfølgelig kan der ske fejl, men der er da ingen grund til at svine en forhandler til fordi det tager to dage for en vare at komme frem - specielt ikke når DE DIREKTE SKRIVER AT DET TAGER 1-2 DAGE på deres hjemmeside.
Hvis den vare KPS manglede var så livsvigtig kunne han jo gå i en almindelig butik. Det ville være lidt dyrere men han ville få sin vare med det samme - og vi andre kunne slippe for hans klynkeri -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. konklusion af denne tråd:
proshop-direkte.dk er en ok forhandler med ca. 2dags levering!
så det er godt at tråden blev oprettet. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Vi har bestilt vare hos Proshop Direkte for 3 uger siden, og vi har endnu ikke modtaget dem, selvom der på deres hjemmeside er oplyst at varene er på lager.
Vi har ringet og spurgt hvad der sker med orderen, og fået at vide at de først vil have dem hjemme om 8-14 dage, og at de IKKE har dem på lager... på deres hjemmeside står varene stadig som om de har dem på lager (og nej, vi forveksler ikke proshop med proshop direkte)
Meget skuffende købsoplevelse :-( -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hehe:D
Jeg bestilte for ca 400,- PSU og lidt andet til en TFT skærm..
Jeg bestilte uheldigvis pr efterkrav.. :( Men posten ville åbenbart ikke have penge..
Jeg klager ikke.. 2dages levering..
Og tingene virker :D -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har bestilt hos Proshop Direkt 3 gange ,,, og har ikke haft problemer overhovedet ,, jeg havde ikke lige læst det med DHL og først kom postdanmark med 3 af mine ting og 4 timer senere kom DHL med den sidste ting, jeg har selvfølig kun betalt for forsendelse en gang selv om der var 2 forskellige biler med tingene....og mine vare var fremme dagen efter.
De gange jeg har ringet til dem har servicen bare været helt kanon i orden og i en rigtig fin tone , jeg har kun ROS til overs for dem og den fine indsats de gør.
At pakkerne kan være 2 dage undervejs kan man ikke klage over da det er den ekspeditions tid som der kan være fra post danmark.
Super service Proshop ;-))
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. hmmm...
#63:
Jeg kan et eller andet sted ikke se det store problem i, at folk opretter tråde som denne!
Man kunne måske frygte, at sådan en tråd ville "samle" folk med dårlige oplevelser, og butikken ville så fremstå dårligere end den rent faktisk er! - men denne tråd er jo netop et eksempel på, at det IKKE er tilfældet...
Der er dukket både negative og positive ting op om butikken, og der er skabt en DEBAT - og tillykke med det! Jeg er fx ikke altid enig i pressens dækning af vores nuværende regering, og at fundamentalister (kristne som muslimer som økologiske som what-ever!) får taletid i vores presse - men vores samfund er bygget på retten til at sige, hvad man vil, så længe man tager ansvaret for det!
Og så synes jeg, en tråd som denne giver butikken mulighed for at forklare sig - og det på en anden måde end på EDBpriser.dk... og i dette tilfælde forklarer de sig fornuftigt og sagligt - respekt for det!
KPS, jeg forstår godt din frustration, hvis du har en anden opfattelse af tingene, og ISÆR kan jeg sætte mig ind i, at man skal bruge et stykke hardware LIGE NU - det anerkender jeg! og det er i orden at oprette tråden - og endnu mere i orden at gøre butikken opmærksom på, at den er her! Set i bakspejlet burde du nok - trods din frustration - ha' talt pænere! ;o) Det er lidt latterligt, men helt basalt: Tryk avler modtryk!! - og du ved selv, hvordan du reagerer, når folk taler ubehøvlet til dig...
/P
PS: KPS, jeg havde selv en dårlig oplevelse m. COMtech, hvor jeg stod og skulle bruge en PSU hurtigt (gæt selv, hvad der skete med min gamle!). Billedet på EDBpriser af deres vare (en Aopen) viste en PSU med 120 mm blæser - mens de ikke selv har et billede af den på deres egen hp. jeg tror/håber det bedste, og bliver skuffet, fordi en alm 80-mm-PSU dukker op hjemme hos mig, og jeg bruger den i 4-5 timer, før jeg beslutter mig til at returnere den. Jeg forklarer dem sammenhængen og opretter også en tråd om det herinde - og fra den ene dag til den anden forsvinder min kommentar omkring butikken på EDBpriser (en ganske saglig beskrivelse af bandlen - intet andet!), ligesom billedet/varen forsvinder på EDBpriser, og på deres egen hp. Jeg tog ingen screenshots - og butikken sender mig min vare igen, "fordi den er brugt"... COMtech ER på mange varer de billigste, men som Lestat også nævner, så følges pris og service sjældent ad! -- ASUS P4S8X - P IV 1,8 Ghz | 32/42 grader m Zalman 6500B-AlCu - 256 Samsung DDR - GeForce256 32 mb DDR #70
konklusion af denne tråd:
Proshop Direkte oplyser at de har varer på lager, selvom de hverken er på lager hos dem selv eller deres leverandør. Så når man ser at en vare er på lager hos Proshop Direkte, så kan man IKKE stole på at det nu er sandt. Man kan så undre sig over hvorfor de overhovedet gider at have en oplysning på deres hjemmeside om en vare er på lager eller ej, medmindre de går ud fra at kunderne er nogle "får" som nok skal gøre som de får besked på, når de først er kommet ind i folden. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 431 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|