Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bundkort
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Den værste dag i mit liv

Af Gæst Leon | 22-07-2008 12:21 | 2286 visninger | 58 svar, hop til seneste
Hej Folkens. Som den gode sjæl jeg er, ville jeg hjælpe en ven med af finde fejlen i hans system ved at transplantere komponenter fra mit system til min hans system. "jeg kunne skrive en lang roman, men for at komme til pointen." Vi fandt ud af at fejlen var på hans bundkort som havde ødelagt hans CPU (Q6600) og det konstaterede vi efter vi havde haft min CPU (også Q6600) over i hans bundkort, hvorefter den ikke virkede da den kom tilbage i min egen comp. Med andre ord, hans bundkort har ødelagt 2 nye Quad Core CPU'er. Hans bundkort har haft en fabriks-fejl som har forvoldt følgeskade på de 2 CPU'er. Det er tilsyneladende en meget sjællend fejl, men begge vores systemer at ret nye (byggede dem for ca. 4 mrd siden) Jeg ville jo bestemt mene at butikken skal erstatte hans bundkort og følgeskaden (de 2 CPU'er) Og så må butikken hive pengene hjem gennem Asus som har lavet det defekte Bundkort.. Deler i andre samme holdning ??
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
bbs
Elite Nørd
22-07-2008 12:27

Rapporter til Admin
Lyder til at du har haft et overordentligt godt liv..
--
[3.0P4 HT, 800MHZ][ThermalRight 947U@14dB/36CFM][ASUS P4P800C Deluxe][2x512MB Kingston PC3200][GigaByte 9800PRO][120 GB Maxtor][Chill Innovation 510W][TT Xaser III Lanfire, SØLV][17" TFT]
#2
illuzioN
Mega Supporter
22-07-2008 12:29

Rapporter til Admin
#1, lige min tanke ;) Send dem ind til RMA og få dem byttet.
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#3
gekko_man
Monster Supporter
22-07-2008 12:33

Rapporter til Admin
#1 Jep...
--
Med løven på vor stolte bryst, vi følger jer fra kyst til kyst - Forza FCK!
#4
Leon
Gæst
22-07-2008 12:39

Rapporter til Admin
Joe tak, ikke til meget hjælp. Men tak :P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
gekko_man
Monster Supporter
22-07-2008 12:43

Rapporter til Admin
#4 Du har dit svar i #2...
--
Med løven på vor stolte bryst, vi følger jer fra kyst til kyst - Forza FCK!
#6
Leon
Gæst
22-07-2008 12:49

Rapporter til Admin
ok, jeg kom vist til at sidde og føle mig heldig over i mener jeg har haft et overordenligt godt liv :) Ok tak til #2, for den hurtige respons. Og jeg havde tænkt mig at gøre det samme. Vil dog lige høre om i mener de vil dække for begge CPU'er eller kun den ene? Sagen er den at min vens defekte bundkort og hans CPU kommer fra samme butik, men min CPU, som også er blevet ødelagt af bundkortet kommer fra en anden butik. Det er en direkte følgeskade af bundkortet (det er der ingen tvivl om) vi har endda målt strømmen. Men tror i de dækker for min CPU også? eller skal vi igang med en lang kamp med dem?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
Raun
Gæst
22-07-2008 12:49

Rapporter til Admin
Godt være du ikke lige skal fortælle dem den historie ved en rma, at du har brandt 2 cpu'er af på samme bundkort, da det nok ville bebrejde dig for nr 2 som er futtet af.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
Raun
Gæst
22-07-2008 12:53

Rapporter til Admin
NU kunne jeg lige se din cpu var fra et andet sted, så rma, må du køre der igennem. Men hvis man vil være den ærlige bruger uden at snyde en forretning, så burde du ikke få din cpu dækket, da det er selvforskyldt.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
Fjummer
Super Nørd
22-07-2008 12:55

Rapporter til Admin
#8 Det er da ikke selvforskyldt. Han har haft et defekt bundkort som har brændt komponenter af dette skal producenten af bundkortet naturligvis dække
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#10
|Smash|
HOL Moderator
22-07-2008 12:59

Rapporter til Admin
RMA'en dækker. Hvem der i sidste ende ender med at betale skal du ikke bekymre dig om, det er ikke dit problem. Delene skal sendes ind til den butik hvor de er købt.
--
STOP! - Vi er løbet tør for Jomfruer!
#11
Raun
Gæst
22-07-2008 13:00

Rapporter til Admin
Er jo selvforskyldt idet du har konstateret en defekt i forvejen. hvor du så har prøvet med en ekstra cpu. Det kan kun være selvforskyldt. Ved godt det er den eneste måde en hjemmebruger kan teste det på, men det gør det jo ikke til den perfekte måde. Hans egne ting i computeren skal nok blive erstrattet, men din cpu som du har prøvet med, burde i realiteten ikke blive dække af nogen andet end dig selv.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
L00t
Nørd
22-07-2008 13:01

Rapporter til Admin
Uanset, så er det ikke butikken som kommer til at punge ud, men fabrikken... så det er der vist ikke noget odiøst i.
--
den danske sprog er en svær en at trykke sig ud i
#13
Leon
Gæst
22-07-2008 13:01

Rapporter til Admin
Tak #9, det ville jeg også mene og det er også hvad jeg har fået af vide af mine andre giga-nørd venner. Men frygter lidt at det bliver en kamp. Vi skal ned i butikken imorgen, så skriver jeg lige hvordan det står til når jeg kommer hjem. Tak for hjælpen folkens.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
Raun
Gæst
22-07-2008 13:02

Rapporter til Admin
Men hvis du sender din egen cpu ind til der hvor du købte den, bliver den også dækket, du skal bare ikke fortælle at den er brandt af ved du prøvede at sætte den i din vens dekfekte bundkort.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#15
DwArK
Supporter
22-07-2008 13:03

Rapporter til Admin
#11 ikke selvforskyldt De fandt jo ud af det var defekt ved at teste hans cpu for at se om det var den der var noget i vejen med... og så futtede den også af... De vidste jo ikke at bundkortet brænder cpuen af og så smed en ny i.... :)
--
Amd 3800+ 64 2x512 Geil dual 2x512 hyperx dual, 512mb Ati Radeon X1950 Pro, Creative Audigy 2 ZS, Microsoft Explorer Intelli 3.0, Steelpad
#16
Leon
Gæst
22-07-2008 13:06

Rapporter til Admin
ahh, så lige der var kommet et par nyttige indlæg imens jeg skrev min. Tak for hjælpen folkens. Jeg lader jer lige vide hvordan sagen kommer til at udvikle sig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#17
Raun
Gæst
22-07-2008 13:07

Rapporter til Admin
#11 Det vil stadig være selvforskyldt, da det ikke er den korrekte måde at teste det på. og det kan ikke være et fimas ansvar at folk self ikke selv har udstyr til og teste pc udstyr korrekt. Det jo lidt de samme hvis kære fru jensen, har en bil som er sporret helt forkert og så æder dækkene på en dag, og selv putter nogle nye på, som også bliver ødelagt, hvorefter hun kræver at mekanikeren skal dække begge sæt dæk. Sådan er verden jo ikke. Ved en defekt skal man jo søge ekspertise hjælp, da brugeren selv er skyld i foværrings skaden.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#18
SimonKL
Juniorbruger
22-07-2008 14:18

Rapporter til Admin
Naturligvis er der INTET at komme efter i den sag. Læs hvad #17 skriver, det er lige præcist sådan det er. - Ren LOGIK! Men synd for fyren, helt sikkert.
--
#19
Leon
Gæst
22-07-2008 14:36

Rapporter til Admin
#17 Det er jo ikke alle og enhver der har hele udstyret til at lave diagnostics og teste kredsløb der hjemme. Så der var ikke så meget andet vi kunne gøre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#20
jespert
Monster Supporter
22-07-2008 14:57

Rapporter til Admin
#0 Send de enkelte dele til RMA der hvor de er købt, og så afvent butikkens svar. Lad være med at skrive andet end delene er holdt op med at virke. BTW så er det en utrolig latterlig overskrift til så lille et problem!!!
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#21
MeSleepy
Super Supporter
22-07-2008 14:58

Rapporter til Admin
#19 Jo, i kunne have sendt hans udstyr intil på en RMA. Uden at teste selv. I vælger at begive jer ud i noget i ikke har udstyr og ekspertice til. Hvilket er jeres egen skyld.
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
Giver 17# helt ret. Men selvfølgelig ærgeligt for forbrugeren i sidste ende.
--
[email protected] | P5Q DLX | 4GB XMS2 CL4 | HD4870 | TX750W | VRaptor 300GB+F1 750GB+WD 400GB | TT Soprano DX | Z2300/Z5500 | SM245B+ 24" | Vista 64Bit
#23
Seeker
Elitebruger
22-07-2008 16:03

Rapporter til Admin
Mit forslag er at sende CPUerne tilbage til deres respektive købssted som almindelige RMA. Hvis de brokker sig så har de bevisbyrden da det er under 1 år gammelt og hvis det mod forventning skulle bevises at den er død "grundet uforsigtig brug" vil du kunne sende denne dokumentation til sælger af mobo og forlange at de betaler for CPUerne. I den ideelle verden ville det forgå nemt og gnidningsfrit, men du slipper nok ikke for at involvere forbrugerstyrelsen, hvis RMA på CPUerne bliver afvist.
--
#24
thomas_bk
Elitebruger
22-07-2008 17:19

Rapporter til Admin
Hvis du har en indbo forsikring med el-skade, vil jeg mene at den skal dække cpu'en. Det er jo en el-skade at det bundkort brændte cpu'en af.
--
E8400, 2GB HyperX PC6400, 8800GTS 512MB, XIGMATEK S1283, X-FI EXTREMEGAMER, P5K, CORSAIR HX620W, Antec LIFESTYLE SOLO, SONY CMT-SE1, WIN-XP
#25
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 17:21

Rapporter til Admin
0# Du skal lige huske at der med 100% ikke er nogen forhandler der dækker følgeskader da de ikke er forpligtet til det.
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#26
thomas_bk
Elitebruger
22-07-2008 17:31

Rapporter til Admin
Gider folk lade være med at komme med "ulovlige" metoder til at fuppe diverse leverandører. Jeg synes ikke at det hører hjemme her....
--
E8400, 2GB HyperX PC6400, 8800GTS 512MB, XIGMATEK S1283, X-FI EXTREMEGAMER, P5K, CORSAIR HX620W, Antec LIFESTYLE SOLO, SONY CMT-SE1, WIN-XP
#27
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 17:39

Rapporter til Admin
26# Enig :)
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#28
jkgeyti
Junior Supporter
22-07-2008 17:44

Rapporter til Admin
#26: Om noget sted hører det da hjemme på hol.dk - RMA- og forsikringsfusk bliver da bragt op hver eneste gang vi har en lignende sag ;)
--
http://www.jkg.dk[...]
#29
Leon
Gæst
22-07-2008 18:07

Rapporter til Admin
Tak til alle for det nyttige feedback (pånær selfølgelig jespert, SimonKL og MeSleepy som havde lidt barnlige/uintelligente kommentare) Tråden kan hermed lukkes.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
Schred
Supporter Aspirant
22-07-2008 18:41

Rapporter til Admin
#29 - beklager at jeg bryder den lukkede tråd, men mener jeg har noget at tilføje. Jeg har selv i forbindelse med opsætning af en server brændt et par cpu'er (xeon) af på et tyan dual xeon bundkort. Da bundkortet var defekt sendte jeg dele retur til butikken med et kort brev og en forklaring på hvorfor de skulle erstatte processorerne - forklaringen indeholdte naturligvis en henvisning til købelovens §80 :Erstatning for mangler - stk. 4, genstanden savner egenskaber, som må anses tilsikrede At du tester bundkortet med to forskellige cpu'er, er alm. fejlfinding, hvilket vi alle gør, og derfor er du ikke selvforskyldt da bundkortet er defekt. Medmindre du har registreret at det gav fejlstrøm forinden du testede cpu nr. to. Så mit råd er at lave reklamationen overfor sælger at bundkortet samt to cpu'er er ødelagt pga. en defekt i det købte produkt. Jeg er ikke jurist hvorfor jeg ikke er 100% sikker på hvorledes formuleringen bør være, men henvend dig evt. med samme spørgsmål her: http://www.familieadvokaten.dk[...] Her ved de noget om de juridiske aspekter - og her gætter folk ikke på hvad de synes der er "logisk" men her kommer der juridiske svar. Held og lykke.
--
schred
#31
Leon
Gæst
22-07-2008 19:22

Rapporter til Admin
#30 - Hey Schred. Se det der er difinationen på god hjælp, med referance og det hele. Yderst fornemt, takker :P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#32
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 19:26

Rapporter til Admin
30# Nej men forhandleren er ikke forpligtet til at dække følgeskader. Nogle er flinke at gøre det, har haft vendt denne med en jurist og du kan ikke stille en forhandler til ansvar for en følgeskade. --
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#33
Latisimus
Ny på siden
22-07-2008 19:29

Rapporter til Admin
Burde det ikke være: #30 "JA", men forhandleren er ikke forpligtet til at dække følgeskader ??
--
#34
|Smash|
HOL Moderator
22-07-2008 19:35

Rapporter til Admin
Ofte foreslår forhandleren selv at man tester produktet med en anden enhed eller en tilsvarende.
--
STOP! - Vi er løbet tør for Jomfruer!
#35
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 19:55

Rapporter til Admin
34# Ja forslår, de tvinger dig jo ikke, man burde se det som en hjælp da det tit ik fejler noget, og så skal ikke betale fordi forhandleren ingen fejl finder på produktet.
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#36
MeSleepy
Maxi Supporter
22-07-2008 20:15

Rapporter til Admin
#29 Sjovt det er alle der ikke lige støtter dig der har barnlige/uintelligente kommentare...Men folk der opfordrer til ulovligheder m.m kommentarer syntes du fint om. Siger vist mest om dig selv.
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
#37
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 20:28

Rapporter til Admin
36# Hvis du ikke har noget at sige så lad dog vær med at skrive i denne tråd !!!
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#38
Mr-AnToNiO
Monster Supporter
22-07-2008 20:51

Rapporter til Admin
jeg er enig.. luk dog tråden..
--
www.SmartPlanet.dk[...] - De vigtigste ting på nettet !
#39
illuzioN
Mega Supporter
22-07-2008 20:58

Rapporter til Admin
jeg er uenig.. åben dog tråden..
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#40
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 21:03

Rapporter til Admin
39# Og hvorfor så lige det? --
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#41
illuzioN
Mega Supporter
22-07-2008 21:06

Rapporter til Admin
#40 Og hvorfor så ikke lige det?
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#42
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 21:07

Rapporter til Admin
41# Mr tag lige og opføre dig lidt voksent, hvorfor mener du at denne tråd ikke skal lukkes?
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#43
illuzioN
Mega Supporter
22-07-2008 21:12

Rapporter til Admin
41# Mr tag lige og opføre dig lidt barnligt, hvorfor mener du at denne tråd skal lukkes?
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#44
rasmusholbek
Gæst
22-07-2008 21:15

Rapporter til Admin
JEG SIGER BAR UHELDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#45
LBan
Mega Supporter
22-07-2008 21:31

Rapporter til Admin
43# Han har fået svar og barnligt det er hvis dig, ligeledes også derfor jeg ikke svare mere i denne tråd fra nu af. Er det måske ikke barnligt at skrive jeg er uenig.. åben dog tråden..
--
Im programing ASP, C# and .NET What about you ? Dis`Que - http://www.disque.dk[...]
#46
Slingshot
Monsterbruger
22-07-2008 22:01

Rapporter til Admin
Hvis det er den værste ting der er sket i dit liv at du har mistet noget materielt så er du enten meget ung eller også meget heldig.
--
#47
MeSleepy
Maxi Supporter
22-07-2008 22:13

Rapporter til Admin
#37 Hvad med du fulgte dit eget råd??? Du er da vist den der skriver det mest unødvendige her.
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
#48
illuzioN
Mega Supporter
22-07-2008 22:23

Rapporter til Admin
#45, utroligt du ikke har fanget den endnu ;)
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#49
jespert
Monster Supporter
22-07-2008 22:30

Rapporter til Admin
#29 hvad h.... er det for noget lort at skrive??? Jeg kommer med et råd, og så mener du det er en Barnlig kommentar? Det eneste barn her er da vist dig #0, så åbenbart ikke har en skid forstand på hvad du laver, og derefter opretter en tråd, hvor hele verden skal have ondt af dig, fordi det er "den værste dag i dit liv" - sig mig hvad er det for noget lort at skrive??? Over and out... håber du selv kommer til at erstatte hvad du har ødelagt.
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#50
merrild
Supporter
22-07-2008 22:37

Rapporter til Admin
Enig Magen til fjols prøv noget du kan klare
--
test
#51
Team_CSC_Ulrik
Monster Supporter
22-07-2008 22:47

Rapporter til Admin
#0 Nu har jeg ikke læst alle svar, men hvis du sender den til RMA og bare skriver den er holdt op med at virke, så burde du meget vel få en ny. For forhandleren skal bevise, at det er dig som har lavet en fejl. Kom selv en gang til at brænde mit bundkort af, fordi en ledning var knækket, også ville jeg lode den fast igen. Gik også rigtig fint, lige indtil jeg tabte lidt af det der lodetin (eller hvad det nu hedder) ned på bundtkortet, og ja så virkede lortet ikke mere. Fik fjernet det, ogs sende det så ind til RMA, og sagde det bare holde op med at virke, også modtog jeg et nyt. Ja det er at snyde, og var min egen skyld. Men hvad de ikke ved kan de ikke have ondt af, og de snyder sku nok selv deres kunder ;) Og nu er det også rigtig mange år siden :)
--
Mangler du et sted for Harry Potter-fans? Besøg http://www.azkaban.dk[...]
#52
Dr.Nemo
Elite Supporter
23-07-2008 00:47

Rapporter til Admin
Øv! Troede det var en hyggekrogs-sludder med den overskrift :( Det der ville være en "shit happens" dag for mit vedkomne. #0 Må leve et sukkersødt liv, hvis slige kan udløse den infame titel. Send bundkortet tilbage med en forklaring på problemet og hvad det har medført, lad dem selv futte et par cpu'er af så skal de nok spille efter jeres pibe...
--
[#sargool] Spil noget Mædl - dit svin
#53
Leon
Gæst
23-07-2008 11:55

Rapporter til Admin
#29 Nej, at skrive at en kommentar er useriøs er ikke barnligt, derimod at gaa ind på en tråd for at hjælpe nogle og istedet sidde at skrive "Lort" og sådanne. Det er barnligt. Kom dog med noget seriøst ligesom de fleste her inde kan finde ud af..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#54
Latisimus
Ny på siden
23-07-2008 12:01

Rapporter til Admin
#50 er du et selvstændigt tænkende individ? eller skriver du "Enig, magen til fjols, prøv noget du kan klare" til nogen om noget du slet ikke fatter brik af? Prøv istedet at bidrage med noget.
--
#55
Latisimus
Ny på siden
23-07-2008 18:19

Rapporter til Admin
#49 "jespert" Du skriver i #49 Hvad h.... er det for noget lort at skrive??? Jeg går ud fra at dit "h...." er censur for "helvede". og hvis det er, hvordan kan det være du så ikke censurere dit højest intelligente ord "lort" ?? Det er måske fordi du er meget kristen, så ordet HELVEDE er meget værre at skrive på et forum som dette end ordet LORT ??? Gå dog et andet sted hen hvor du kan føle dig mere hjemme. f.eks. Arto
--
#56
Totalgamer
Super Supporter
23-07-2008 18:21

Rapporter til Admin
25# Ævl! Nogle forhandlere er flinke! Jeg kom til at kortslutte mit bundkort, og jeg sendte det ind til dem. Min blæser havde været defekt, det var grunden. Han ringede idag, og sagde at det var min fejl, men han ville være flink at sende en ny. Så jeg får et gratis på min fejl.
--
|Q9450|Evga nForce 780i|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint F1|2x2 Gb Mushkin 1066 mhz|Corsair TX750|Vandkøling kommer senere ;)
#57
jespert
Monster Supporter
23-07-2008 18:56

Rapporter til Admin
#55 hvis jeg skulle censurere alt jeg mener om dine indlæg, så vil der ikke være noget tilbage...
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#58
Anima
Monsterbruger
23-07-2008 19:51

Rapporter til Admin
Hehe, kan også godt lide at brugere som ikke synes det er fair at lyve overfor forhandleren er enten barnlige eller uintelligente xD Jeg ville da have ringet ind til det sted hvor jeg havde købt tingene for at høre forhandlerens bud på hvad der skal gøres. Bevares, du skal betale et gebyr hvis det ikke fejler noget, men når du jo er sikker på at den er gal et eller andet sted, så afleverer du sq da din PC til rep. Og fint nok at man ikke må nævne P2P programmer og henvise til diverse hjemmesider med ulovlige torrents - men man må sq godt foreslå folk at begå bedrageri. Jamen jamen, hol.dk, hvad sker der lige for dig?! Det er netop pga. folk som #0 som gør, at forhandlere i Danmark har så svært ved at drive en forretning. Og hvad fuck sker der for at folk skal lege forumpoliti? - lad dog MODERATORERNE om det!
--
To forget is to repeat at glemme er at gentage

Opret svar til indlægget: Den værste dag i mit liv

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning