Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Intet svar fra HP support

Af Ny på siden Hare45 | 03-11-2009 21:09 | 1274 visninger | 13 svar, hop til seneste
Efter at have købt min HP bærbar med windows vista. Har jeg valgt at opdater til W7. Jeg bestilte w7 i lørdags fik af vide at jeg først skulle sende et billag ind, det har jeg gjodet. Men efter et par dage er der intet sket med min ord står bare som ny. Andre som har haft sammen oplevelse ?
--
#1
Tyller
Ultra Nørd
03-11-2009 21:16

Rapporter til Admin
Der går nok et par dage endnu....
--
I Reject Your Reality And Substitute My Own
#2
Fatter
Elite Nørd
03-11-2009 21:17

Rapporter til Admin
HP holder vel også weekend som alle andre, de har vel først fået dine bilag igår eller idag, desuden er du jo sikkert ikke den eneste kunde i butikken. Så mon ikke du skulle have lidt tålmodighed.
--
Med venlig hilsen Fatter 8220 Brabrand [email protected]
#3
Hare45
Ny på siden
03-11-2009 21:34

Rapporter til Admin
Yes men har uploadet bilaget som jeg har fået af vide. De modtaget det jo med det samme .
--
#4
MathiasH
Gigabruger
03-11-2009 21:35

Rapporter til Admin
Slap nu af - du er ikke den eneste kunde, så det skal nok komme...
--
#5
Hare45
Ny på siden
03-11-2009 21:44

Rapporter til Admin
Har aldrig oplevet en service så langsom. Ville bare værre sikker.
--
#6
M.Mikkel
Ultrabruger
03-11-2009 22:13

Rapporter til Admin
Nu er du nok ikke deres eneste kunde og med den tålmodighed så gad jeg sku ikke sælge noget til dig
--
#7
Hare45
Ny på siden
17-11-2009 12:06

Rapporter til Admin
Roligt dog. Jeg har dog stadig ikke fået det sendt. De accepterede det og siden da er ingen ting sket.
--
#8
Accroft
Megabruger
17-11-2009 12:10

Rapporter til Admin
Okay Syntes simpelthen i skal slappe af! Alle skriver bare "Slap af" - Luk nu! Han spørger fordi han vil vide om der skal gøres mere ud af dette!
--
Linux er vejen frem - Kun Windows brugere der stopper fremskridtet
#9
Hare45
Ny på siden
17-11-2009 12:23

Rapporter til Admin
synes i jeg skal gå videre med det eller vente ?
--
#10
Thomas Jensen
Juniorbruger
17-11-2009 12:43

Rapporter til Admin
#9 Hvad vil du gå videre med !?? Bestilte 2 updateringer d. 29/10 dem fik jeg først i fredags. giv dem lige en chance du er jo ikke alene om at skulle have en updatering. alle der bestiller skal have dem lavet i skotland og så sendes de derfra, så kan ikke se hvad problemmet er, andet end at du sætte dig selv aover alle andre og deres ordre. de bliver behandlet i den rækkefølge de modtages i og der vil gå 2-4 uger inden du får den. tag en slapper og vær kun glad for du får Win7 gratis og kun skal betale 200-270kr. for fragt.
--
intet endnu
#11
BloodClaw
Elitebruger
17-11-2009 13:16

Rapporter til Admin
#10 Det er da stadig elendigt at det skal tage så lang tid at sende en DVD og en serial key, selvom der sikkert er en del der skal have dem. Det er ikke ligefrem første gang at denne opgraderingsservice tilbydes, så de burde kunne finde ud af det.
--
#12
Thomas Jensen
Semibruger
17-11-2009 13:59

Rapporter til Admin
#11 øhhhh serial key !??? Nu er det sådan at disken bliver lavet specielt til den maskine man reg. så den kan ikke bruges på andre pc'ere, den er sat op til kun at virke på den maskine med det gamle Vista Key nr samt serie nr. på maskinen som man har reg. ordren med. så man får ikke en key med. der er jo en grund til den derfor kan gives gratis med og kunden kun skal betale fragt, det er jo ikke en full version skal efterfølgende kan installeres på en anden pc. det er derfor det tager 2-4 uger da disken skal laves rigtigt første gang.....de de korrekte info.
--
intet endnu
#13
moon.dk
Bruger
17-11-2009 15:01

Rapporter til Admin
HP support er ikke HP selv, det er et andet firma der har budt ind på at tage supporten, de laver så din sag, og så sender de dit request vidre, som først skal forbi en leder, som så sender til HP som så først derefter sender til dig, super service de har.. NOT!
--

Opret svar til indlægget: Intet svar fra HP support

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning