Kender ikke selv denne butik har aldrig handlet der
men der er både kontakt informationer samt en fysisk butik man kan besøge så den ser da sikker og seriøs nok ud i mine øjne
--
Dåse Er Hvad Det Er!
Takker for svaret #1 men jeg har set nogle tråde herinde hvor der var både pro og contra på trods af, at den har alle de ting du beskriver. Det er reelt nok går jeg ud fra, men der er de ting med service og support ligesom RMA og folk der følte, at de løb om hjørner med dem ved at køre dem trætte i RMA-sager f.eks. eller ligefrem ikke tilbagesendte dem tingene. Det er mest der, jeg vil hen mht. kommentarer om det er klogt, at handle netop Mp3-player dér. ;)
Er der nogle flere der har godt input?
--
#0
Har du prøvet at google dem? Det gør jeg altid - de vil stort set altid dukke tråde fra diverse forums op hvis der er noget råddet ved et firma - og gør der ik det så plajer den at være go :)
Man skal self læse trådene også :D
//M
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
Har ikke haft nogle problemer med dataworld, og plejer at handle der, da jeg så kan hente det selv.
--
YEAH, har fundet på noget vildt sejt at skrive HER... damn, har bare glemt det ;P
#3 Takker for svar også her. :)
Har prøvet og være på Google og fundet nogle tråde igennem dem her på
http://www.hol.dk[...] og en enkelt blog men den var ca. 1½ år gammel med en dårlig oplevelse men ikke af den værste skuffe hvis jeg selv skal sige det. Har også skrevet det i min første post men måske har du overset det, at jeg allerede har læst et par indlæg omkring dem. ;)
Desværre drejer det sig ikke lige om et grafikkort eller lignende men om en Mp3-player fra Creative. De plejer, at komme i en god indpakning og er nok ikke så udsatte og sarte som et grafikkort. Så, nok en del mindre problemer.
Min bekymring - for at nævne det endnu engang her - er dog mht. hvad det firma yder som service HVIS der nu skulle gå noget galt BAGEFTER. Jeg tænker her på kundeservice, venlighed, om de er imødekommende, om der er hurtig levering efter reparation/reklamation, om en RMA-sag bliver behandlet korrekt og uden forsinkelser i dage- eller ugevis, om de giver penge retur hvis det er deres problem, om de nægter tingene osv. osv. osv.
Desuden vil jeg også gerne høre, om de sender varerne hurtigt afsted som de påstår på f.eks. edbpriser.dk eller om det er bare snak.
Men vil gerne høre mere... ;)
--
#4 Jeg kan desværre ikke hente tingene selv men skal have sendt dem siden jeg bor i den anden ende af landet. ;)
--
Jeg handler 1-2 gange om måneden i den fysiske butik. Jeg har indtil videre ikke haft nogen problemer, men der har heller ikke været nogle defekter.
--
Tænk før du taster.
Når den blå røg er sluppet ud, så virker den ikke mere!!.
#6
Deres RMA politik er garenteret den samme om det er et gfx eller en mp3 player - så mht bør du ikke have nogen skrupler hvis du kommer til konklutionen at du vil handle der :)
Desuden er der for det første ik vildt meget der kan gå i stykker ved en mp3 player (Som en RMA dækker) og Creative er jo et kendt mærke så ligemeget hvad tror jeg ik det vil give dig problemer at handle der :)
//M
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
#5 Hmmm..., takker for linkene. Jeg har indtil videre det indtryk, at det er lidt blandet hvad man kan høre og læse om dem.
Altså, det vil sige de synes, at ligge et sted i midten mht. både skuffelser og almindelige, okay oplevelser som folk skriver om.
Men det får mig endnu ikke til at føle mig tryg nok til at handle der og især ikke over nettet og når man ikke selv kan dukke op i forretningen fysisk pga. afstandene hvis problemerne skulle opstå. Det ville være en anden sag hvis jeg boede tæt på. :(
--