når du køber hos dem, er deres service ret god - men det kræver rma til udlandet.
Hvis du vil have det lettere, så er det måske en fordel for dig at købe via dansk teleudbyder (f.eks. 3, tdc eller telmore)
--
Consider it as a free bump
#1 Nu har jeg lige haft en lenovo telefon som jeg 3 gange sendte til tyskland (den sendte en label og ups hentede på min adr) Så det er ikke problemet, dog var servicen hos lenovo lige til at lukke op og s*** i. Aldrig har jeg oplevet dårligere service og ligegyldighed. Så det er lige så meget hvordan deres service er når den kommer af sted (hvis den altså har en defekt)
--
Er nationen.dk nede, så kom på hol.dk
Deres kundeservice er desværre berygtet for ikke at være det bedste. Jeg købte en Oneplus 2 for en makker, fordi jeg fik en tidlig invite for min Oneplus 1, og derfor gik alt korrespondance igennem mig. Det endte med at den har været inde 3 gange og hver gang måtte han undvære telefonen i en måneds tid, da den skal serviceres i Holland og man skal koordinere opsamling og aflevering med UPS, hvilket ikke var lige nemt hver gang.
Jeg er dog ikke skræmt væk fra Oneplus, da jeg synes det er fantastiske telefoner og min Oneplus One lever stadig i bedste velgående med LineageOS på. Jeg overvejer dog om Oneplus 6 skal købes igennem 3, hvis nu uheldet er ude og jeg ikke selv kan fix den.
--
Sidst redigeret 05-01-2018 11:36
#3 Men blev den lavet så efter de 3 gange? Eller var de kolde i røven sagt på godt dansk?
--
Er nationen.dk nede, så kom på hol.dk
engang var deres support ikke ret god. men det har de lavet om på da jeg skulle sende min oneplus one til rma tog det lang tid og man talte med en ny hver gang.
Da jeg hade et problem med min oneplus 5 hade jeg en helt ny telefon i hånden på under 48 timer efter jeg først skrev til dem
--
Jeg har også kun hørt de skulle være blevet bedre siden de først kom frem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Kan kun anbefale dig at købe direkte fra OnePlus frem for at købe dem hos eksempelvis 3.
Jeg indleverede min nu daværende OnePlus 2 med en defekt home-button hos UPS. Den skulle sendes til værkstedet i Polen. 3 dage efter, modtager jeg min telefon med en helt ny skærm med dertilhørende home-button. God korrespondance og flinke kundeservicemedarbejdere, der hurtigt svarer tilbage.
Min far ødelagde skærmen på sin OnePlus 3. Han havde endda købt forsikring hos 3, så han skulle betale en meget lille selvrisiko for at få skærmen udskiftet. Det tog dem 2 MÅNEDER at klare denne reparation/udskiftning af skærm, som resulterede i en ombytning af telefonen, efter en klagemail til 3's direktion. Telefonen blev også væk undervejs.
--
Lommelygte: +8/-0 (#321, #327, #762, #1617, #2362, #2474, #2641, #2707)
Jeg havde købt en 5t, men fandt senere ud af at jeg ikke havde brug for den, så skrev til deres livesupport. Jeg fik bare en returlabel og supporteren klarede resten. Det gik uden problemer og jeg fik mine penge tilbage.
--
Dette indlæg bliver overvåget af NSA.
#4 De første 2 gange var de kolde i røven over det. Til sidst virkede den som den skulle.
Det skal dog siges det er omkring 2 år siden, så der kan være sket væsentligt meget siden. Sidst jeg tjekkede varn den løbende joke på
www.reddit.com[...] stadig at deres kundeservice er ringe.
--
Har lige haft en gammel OnePlus 3 til RMA ved OnePlus.
Oprettede sagen på deres side, hvorefter en repræsentant svarede tilbage og skulle bruge flere oplysninger, hvilket han fik. Herefter sendte de en fragtlabel fra DHL, som så kom og afhentede pakken 2 dage senere. Det var d. 28 december.
Jeg modtog min telefon tilbage fra rep d. 3 januar... Så det gik jo rimelig tjept :)
--
#10 Hvilken fejl var den inde med?
Står selv med min OP3 der lider af det velkendte problem med manglende fokus på bag kamera.
Hvis det var denne fejl, din var inde med, ved du om de har lavet reinstall af andriod på den?
--
I5 4690K - MPower Z97 - Gigabyte 760 2 GB - 8 GB G.Skill TX 2600 MHz - 850 Evo 500 GB - WD Red 4TB - Evga 850W G2 - FD Define R5
#11
Havde problemet med kameraet. Sendte den til Polen og fik den hjem 6 dage senere.
Jeg havde wipet min og kun lige forbundet til WIFI, men den kunne huske koden da jeg fik den hjem igen. Så ingen formatering på min.
--
Så det virker som om de er ok at købe direkte hos dem. Den er jo også udsolgt hos telmore og yousee alligevel (Star Wars edition) Køber ikke hos 3.
Jeg får bestilt i næste uge. Tak for svar.
--
Er nationen.dk nede, så kom på hol.dk
--
Sidst redigeret 06-01-2018 16:31
#11
Dens ladestik var i stykker, så stikket kunne ikke komme helt i bund og dermed heller ikke benytte Dash Charge + GPS var mere eller mindre useless, da den ikke kunne holde signal.
De skiftede bundkortet :)
--
Sidst redigeret 06-01-2018 19:31
Købte min gamle 3T gennem deres Webshop og tilmed en forsikring hos et selskab de arbejder sammen med.
Skulle sende min telefon til Polen, men der gik 5 dage fra jeg sendte den, til at den var i mine hænder igen.
--
"Start where you are. Use what you have. Do what you can."
- Arthur Ashe
--
Sidst redigeret 06-01-2018 19:33
Det ta'r som regel 14 dage hos Lenovo, så 5-7 dage hos oneplus er helt ok.
--
Er nationen.dk nede, så kom på hol.dk