Problemet kan være bandsteering.
Hvis problemet er opstået efter du slog 2.4 gig til, kan dine enheder og routeren have svært ved at få skubbet enheden over til 5gig (som det er meningen)
Hvis fejlen forsvinder ved at du slår 2.4 fra igen, kan en ekstern router nok være din eneste løsning.
Bandsteering delen kan svjv IKKE slåes fra på deres routere (technicolor)
Se om du kan låne dig til en ekstern router?
--
fejlen forsvinder ikke ved at slå 2.4ghz fra igen.
lige nu kører jeg kun på 5ghz og der mister jeg også forbindelsen ca. 2 gange i timen
--
Kick ass Dont kiss it
Ryger du helt af wifi, eller bibeholdes forbindelsen, men du kan bare ikke loade hjemmesider mv?
Sker der samtidig på flere enheder af gangen?
Har du prøvet at bruge en wifi analyzer app eller stofas egen wifi scanner app?
--
jeg ryger helt af forbindelsen på alle devices i huset.
og vi har alt lys lyd og tv til at køre over der så det er et ret stort problem ikke at kan tænde/slukke lyset flere gange i timen
--
Kick ass Dont kiss it
Bider du mærke i om routeren "lyser anderledes" når det sker?
Kommer forbindelsen af sig selv hvis du venter fx 5-10minutter inden du genstarter?
Det er svært at sige om det er signalet eller routeren der er træls.
Hvis du bor tæt på en Stofa butik ved jeg at de bytter routeren uden at stille spørgsmål :)
--
#0 Jeg har smidt dig en PM
--
-----------------
Lars B. / ZulfoDK
signalet kommer tilbage 2-5 minuter efter uden man gør noget ved routeren eller noget. jeg har ikke lagt mærke til om den lyser anderledes end. hvad den normalt gør
--
Kick ass Dont kiss it
6# er meget kyndig - tænker bare du kan tage den med ham i PM
--
#0 Jeg skriver lige lidt til dig i PM :)
--
-----------------
Lars B. / ZulfoDK