1. Smid din iPhone ud af vinduet
2. Køb en Android telefon
Problem Solved!!
Når man ikke kan bidrage konstruktivt bør man helt lade være
--
There's no place like ::1
--
Måske har du slået mobildata fra? En Google søgning får mig til at tro det er en dårlig dansk oversættelse, som egentlig bare betyder at der ingen forbindelse er til internettet.
--
Genstart routeren. Måske skal du slå til/fra i indstillinger - og jeg ved ikke hvilken funktion du skal slå/til fra. En eller flere apps kunne måske forringe internetforbindelsen. Har du mulighed for at nulstille indstillingerne?
--
Og det er ikke fordi du har brugt alt det data du har i dit abonnement? Selvom de siger de kun sætter hastigheden ned er det jo ned til en niveau, hvor der lige så godt ikke kunne være nogen forbindelse.
Har du prøvet at genstarte din iPhone?
--
Det var også min første tanke sidst på måneden, at måske havde jeg brugt alt min data, men nu hvor vi har passeret d.1 og regningen er betalt, at det ikke kan være fordi, at jeg har opbrugt alt (12gb) min data.
Jeg har også prøvet at gendanne - starte den.
Jeg har prøvet og googlet svaret, men der findes ikke rigtig noget på det.
--
Har du prøvet at nulstille dine dine netværksindstillinger under generelt> Nulstil ?
Hvis det ikke virker prøv lige at gå under Indstillinger>mobil>mobildata netværk> og kig om din Mobildata APN står rigtigt.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.
#7
Det virkede at nulstille netværksindstillingerne... Tusind tusind tak for hjælpen :)
--