Hej,
Jeg har for et par dage siden erhvervet mig et stykke software hos SYCODE. Når man betaler for softwaren får man tilsendt en produktnøgle baseret på ens Host ID/fysiske netværks adresse, som burde være fast for den enkelte computer.
Da jeg modtog koden og skrev den ind, fungerede tingene fint, men kun indtil jeg genstartede, hvorefter koden ikke længere kunne verificeres på min computer.
Jeg blev pludselig i tvivl om, hvorvidt jeg havde været tilsluttet en VPN forbindelse i det øjeblik jeg havde bestilt koden, og jeg bad derfor om en ny på baggrund af dette.
Denne gang sørgede jeg selvfølgelig for, at jeg ikke var tilsluttet noget andet end min trådløse router.
Til min store ærgelse kan jeg dog konstatere, at den nye kode heller ikke virker mere. Og nu skriver de, at de ikke vil sende mig en ny, men at jeg skal løse det med min IT-afdeling (hvilket må være Jer). Den fysiske adresse skifter hver gang jeg genstarter!
Hvad skal jeg gøre?
Min computer er en MacBook Pro 15" der kører XP over Bootcamp. Mit hjemmenetværk består af en Airport Express og intet andet.
Alle forslag er højt værdsat!
--