Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Programmering og webdesign \ Programmering
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology.

Af Juniorbruger Flojstrup | 03-08-2011 10:23 | 1484 visninger | 12 svar, hop til seneste
Goddag HoL. Jeg synes lige at jeg vil dele dette link med jer. http://www.youtube.com[...] yderst interessant efter min mening, har dog ingen anelse om hvornår vi skal forvente at se det i spiludviklingen :)
--
#1
Thomaslje
Nørd Aspirant
03-08-2011 10:30

Rapporter til Admin
fuck det er vild grafik vil jo sige det er syger en crysis 2 så der skal de en seriøs computer til at trække det her
--
Apple er noget lort 1 større valgmuligheder for at vælge hardware 2 de skulle ikke være så dyre. 3 tag dog og lad folk vælge deres enegen apps
#2
Felius
Ny på siden
03-08-2011 10:32

Rapporter til Admin
det kunne være ret vildt ! Men vi skal og være realistiske, for hvis det kræver en supercomputer med 80 kerne, eller sådan noget, går det nok lang tid før vi for det at se :p
--
#3
Flojstrup
Juniorbruger
03-08-2011 10:36

Rapporter til Admin
#2 Ja bestemt. Det er nok for tidligt at få høje forventninger :)
--
#4
SShadowS
Junior Nørd
03-08-2011 10:38

Rapporter til Admin
Man kan godt høre folk ikke har undersøgt hvad det hele handler om, hele ideen er nemlig at den ikke skal regne de ting ud som ligger bagved, kun de pixel man kan se. Dette gør at man slet ikke skal have så mange kræfter til rådighed som før i tiden.
--
Q9450|Striker II Formula|8GB Ram|2xGainward460GTX GS SLI|BenQ XL2410T&BenQ M2700HD OCZ Vertex 2|4x1TB|4x2TB Raid0
#5
yes
Gæst
03-08-2011 10:42

Rapporter til Admin
Præcis som #4 siger. vores computere idag vil sagtens kunne få så detaljeret grafik , hvis bare spille udviklerne brugte den teknologi.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Flojstrup
Juniorbruger
03-08-2011 10:42

Rapporter til Admin
#4 Ja min viden indenfor det område er meget begrænset. Derfor er det også meget hyppigt at der kan opstå misforståelser :)
--
#7
HenrikM
Monster Nørd
03-08-2011 10:47

Rapporter til Admin
Klap nu lige hesten.. foreløbigt har de ikke præsenteret andet end varm luft, og de undlader behændigt at snakke om de mangler/problemer som alle der har lidt styr på tingene kan se der er i deres demostration - det er ikke ligefrem tillidskabende. (eller mao: hvis man havde været seriøs havde man sat mr. random engine koder til at se filmen, og så havde man efterfølgende imødekommet hans spørgsmål/indvendinger i kommenteringen). At lave en fulstænding statisk, repetativ firkantet verden med en eller anden sparse voxel representation er ikke SÅ svært.. http://img96.imageshack.us[...] ;)
--
#8
SShadowS
Junior Nørd
03-08-2011 10:52

Rapporter til Admin
#7 Tror du skal se på billedkvaliteten og detaljegrads forskellen mellem de to billeder ;) Er som at sammenligne Pia Kjærsgård og Leelee Sobieski. :D
--
Q9450|Striker II Formula|8GB Ram|2xGainward460GTX GS SLI|BenQ XL2410T&BenQ M2700HD OCZ Vertex 2|4x1TB|4x2TB Raid0
#9
ReneSDK
HOL Moderator
03-08-2011 10:54

Rapporter til Admin
Princippet er jo ikke meget anderledes end det PowerVR havde udviklet med deres Kyro og Kyro2 chips tilbage i start slut 90'erne, start 00'erne med Tile based rendering. Desværre måtte PowerVR's chips så sig slået af Nvidia og ATI's T&L rendering der bare var kraftigere generelt i forhold til Tile based rendering.
--
Indholdet i en signatur kan være spændende og lærerigt. Det er ikke sikkert det er det, men det kommer også helt an på hvilke øjne der læser det.
#10
HenrikM
Monster Nørd
03-08-2011 11:44

Rapporter til Admin
#8: det var også mere en joke, men der er også påfaldende ligheder... Kan vi blive enige om at ingen af dem er særligt realistiske ift hvad vi ser i spil i dag? Pæne procedurale landskaber er nemme at lave / kræver ikke artists, så hvad er grunden til at man ikke har gjort det?... #9: Det er nu noget helt andet, og tættere på "det normale" (og i øvrigt er princippet dominerende i mobile gpu'er i dag). Nu er de jo påfaldende tavse omkring teknikken, men det må forventes det er noget i stil med http://www.tml.tkk.fi[...] (og andre der har lavet lignende)
--
#11
JesperZ
Monsterbruger
03-08-2011 12:24

Rapporter til Admin
#4 Men man skal jo stadig beregne hvilke atomer der kan ses og hvilke der ikke kan.
--
i7 860 | Radeon 5850 | MSI P55-CD53 | 6GB DDR3 1333MHz | X-Fi Titanium HD | Corsair TX650W | 640+1024GB SATA3 Caviar Black | Cooler Master HAF932
#12
SMashdk
Superbruger
03-08-2011 12:31

Rapporter til Admin
#9 PowerVR tilebased rendering bliver brugt i stor grad idag :)
--
Q9550 - 6870 - p5q-e - 8gb ddr2

Opret svar til indlægget: Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology.

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning