Det er ikke en fejl, det betyder at der er fugt i dit ladestik. Advarslen skulle gerne forsvinde om nogle timer, når telefonen er HELT sikker på at ladestikket er tørt.
Du kan evt hjælpe telefonen på vej ved at puste lidt i stikket for at få vanddråber ud.
Brokker den sig stadig i morgen, skal den muligvis til reparation. Men som sagt. Hold den tør, og lad stikket tørre af sig selv, så forsvinder advarslen automatisk. Det nytter ikke at genstarte eller gendanne telefonen.
--
- Indsæt signatur -
min mobil er fra 18. marts 2019 hvis fejl bliv ved går jeg op i yousee butik
ville den fejl kunne komme under Producentgaranti ?
hvis de send mobil ind hos yousee til reparation hvad kan det kom til og koster mig
--
Nu er Galaxy S9 nogenlunde vandtæt, der er en grund til den her en IP68 certificering.Jeg oplevede det på min S9+ efter jeg havde været i bad. Jeg lagde den til tørre i en skål ris i 1 time, og efterfølgende ville den gerne oplade igen.Om garantien dækker det ved jeg ikke. Hvis du kan bevise at du har overholdt kravene til IP68 certificeringen, så burde de realistisk dække det - men praktisk? Ingen idé! :)
--
ok så jeg må op i yousee butik og snak med dem den bliv ved med og ikke og ville oplad mobil
og kom med de samme fejl
--