Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

ProShop - Deffekt telefon - ingen retur

Af Mega Supporter KenTor | 27-04-2012 10:52 | 1627 visninger | 17 svar, hop til seneste
halløj der ude! :) .. jeg købte min HTC One X igennem ProShop for 3 uger siden .. Der har været et problem med den hvor skærmen flimre i mørkefarver.. Desuden er der et hak i kamera linsen .. og det er IKKE et jeg selv har lavet.. Jeg ringede ind til ProShop for en uge siden og spurgte hvad jeg kunne gøre, så sagde de at jeg skulle køre til viborg for at få den ombyttet med det samme.. Så kører jeg til Viborg og får derefter at vide de ikke har nogen på lager ( Vi snakker om at kører flere hundrede kilometer her ) Jeg vælger så at køre hjem igen for så at der skal gå et par dage.. Jeg ringer til ProShop og får at vide jeg vil få tilsendt et returseddelmærke tingest så jeg kan sende den med posten, også vil de sende mig en ny .. nu er der gået 3 uger siden jeg købte den.. Jeg erkender jeg havde glemt sagen lidt pågrund af min skolegang.. Men nu vil de ikke tag den retur eller ombytte den.. det eneste de vil er at sende den til reperation, hvilket vil tag op til 2 uger.. Hvor står jeg henne med det her og har jeg muligheder for at få den telefon ombyttet alligevel på nogen mulig måde? Mvh. en desperat ProShop kunde! :)
--
Jeg er en fattigrøv! - HELP !
#1
KenTor
Mega Supporter
27-04-2012 10:54

Rapporter til Admin
Vil lige tilføje at den returseddel aldrig kom og at de nu benægter at nogen af deres medarbejdere vil gøre dette med mindre de havde oprettet en RMA sag .. jeg fik dog sjovt nok og vide at en RMA sag ikke var nødvendig når den skulle retur og jeg ville få en ny.. Har aldrig prøvet at have en RMA sag før så anede ikke helt hvordan det fungerede! ..
--
Jeg er en fattigrøv! - HELP !
#2
RRJ
Juniorbruger
27-04-2012 10:56

Rapporter til Admin
Altså Mener faktisk at ifølge Returretten, Så skulle du have afleveret den inden 14 dage. Efter de 14 dage har de deres fulde ret til at sende den til reparation, op til 3 gange. Findes der stadig problemer efter de 3 gange skal du evt have ny tlf
--
AMD FX 6100 BE - Gigabyte 990FXA-D3 - GeForce GTX 560 OC - 8GB Kingston 1600 - 2TB WD - 120GB OCZ SSD
#3
Dchang
Elite Supporter
27-04-2012 10:58

Rapporter til Admin
Der er ikke så meget at gøre når der er gået så lang tid. Du har ikke andet valg end at sende den ind til reparation.
--
#4
mr.hein
Supporter
27-04-2012 11:00

Rapporter til Admin
Plus at evt fejl og mangler på produktet skal sælger ha at vide indenfor 48 timer (husker det ikke 100%)
--
uddannet radio/tv forhandler. Ved Tv/Hifi spørgsmål smid mig en mail. :-)
#5
Renetarderet
Maxi Supporter
27-04-2012 11:05

Rapporter til Admin
Har du nogen dokumentation for at have snakket med dem en uge efter købet?
--
#6
ba10s118
Elitebruger
27-04-2012 11:32

Rapporter til Admin
Du har ikke så meget at gøre der - de følger blot reglerne. (dog ikke særligt kunde mindede) Du skulle have afleveret den da du var i viborg - og have fået tilsendt den nye . (og ja jeg er bagklog)
--
Maini7 920 - Asrock X58 Deluxe - 6gb Corsair - GTX 295 - Gt 430 - Cosair HX 850 - HAF X - 5.4 TB
#7
KenTor
Mega Supporter
27-04-2012 12:08

Rapporter til Admin
#2 det er nemlig helt korrekt .. desværre vil det tag en måned cirka at sende den ind 3 gange.. #5 ingen dokumentation udover udgående opkald fra min udbyder og evt deres log over folk der ringer.. #6 Jeg blev enig med dem om at den skal sendes da det var en fredag og jeg ikke kunne undvære den så længe.. jeg er bekendt med at det dels er min fejl, men det er vel lige så meget deres siden jeg fik falsk info fra dem.. jeg synes det er langt ude de ikke gir bedre service.. 5000kr er mange penge som studerende og at man skal gå igennem det her er endnu værre.. alt jeg ønsker er at de skal tag deres fejl og misinfo til dem og tilbyde lidt bedre service.. Er der virkelig ingen måde man kan overtale dem på?
--
Jeg er en fattigrøv! - HELP !
#8
DomaZ.dk
Maxi Nørd
27-04-2012 12:10

Rapporter til Admin
"op til 2 uger på reparation" kan man nu ikke rigtig klage over. Har prøvet meget værre mange andre steder.
--
i7-2760QM|16GB DDR3 1600MHz|GeForce GTX580M|Kingston V100 256GB SSD|15.6” FullHD-LED
#9
KenTor
Mega Supporter
27-04-2012 12:14

Rapporter til Admin
#8 når man har mikrosim og ingen låne telefon så er det .. det er min eneste mobil og det svært at finde en telefon med mikrosim til låns..
--
Jeg er en fattigrøv! - HELP !
#10
miscje
Megabruger
27-04-2012 12:21

Rapporter til Admin
#9 Da jeg skulle sende min iphone til rep, fik jeg bare et udskåret almindelig størrelse simkort, jeg kunne putte mit mikrosim i. Det var i en telenor-butik.
--
#11
ba10s118
Elitebruger
27-04-2012 12:25

Rapporter til Admin
#8 telenor tog 9 uger om at rep min iphone, fik en nokia et eller andet skod, med 32x32 pixel skærm. life sux
--
Maini7 920 - Asrock X58 Deluxe - 6gb Corsair - GTX 295 - Gt 430 - Cosair HX 850 - HAF X - 5.4 TB
#12
Gruinken2
Elite Supporter
27-04-2012 12:28

Rapporter til Admin
Hvis de ikke har sendt den returseddel er det vel deres hovedpine? *at du så ikke tager kontakt igen, er sku også dumt, travlt eller ej*
--
P965BE 4gig ram 570GLH + Asus N82jv + G27 + 50"3D plasma + Z5500+Z2300 + PS3 Jeg mangler ikke noget..
#13
DomaZ.dk
Maxi Nørd
27-04-2012 13:24

Rapporter til Admin
#9 http://www.avxperten.dk[...]
--
i7-2760QM|16GB DDR3 1600MHz|GeForce GTX580M|Kingston V100 256GB SSD|15.6” FullHD-LED
#14
KenTor
Mega Supporter
27-04-2012 15:31

Rapporter til Admin
Problemet er løst folkens :) .. jeg gik den store vej og ringede til HTC Selv .. jeg var så heldig og få fat i en dame der ikke var bange for at bruge mere end 5 minutter på at hjælpe .. Hun har personligt haft kontakt til nogen højere magter inden for HTC som har bedt hende ringe til ProShop .. For en time siden ringede ProShop til mig og sagde at min nye enhed er klar til afhentning :) .. så på mandag er min nye ( forhåbentlig ) fungerende HTC i lommen på mig .. Jeg kan ikke sige andet end at jeg er målløs og forbløffet over hvor HTC / Hende damen har gjort for at give mig min ret! :) .. det er sgu fedt de ikke bare brænder mig af.. og når i fremover får af vide af ProShop at i har ret til at gå retur med jeres mobiler EFTER de 14 dage.. Så kan i takke den venlige dame fra HTC :) .. hun er sgu dagens helt i mine øjne! :) Tak for buddende og hjælpen her inde fra! :)
--
Jeg er en fattigrøv! - HELP !
#15
Mattii
Super Supporter
27-04-2012 15:53

Rapporter til Admin
#14 respekt. Syntes det er for klamt at proshop "opfører" sig sådan. De pisser på deres kunder, men ligeså snart de får kontakt fra de større firmaer kan de godt yde service. Fuck det langt ude.
--
i7 2600k 5.0 ghz,4x4Gb vengeance ram 1866mhz, 60 gb corsair series 3 SSD,1 TB spinpoint F3, 2xZotac gtx 560 AMP, ASUS Rampage IV Ext, Corsair ax1200
#16
Denuush
Skribent
27-04-2012 15:54

Rapporter til Admin
#14 Super stærkt. Utroligt at man overhovedet skal kæmpe en kamp imod firma'erne.
--
#17
KenTor
Mega Supporter
29-04-2012 11:18

Rapporter til Admin
#15 Helt enig.. det er første og sidste gange der bliver handlet hos dem! det er der slet ingen tvivl om.. #16 Yup .. det er nærmest sørgeligt.. det kan godt være det er "udover" deres retningslinjer.. men i bund og grund er det jo ens ret at få den service jeg nu får.. - men jeg er nu bare glad for det er endt som det er endt! :)
--
Jeg er en fattigrøv! - HELP !

Opret svar til indlægget: ProShop - Deffekt telefon - ingen retur

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning