Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Computerskærme
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

DELL 24" brændte sammen

Af Semi Supporter texe | 19-06-2008 01:18 | 1104 visninger | 9 svar, hop til seneste
Hej, Min knapt 2 år gamle 24" DELL skærm gik fra det ene sekund til det andet i koks. Jeg aner ikke hvad der er sket, men når den starter op står billedet og hopper og det sekund windows er loadet, så flipper billedet helt aqurk. Hvad i al verden kan der være gået galt? :( Billede af skærmen i koks efter windows er loadet: http://www.fluii.dk[...] På forhånd tak for hjælpen!
--
Conroe 6600 | ASUS 8800GTX | 36GB Raptor | DELL 24"
#1
Anonymous Coward
Gæst
19-06-2008 01:29

Rapporter til Admin
prøv med en anden computer / grafikkort
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
Dr.Nemo
Elite Supporter
19-06-2008 01:29

Rapporter til Admin
Har du prøvet at tjekke om kabeltilslutningen er som den skal? Prøvet med en anden skærm?
--
Intel Core 2 Quad q6600 CPU|4 GB DDR2|NV8800GT 512MB|500GB HDD|Mjødhorn|Kaleun #sargool@quakenet
#3
BoneAss
Monsterbruger
19-06-2008 01:34

Rapporter til Admin
samme er sket med min Samsung 19" LCD der var knap 3 år gammel. Præcis samme billede, ikke noget jeg kunne gøre, måtte ud at købe en ny skærm da reklamationsretten var udløbet :(
--
GIGABYTE X-38-DS4 Core 2 Duo E6750 @ 3200 mHz Inno3d 8800GTS 320MB OC 3GB Corsair XMSII 800 mHz
#4
Notional
Super Nørd
19-06-2008 01:38

Rapporter til Admin
Jeg mener Dell yder 3 års reklamationsret, så det er nok bare at sende den afsted med det samme.
--
P4C 2,6gHz; Abit IC7-G-Zalman NB47J; 1,5gB 3200(Dual); RadeOn 9800Pro; Wrapped In Cooler Master 210B Ax1; Dell 2007wfp; Logitech diNovo + Asus W3V.
#5
CV
HOL Administrator
19-06-2008 08:18

Rapporter til Admin
#0 Tjek din faktura. Der bude stå om du har 3 års replacement service, eller hvilken anden form for service du evt. måtte have valgt da du købte skærmen.
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • GF 8800 GTS-640 • 2 x 1GB OCZ Gold DDR3 • 4 x 250GB Samsung P120 • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW
#6
texe
Semi Supporter
19-06-2008 11:14

Rapporter til Admin
Jeg har testet med en anden skærm og der er ingen problemer. Jeg har fundet min faktura frem, men kan ikke umiddelbart finde nogle oplysninger vedr. reklamation. Jeg prøver at skrive en mail til DELL. Kan det have betydning at jeg ikke har gemt original emballagen?
--
Conroe 6600 | ASUS 8800GTX | 36GB Raptor | DELL 24"
#7
jespert
Ultra Supporter
19-06-2008 11:19

Rapporter til Admin
#6 ja det kan blive noget bøvl at sende, men ellers ikke
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#8
Staalormen
Elitebruger
19-06-2008 11:29

Rapporter til Admin
prøv med fejlsikker tilstand, hvis du kan komme op i den så prøv at afinstallere dit grafikkort driver og installer det igen.
--
The Wolf striks back ;D E8400 & SLI
#9
CV
HOL Administrator
19-06-2008 12:02

Rapporter til Admin
#6 Om du har emballagen er ligemeget. Da jeg fik byttet min ene skærm på garantien havde jeg heller ikke kassen. Men fragt manden var instrueret i at hvis ikke kunden (mig) havde kassen, så skulle han sørge for at få den kasse med tilbage, som den nye skærm var sendt i. Så den lå i korrekt emballage og var beskyttet.
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • GF 8800 GTS-640 • 2 x 1GB OCZ Gold DDR3 • 4 x 250GB Samsung P120 • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW

Opret svar til indlægget: DELL 24" brændte sammen

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning