Hey BOys & Girls,
Jeg skrev i følgende tråd at jeg ville købe en dell studio xps 16, hvilket jeg faktisk har gjort. Den er bestilt og alt er klart, nu er problemet så bare følgende.
Gammel post
http://hardwareonline.dk[...]
Efter at have læst på dells interne bruger forum, stod det klart at dell studio xps 16 ikke kan bruges som gaming bærbar fordi den simpelthen ikke kan har et grafikkort det kan følge med.
DERFOR: Valgte jeg igår søndag klokken 13:00 at sende min annullering til deres "kundeservice mail", på daværende tidspunkt stod min ordre i "Udførelse" - Hvilket bare er at delene er blevet reserveret.
UPDATE:
Idag tjekker jeg så min mail, intet nyt svar. Jeg tjekker min ordre den er ikke annulleret og står nu i "PRODUKTION".
Jeg sender derved så endnu en mail, hvor jeg gør opmærksom på at jeg sendte min annullering INDEN den gik i produktion, så fejlen ligger på deres skuldre.
Derefter prøver jeg at ringe ind til deres kundeservice og møder følgende auto-svar:
Danske Privat Kundeservice er lukket, for henvenendelse ang. ordre brug vores website..
Øhm, i kan jo ikke engang svare der?
Nogen der har nogle tips til hvordan jeg kan komme ud af dells klamme hånd igen?..
--
Gæstebruger, opret dit eget
login og få din egen signatur.