Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

DELL - Cancel order ?? (INTET SVAR)

Af Gæst Mikkel D. Hansen | 14-12-2009 15:39 | 1405 visninger | 9 svar, hop til seneste
Hey BOys & Girls, Jeg skrev i følgende tråd at jeg ville købe en dell studio xps 16, hvilket jeg faktisk har gjort. Den er bestilt og alt er klart, nu er problemet så bare følgende. Gammel post http://hardwareonline.dk[...] Efter at have læst på dells interne bruger forum, stod det klart at dell studio xps 16 ikke kan bruges som gaming bærbar fordi den simpelthen ikke kan har et grafikkort det kan følge med. DERFOR: Valgte jeg igår søndag klokken 13:00 at sende min annullering til deres "kundeservice mail", på daværende tidspunkt stod min ordre i "Udførelse" - Hvilket bare er at delene er blevet reserveret. UPDATE: Idag tjekker jeg så min mail, intet nyt svar. Jeg tjekker min ordre den er ikke annulleret og står nu i "PRODUKTION". Jeg sender derved så endnu en mail, hvor jeg gør opmærksom på at jeg sendte min annullering INDEN den gik i produktion, så fejlen ligger på deres skuldre. Derefter prøver jeg at ringe ind til deres kundeservice og møder følgende auto-svar: Danske Privat Kundeservice er lukket, for henvenendelse ang. ordre brug vores website.. Øhm, i kan jo ikke engang svare der? Nogen der har nogle tips til hvordan jeg kan komme ud af dells klamme hånd igen?..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Soeren0
Monsterbruger
14-12-2009 15:49

Rapporter til Admin
Tror ikke du skal regne med så hurtigt responstid på mail. Jeg ville forvente et svar engang tirsdag/onsdag. Din mail hopper jo ikke forrest i køen.
--
#2
MIkkel Dencker Hansen
Gæst
14-12-2009 15:55

Rapporter til Admin
Vi er helt enige, men så burde dell også uden tvivl indrømme det er deres fejl og ikke min.. NOte til mig selv: ET firma uden kundeservice telefon support is a NO GO!!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
timonner
Gigabruger
14-12-2009 16:00

Rapporter til Admin
du har vel 14 dages returret. bare send den tilbage når du modtager den
--
#4
KoZmatik
Semi Supporter
14-12-2009 16:02

Rapporter til Admin
#1 Normalt besvares mails i løbet af 1 arbejdsdag. I ekstra travle tilfælde, tilsender man kunden et 'autosvar' som indeholder informationer om travlhed mm. så kunden har en idé om hvor langtid der går, før han kan forvente at modtage svar. det er almen høflighed og service. #2 Dell er generelt svære at få fat på. De skære ned på deres medarbejdere. I Dells 'premium service' linie, sidder der 1 enkelt medarbejder, som tager telefonen. Han sidder der hver dag, og derfor er er der 45 min. ventetid hvergang man ringer. Skidt,skidt. Som om at Dell ikke tjener penge nok i forevejen.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#5
NamrepuS
Gæst
14-12-2009 16:13

Rapporter til Admin
Hvilke specs og pris har du bestilt det til?? Links til hvor de siger den ikke er til at spille på?? Hvad har du planer om at købe istedet??
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Mikkel Dencker Hansen
Gæst
14-12-2009 16:50

Rapporter til Admin
Dårlige Kundeservice: http://en.community.dell.com[...] http://en.community.dell.com[...] Problemer med strømforsygningen: http://en.community.dell.com[...] Review: http://www.notebookcheck.net[...] Benchmark af ATI 4670: http://www.notebookcheck.net[...] Dertil kan man se på diverse youtube video's at nye spil lagger fordi kortet ikke kan følge med. Misforstå mig ikke, computeren er fin nok men bestemt ikke det jeg søger mht gaming. Angående den tråd på deres forum, hvor der står de skriver den er elendelig til gaming. Leder jeg lige efter, deres forum er et stort kaos så kræver lige jeg kan finde den ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
KoZmatik
Semi Supporter
14-12-2009 17:00

Rapporter til Admin
Avs, ja den er ikke sjov at havne i. Jeg har selv haft en bærbar XPS fra Dell, og du kommer ikke til at gå glip af noget. Det er noget billigt plastik skidt, deres bærbare er ikke bygget af andet end plastik og bambus pinde. Den perfomance som Dell's bærbare levere, eller deres PC'er i det hele taget, lever ikke op til de standard krav der stilles til seriøs gaming. Desværre ligger deres PC'er under middel hvad angår perfomance - prisen er dog langt over. Jeg pumpede i sin tid en XPS m1530 helt op i max specs, i form af 8600GT, 2x4GB ram, core2duo @ 2.8 GHz. Den kunne slet ikke køre nogle spil reelt uden lag, selv i L4D og CS:S var jeg nødt til at sætte alt på lavt, inkl. opløsningen. Drop du den Dell, og køb noget af ordentlig kvalitet. HP laver nogle gode bærbare. AlienWare har i en periode haft nogle af deres dyre modeller til en overraskende lav pris. Måske er det værd at se, om de stadig har det.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#8
NamrepuS
Gæst
14-12-2009 19:23

Rapporter til Admin
Jamen er det strømproblem løst eller ej?? Det lader da til de er kommet frem til problemet, der er endda en der har målt strømforbruget som overstiger 90w så det giver jo sig selv?? Jeg pumpede i sin tid en XPS m1530 helt op i max specs, i form af 8600GT, 2x4GB ram, core2duo @ 2.8 GHz. Den kunne slet ikke køre nogle spil reelt uden lag, selv i L4D og CS:S var jeg nødt til at sætte alt på lavt, inkl. opløsningen. Dette skyldes en bios fejl, har selv haft lånt præcis den computer du omtaler... Rigtig mange spil kørte vild skod, bla. "Call of duty 2" som især hakkede og dårligt kunne starte op i en bane. Efter en opdatering af bios'en kørte den spillet flydende!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
Getty
Mega Supporter
14-12-2009 19:32

Rapporter til Admin
Jeg havde absolut heller ikke forventet mere af Dells service. Jeg kender en del, og har KUN hørt dårligt om Dells service og deres bærbare. De er ofte alt for dyre i forhold til hvad man går, og skal man senere købe reservedele har de gjort hvad de kunne for at almindelige dele ikke passer i, så istedet for at en strømforsyning koster kr. 300,- koster den pludselig kr. 1800,- for en dårligere. Men igen nogen skal selvfølgelig betale for alle deres reklamer og markedsføring. Ligesom med Zepto. Desto mere en firma markedsfører desto dyrere er de ofte.
--
Pris, kvalitet og service hænger ofte sammen.

Opret svar til indlægget: DELL - Cancel order ?? (INTET SVAR)

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning