ser ud til der er kommet støv ind igen, send den til rep. igen, 3 gang. kan du jo få pengene igen :o)
--
kan jeg ? ?
også selv om den er over et år gammel ? ?
--
ja der er jo 2 års reklemations ret, plus så er der ½ års garanti fra den dato, du sidst fik den lavetl...
--
Ring ind og brok dig igen.. Og hvis det så starter igen, kan du sende den ind for 3 gang .. og 3 gang den samme fejl kommer kan du kræve at få den krediteret, det vil sige du får alle dine penge tilbage..
Bare sig tingende som det er når du ringer ind til zepto, sig at den fejler når du spiller på den, hvilket den ikke skal.
En fra min klasse har lige fået 13000kr udbetalt og der var 1 månede tilbage af hans reklmamationsret, der var det hans skærm der var noget galt med.
Men skynd dig at sende den ind, og hvis fejlen så kommer igen kan du kræve alle dine penge tilbage.
--
Stavefejl er der altid!!
Den glade ejer af en IBM-Thinkpad T43
må jeg lige få gjort mandag......
kunne da være lækkert at måske få sine penge tilbage....
men kan det være rigtigt at på en bærbar som faktisk virker at der kan komme støv ind sådan ? ?
--
Send en mail til
[email protected] eller ring direkte til Zepto Computers support på 4737 1030 så skal de nok hjælpe dig, de laver ikke andet. Vi kan ikke have utilfredse kunder gående frit, det er dårlig reklame :)
Med venlig hilsen
Gerner PC-Direct
--
GP hey igen..
nu skal den til rep :(
10 arbejdsdage tager det :(
så nu må vi se om de spilder tiden igen ved at bruge ti dage på at blæse lidt støv ud :S :S :S
--
Jeg havde fuldstændig samme problem som dig med min 6515WD - og her 3 måneder efter er problemet stadig ikke blevet løst. Jeg har derfor bedt om at få ophævet købet, hvilket er muligt, fordi den "rimelige tid", som Forbrugerrådet kaldet det, er groft overskredet. Jeg har endnu ikke fået pengene tilbage for min, men nu må vi se, hvad der sker de kommende dage.
--
min er afsted nu.. for anden gang :S
har været galt længe.. har bare ikke gidet sende den afsted... tog over 3 uger sidste gang :S
--
nu er den på vej tilbage..
2 dage har de haft den...
så må vi se hvad de har lavet...
--
så kan jeg hente den i morgen..
bliver fandme sur hvis de kun har renset den...
så kan de få den lige tilbage i hovedet igen....
--
nå har fået den tilbage nu...
og de skriver
"Køleprofil renset og remonteret. blæser skiftet. nyt køleplaster påført cpu"
så kan ikke se hvad det skulle hjælpe :S
men nu giver den en chance...
ellers må de jo få den igen...............
--
#15, held og lykke ;) , ellers så er det pengene igen da ..
--
| Intel Core 2 duo E6300 | MSI NEO965-F | 2x1gb Geil ddr2 pc4300 | 250 gb SATA 2 | DVD+RW | prepare for total OC ;) |
ja hvis de gider det :S
den er jo fra aug 05 :S
--
#17, krydser fingre ;)
--
| Intel Core 2 duo E6300 | MSI NEO965-F | 2x1gb Geil ddr2 pc4300 | 250 gb SATA 2 | DVD+RW | prepare for total OC ;) |
spasser mig
nu skal den ind igen :(
spildte lige et stort glas cola i den :S :(
--
jeg sendte den ind den 12 dec... de havde den dagen efter..
men så havde jeg glemt og skrive den skadereport under.... doh..
men dagen efter faxet jeg den til dem... så hørte jeg ikke mere.
så ringede jeg i dag.... for at hører hvad der var sket i sagen....
så er der IKKE SKET EN SKID....... den fax jeg havde sendt var åbenbart blevet væk..
men at ringe og sige den er væk..
nej nej... så hellere lade den ligge og muggne fuld af cola.....
så nu kan sende en fax IGEN.... men nu ringer jeg lige og hører om jeg kan være sikker på de får denne her gang....
så vi starter lige forfra..
er simpelthen bare træt af det.....
--
nu har jeg ringet til dem.. der står stadig de venter på resv dele..
så fik jeg fat i en.. som sagde der manglede grafik kort og bundkort... men de havde ikke nogen leverings tid på det :(
så kan vel gå fra 2 dage til 6 mdr :( eller mere :( :( :(
satme træls det her :(:(
--
--
Tjae, der må jo være tale om en reparation og ikke en garanti sag, så den behøver du vel strengt taget ikke at få lavet ved Zepto. Servicegruppen kan i nogle tilfælde være hurtigere.
/CyberOpz
--
--
er det her acceptabelt..
første gange sidste år i 3 uger for blæserfejl..
i nov for blæser fejl også 3 uger..
blev sendt igen i starten af DEC.. pga jeg spilte cola i den.
så glemte jeg at underskrive den anmeldelse... så ringede de og sagde jeg skulle sende på fax.. det gør jeg så.. så går der en mdr hvor jeg ikke hører noget.. så den 3-4 jan ringer jeg hører.. så får jeg af vide faxen var blevet væk.. og jeg skulle sende en ny.. gør jeg så.. og nu venter jeg igen..
--
--
nu har jeg snakket med dem idag..
og de vil sende en helt ny bærbar til mig :D
en anden model godt nok.. men helt samme specs som den jeg havde... :p :D
--
--
rasbred: did you pay for the dustcleaning the first time you sendt your laptop to zepto, or did the warrenty cover the expenses??
norwegian zepto coustomer with the same problem
--
--
#25
The warrenty will cover it.
--
--
God is an imaginary friend for grown ups.
-
Even a clock that is broken and doesn't run, is right twice a day.
Jeg har køt en 6214w for ½ år siden(duo2ghz@2gb). Den virkede nogenlunde i starten, men har den sidste måned gjort det samme når jeg prøver at spille på den... den slukker bare spontant og jeg kan ikke tænde den igen før der er gået ½-1 minut.
Jeg har prøvet at hæve den fra bordet med covers og endda underclocket grafikkortet i håb om at kunne spille. Men ligemeget nytter det, den dør efter kort tid.
Det er 100 % et varmeproblem og jeg gruer for at skulle bruge flere måneder med frem og tilbagelevering, dårlige undskyldninger, lang sagsbehandling, manglende papirer og alt det andet pis jeg efterhånden har indtrykket af standarden er hos Zepto når man ikke har købt deres next business day pakke...
Som studerende er jeg ret afhængig af den, så det er bittert hvis jeg skal undvære den for længe, men der er jo ikke andet for end at få den sendt afsted.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har set dette problem ved zepto, når maskine blive støvet ved cpu'en kan den ikke komme af med varmen og køle profilen til cpuen er limet/lodet på nogen stag i bundkortet. så kan det ikke holde og maskinen skal have nyt bundkoer.(køle profinen har ikke 100% kontakt med cpu'en mere) Men zepto prøver nok den billige løsning med at lime/lode det igen, men problemet kommer igen. Man kan god skruge det fast men bundkortet skal ud og det tager meget længer tid
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.